Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Eettentje op handige locatie in Den Bosch?

 
Schrijver JiMi

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 5 aug. 2015 21:13 
Ik ga morgen met mijn dochter op de CX naar Den Bosch. Daar zoeken we een eettentje in het centrum waar we een uitsmijter o.i.d. kunnen eten. Graag zou ik de motor voor de deur willen kunnen parkeren.

Heeft iemand een leuke tip?
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 5 aug. 2015 22:09 
Ik ken Den Bosch niet zo goed maar een tijdje geleden ben ik in de oude Verkadefabriek geweest. Daar kan je films kijken, maar er is ook een cafe/restaurant bij. Volgens mij kan je de cx ook wel kwijt daar ergens voor de deur.
Verkadefabriek
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver antoon

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 6 aug. 2015 07:36 
Je kunt ook naar de Parade rijden daar kun je de motor neer zetten en aan de overkant eten je kunt eettentjes uitkiezen.
sucses

gr Antoon

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 6 aug. 2015 12:52 
Antoon en Mast, bedankt voor de tips. Het is de Parade geworden... Daar zitten we nu lekker een bakkie te doen. Goeie tip, het is echt gezellig hier!
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Eettentje op handige locatie in Den Bosch?

Dit onderwerp is gesloten. Je kunt niet meer reageren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven