Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Tribute to Jaap Timmer

 
Schrijver beussie
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 13 nov. 2017 12:11 
as. zondag 19 Nov. houd de KJMV een grote show die in het teken staat van het overlijden van Jaap Timmer afglopen jaar (de grote man achter de TT van Assen) met div. originele racemachines en ook vele replica`s van racemotoren plus nog vele in leven zijnde coureurs van en op deze machines in hotel de Rijper eilanden in De Rijp in NH. (wij hebben al 73 motoren die er zullen staan)
Toezeggingen van oa. Jan de Vries/Hans Spaan/Jos Schurgers/ Marcel Ankone/Egbert Streuer/zoon van Rob Bron met de 4 originele racemachine Fam. van Jack Middelburg en vele anderen.
Toegang = Gratis en de show begint om 12.00 uur en eindigt om 18.00 uur.
groeten van Beussie.

Schrijver Superpapa

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 13 nov. 2017 17:41 
Bedankt voor de tip Gerard, lijkt me een leuk evenement. Ik heb die mannen allemaal zien rijden geloof ik, maar zeker Jack Middelburg en Rob Bron op diverse stratencircuits en Jan de Vries en Egbert Streuer op Assen.

Schrijver MAST

Moderator 
#3 | Geplaatst: 14 nov. 2017 08:47 
HIER vind je meer info over deze "tribute to Jaap Timmer".
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 20 nov. 2017 02:07 | Aangepast door: Honkie Tonkie 
Het was gezellig en indrukwekkend, die racers met berijders uit vervlogen tijden. Wie wordt wereldkampioen 50cc, Jan de Vries of Angel Nieto....,ook de van Veen Kreidler van Jan was er mèt Jan.....en nog zoveel meer... Grappig om de foto's van toen te vergelijken met de aanwezige grijze koppies....
Bedankt Beus voor de tip!!
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Tribute to Jaap Timmer

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 3
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven