Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Dertien in het dozijn

 
 
Pagina  Pagina 3 van 3:  « Vorige  1  2  3

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#31 | Geplaatst: 1 okt. 2016 23:48 
Als alles goed gaat, en het weer een beetje meezit, dan gaat aanstaande maandag, de 3de Oktober, de finale van de "Dertien in het Dozijn" ritten gereden worden. Alleen Neeltje Jans staat nog op het lijstje.....
't Is nu Deltapark Neeltje Jans geworden, dus 't zal wel wat kosten....

Nou ja, ik zie het wel. Maandag een tochtje, hoofdzakelijk over de binnenwegen, maar echt niet alles, want dan ben ik ruim zes uur onderweg, enkel rijtijd. En effe zitten, koffie, lunch en dergelijke hoort natuurlijk ook bij zo'n dag....
Harmony,
Hans.
( die het wel ziet zitten, maandag )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#32 | Geplaatst: 3 okt. 2016 22:27 
Zo, het zit erop. Nummer 13, Neeltje Jans is vandaag bezocht. Ik moet eerlijk toegeven dat het geheel aldaar me best tegen viel. Maar dat kan ook aan het weer gelegen hebben, en aan het feit dat het een reusachtig pretpark is geworden. Zelfs de overgebleven pilaar van de stormvloedkeerring is in gebruik als sport-toestel, er is een klimwand op gemaakt.....

neeltje jans

Ik denk wel dat ik voor een eventueel volgend rit-projectje, als dat er ooit komt, beter moet uitzoeken wat een goede bestemmings-locatie is. Sommige puntjes waren vanuit toeristisch oogpunt wel aardig, maar om er nou een motorritje aan te spenderen.......

En voor de statistieken heb ik ongeveer bijgehouden hoelang en hoeveel....

In totaal heb ik meer dan 32:00 uur gereden en heb ik meer dan 2100 kilometers afgelegd. Dat maakt een gemiddelde van ongeveer 65km/u. En dan te bedenken dat er stukjes snelweg inzaten waar ik echt wel in de buurt van de 120 zat, of soms er wel overheen.....

Harmony,
Hans.
( vond het een leuke klus, maar toch blij dat het over is )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Jottum

Forum Lid 
#33 | Geplaatst: 4 okt. 2016 19:27 
Mooi gedaan Hans, zo zie je maar dat je ongemerkt heel wat kilometers in de pols krijgt. Ik ben benieuwd of en wat je verder gaat bedenken.

Neeltje Jans... Ik kan me nog een schoolreisje van de lagere school herinneren waarin ik Neeltje Jans nog in vol bedrijf heb gezien.... (opa verteld).
Hoe moeilijk kan het zijn?

Schrijver chantal

Bestuur 
#34 | Geplaatst: 5 okt. 2016 06:59 
neeltje jans... ook ik ben daar op schoolreis geweest... 2 keer zelfs... een keer basisschool en een keer mavo.... tja veranderen doet het maar idd of het tengoede komt weet ik niet... alleen voor het trekken van klanten denk ik want anders willen de kinderen niet komen... en met al die speeldingen wel... wat ik me ervan kan herhinneren zijn mankettes, waterbak met op schaal alles erin en werkend, video film en een rondje met de boot en zeehonden zien.....

maarre hans kanp dat je het allemaal gedaan hebt.

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#35 | Geplaatst: 10 okt. 2016 17:16 
Vandaag even (ahum) de moeite genomen om het laatste verhaal in deze "Dertien in het Dozijn" reeks aan het papier, of in elk geval de digitale versie daarvan toe te vertrouwen. Het geheel is het lezen achter DEZE LINK die u naar een pagina van het immer groeiende, en nog niet volgeschreven "Motorlogboek van een Her-opstapper" brengt.

veel leesplezier,

Harmony,
Hans
( die nu even bij is, maar dat veranderd nog wel.... )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Pagina  Pagina 3 van 3:  « Vorige  1  2  3 
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Dertien in het dozijn

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven