Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Treffen in Engeland 2017

 
Schrijver MAST

Moderator 
#1 | Geplaatst: 18 mei 2017 21:34 | Aangepast door: MAST 
Dit weekend is het nationale CX treffen in Engeland. Frans Brinkman en Hansv hadden vergevorderde plannen om te gaan.
Ik wens ze hierbij een hele goede reis.
En ik hoop dat ze minder pech hebben dan Fritz en Miriam, die met een kapotte kettingspanner gestrand zijn in Engeland. Maar hulp is onderweg!
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver coenox

Voorzitter 
#2 | Geplaatst: 19 mei 2017 10:14 | Aangepast door: coenox 
Ik sluit me daar natuurlijk van harte bij aan. Goede en veilige reis gewenst!

Ik had al gezien dat Fritz en Miriam bij James op bezoek waren. Begrijp nu waarom.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 19 mei 2017 18:33 | Aangepast door: Hansv 
Hij doet het weer ! Complete workshop spanner vervangen...... zonder werkplaats, zonder olie er uit te laten. Wel wat hulp gekregen, en de benodigde onderdelen waren ook voorhanden. Toch knap dat 'ie het voor elkaar kreeg.

Harmony
Hans
( die hoopt dat hij zoiets niet zelf mee gaat maken )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Treffen in Engeland 2017

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven