Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Vechta 2015

 
 
Pagina  Pagina 2 van 3:  « Vorige  1  2  3  Volgende »

Schrijver Frans_knipperli cht
Forum Lid 
#16 | Geplaatst: 26 mei 2015 16:08 
Zo als het er nu uitziet ben ik er ook bij dit jaar. Van vrijdag tot zondag. Lijkt me leuk om weer eens te kijken hoe het in Vechta si. Laatste was 3 of 4 jaar terug.

Schrijver Stephan1
Forum Lid 
#17 | Geplaatst: 1 juni 2015 23:10 
Hallo motorvrienden,

Leuk dat menigeen naar Vechta komt en ik ben a.s. weekend ook van de partij.

De route is uitgestippeld en loopt van het uiterste Zuiden van Limburg via Koln naar het mooie Vechta. Gelukkig heb ik geen haast ofwel dat wordt volop genieten gezien de mooie weersvoorspellingen.

Een goede reis alvast toegewenst en tot in Vechta.

Groetjes uit het Uiterste Zuiden,

Stephan

Schrijver de dijk
Forum Lid 
#18 | Geplaatst: 3 juni 2015 11:07 
Ik ga mijn best doen om vrijdag naar Vechta te komen, het weer schijnt goed te zijn, nu maar hopen dat mijn zekeringen het houden...

Groet
Henk

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#19 | Geplaatst: 4 juni 2015 00:42 
Ik ga ook vrijdag op pad naar Vechta, tot ziens op het veldje bij de slaapgelegenheid.

Groeten Henk 2
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver chantal

Bestuur 
#20 | Geplaatst: 4 juni 2015 17:50 
nog 1 nachtje slapen en dan is het zover. vechta here we come!!! (nouja morgen ochtend dan)

tot morgen allemaal

gr chantal

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#21 | Geplaatst: 4 juni 2015 23:30 
Aan alle Vechta-gangers: ik wens jullie allemaal een goede reis, veel mooi weer, een gezellig weekend en een gezonde en voorspoedige thuisreis.

Harmony,
Hans.
( die een ander feestje heeft )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver sieds

Forum Lid 
#22 | Geplaatst: 5 juni 2015 09:11 
He allemaal, mooi weekend in Vechta en niet te veel afzetlint gebruiken. 😀
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'- 3 x '83
'Leaver dea as slaef'

Schrijver udent

Forum Lid 
#23 | Geplaatst: 5 juni 2015 09:19 
Martijn, en ik en Josst gaan ook, willen smiddags rijden, hoeplijk nog een plaatse op de NL camping.

Gr theo.
theo cx ds

Schrijver sieds

Forum Lid 
#24 | Geplaatst: 5 juni 2015 18:15 | Aangepast door: sieds 
Net Henk aan de lijn, ligt in Lingen in het ziekenhuis met twee gebroken ribben.
Verder alles goed met hem, hoe het met z'n motor is wist hij nog niet. Hij mag maandag weer naar huis.
Gr. Sieds
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'- 3 x '83
'Leaver dea as slaef'

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#25 | Geplaatst: 5 juni 2015 18:40 
Welke Henk? Honkie Tonkie?

Harmony,
Hans
( rot, hoop dathet allemaal meevalt )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver sieds

Forum Lid 
#26 | Geplaatst: 5 juni 2015 19:49 
Henk Tonkens Hans.
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'- 3 x '83
'Leaver dea as slaef'

Schrijver sieds

Forum Lid 
#27 | Geplaatst: 7 juni 2015 11:25 | Aangepast door: sieds 
Net weer contact gehad met HenkT in het ziekenhuis in Lingen en het gaat gelukkig goed met hem.
Theo, Martijn en Joost zijn gisteren bij hem langs geweest en hebben zijn persoonlijke spullen uit zijn aanhanger en motor bij hem gebracht in het ziekenhuis.
Super heren !!
De voorvork van de Silverwing is krom dus die moet de ANWB maar halen, krijg ik dus niet op mijn aanhanger.
Jammer valt de vakantie van Henk naar Italië ook in het water.
Henk sterkte daar.
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'- 3 x '83
'Leaver dea as slaef'

Schrijver coenox

Voorzitter 
#28 | Geplaatst: 7 juni 2015 20:12 | Aangepast door: coenox 
Wij zijn ook weer thuis na een heerlijk en gezellig weekend. Heerlijk weer en goed gezelschap. Helaas ontbrak dus Henk. Was even schrikken toen ik vrijdag een telefoontje van Henk kreeg met de melding dat hij in het ziekenhuis ligt. Zaterdag bleek dat ook al zijn kleding nog in de aanhanger zat. Gelukkig gingen inderdaad Theo, Joost en Martijn die kant op en kon Henk zijn spullen krijgen. Vanochtend zijn Marcel en Stephan langs gereden. En vanmiddag stonden wij op de stoep (Kuip Willem, Lieke, Michael, Stephanie, Kaithlyn en ik). Bij kamer 166 bleek het bed van Henk echter leeg. Hij zat in de centrale hal, goedlachs als altijd. Henk had zich er bij neergelegd dat de vakantie even uitgesteld moet worden. We kregen allemaal koffie, verplicht op kosten van Henk, want 'hij had een goedkoop weekend op kosten van de verzekering'. Maar goed, al met al een naar ongeval dat een stuk slechter had af kunnen lopen. Henk hoopt morgen weet naar huis te mogen, maar dat hangt van de arts af.

motor Henk

Verder nog een paar huishoudelijke dingen
- Lieke is helaas in Vechta haar pet kwijt geraakt met daarop een paar pins waar ze erg aan gehecht was. Mocht iemand iets weten.
- Er is een mooie Nederlandse groepsfoto gemaakt en die is daar afgedrukt en klaar gelegd in de inschrijvingstent. Bedoeling was om deze te verloten onder de mensen die op de foto staan. Maar het is onbekend wie de foto heeft. Wie O wie?
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Stephan1
Forum Lid 
#29 | Geplaatst: 7 juni 2015 21:12 
Hello allemaal,

Ook weer lekker thuis. De rit begon met als bestemming krankenhaus Lingen. Marcel loodste mij op de weg daarnaar toe door het mooiste stukje van de omgeving ofwel Marcel als je nog een keer een wingmen nodig hebt dan houd ik mij aanbevolen. Vervolgens lekker aan de koffie bij Henk en gelukkig heeft hij een goede beschermengel.
Daarna mijn weg vervolgd naar jawel het uiterste Zuiden.

Het weekend was in ieder geval helemaal top en wederom voor herhaling vatbaar.

Groet,
Stephan (uit het uiterste Zuiden)

Schrijver coenox

Voorzitter 
#30 | Geplaatst: 7 juni 2015 21:56 
En dan nog even wat foto's.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Pagina  Pagina 2 van 3:  « Vorige  1  2  3  Volgende » 
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Vechta 2015

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven