Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Hoe is het op Vechta?

 
 
Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 2 juni 2018 16:22 
Omdat ik er niet heen kon wil ik toch wel eea van jullie horen!!

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 2 juni 2018 18:22 | Aangepast door: MAST 
Goed! (Zegt Frans)
Het zonnetje wil er bijna doorbreken. Gisteren onderweg een " klein" buitje gehad. Vanwege de verbouwing staan de motoren achter het kampvuur. Het zijn er heel wat maar naar mijn idee minder als in 2016. Een aantal Hollanders zijn gaan karten maar die zijn nu nog niet terug (18.20) uur. Hoe dat was hoor je later.
Ik ga nu weer een biertje halen, ze smaken ok!
Update: het karten was erg leuk tot de deelnemers te fanatiek werden. Bij de prijsuitreiking won een Yamaha 1 cilinder, die zo graag op het " heilige gras" wilde komen, dat zijn baasje de motor had vermomd als CX. Kompleet met 2 cilinders van karton en aovergeplakte tankstickers met CX500 erop.
Er was een prijs voor de oudste CX, een die op 12-12-1977 van de band was gelopen, en een prijs voor een mooie originele rode CX, omdat die er na 40 jaar nog zo goed en origineel maar wel gebruikt uitzag.
Foto's volgen, het netwerk is slecht hier.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver udent

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 2 juni 2018 20:41 
ik ben er voor het eerst in 16-17 jaar niet bij.(Coen, nu haal je me in)
woensdag hele garage leeggeruimd omdat alle spouwmuren ge isoleerd zijn van binnen uit. www.isogroen.nl
dat was een goed moment om eens alles grondig te reinigen , her in te richten en op te ruimen, dat heeft me twee dagen werk gekost.
blij dat dit gebeurd is, maar wel jammer dat ik niet in Vechta was.
iedereen die daar wel bij is , veel plezier.

gr Theo
theo cx ds

Schrijver sieds

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 3 juni 2018 16:10 
Na 4 jaar afwezigheid lukte het mij dit jaar weer eens met de 650C te komen
Het was een mooi gezellig weekend, als vanouds met veel bier en vettigheid.
Gelukkig 3 dagen droog en een lekkere temperatuur.
Ook was er nu op zaterdagavond een bandje.
Er werd mij verteld dat er van 210 motoren een foto is gemaakt, maar dat zijn allemaal geen CXen.
Vanmorgen met een treintje naar huis gereden, als eerste loste Jacob met zn zoon bij Emmen, Henk T bij Staphorst en Henk D bij Heerenveen waarna ik alleen nog 15 km verder moest naar Grou
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'- 3 x '83
'Leaver dea as slaef'

Schrijver amsilverwing

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 3 juni 2018 16:25 
Johan en ik zijn weer veilig aan gekomen in den helder.
Een super weekend gehad , veel gelachen.
Tot sjk
donateur 2022
https://amsilverwing.webnode.nl/

Schrijver jakob

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 3 juni 2018 17:39 | Aangepast door: jakob 
Ook weer op het thuishonk gearriveerd.
Nog even voor de zekerheid nagevraagd of Jurgen genoten heeft van het weekend: YES.
volgend jaar weer mee
Zoals hierboven geschreven, veel plezier gehad met de CX vrienden.

Jakob
V2 vs Twin . Ervaring is kennis die je krijgt, kort nadat je het nodig had.

Schrijver kuipwillem

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 3 juni 2018 18:15 
Leuk om te horen dat het gezellig was. Mijn afwezigheid had te met mijn vrouw die is geopereerd aan haar arm, dus ben ik mantelzorger. Hoop er volgende keer weer bij te zijn. GrWim.

Schrijver MAST

Moderator 
#8 | Geplaatst: 3 juni 2018 19:20 
Ik ben ook alweer een tijdje thuis. Samen met Frans Brinkman gereden tot Gronau. Daarna door over de snelweg. Het was weer een mooiweekend! Ik hoop dat de terugreis voor Werner en Chantal goed is verlopen. We hadden o.a. Theo en KuipWillen eigenlijk ook in Vechta verwacht. Volgende keer beter!
Marcel. (op zoek naar impregneermiddel voor zijn motorjas)
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver coenox

Voorzitter 
#9 | Geplaatst: 3 juni 2018 21:13 | Aangepast door: coenox 
Wij zijn ook weer thuis. Het was weer beregezellig. Goed om Beus weer te zien. En oudgediende Frans Knipperlicht. Teruggereden met Lieke (Engeltje), Stephanie, Michael en Werner op de motor. Chantal en Kaithlyn in de gele Panda. We waren inderdaad uitgenodigd met een groepje Duitsers te gaan karten. Erg leuk. Maar in de derde manche werd iedereen een beetje te fanatiek. Resultaat: een grote blauwe plek op mijn zij. Verder alweer een aantal Duitsers warm gemaakt voor SJK.

En Theo, maak je geen zorgen. Ik heb 1 keer gemist door een verbouwing in 2009. Je loopt nog steeds een keer voor

Misschien al even snel een fotootje van een 40th anniversary CX:

I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 3 juni 2018 22:09 | Aangepast door: Hansv 
Volgens mijn voorzichtige naspeuringen was dit ongeveer, min of meer, en misschien wel, mijn 10de Vechta.
Nooit een saai moment met Hans.... hoor ik nog iemand zeggen.
Bedankt Henk D, en graag gedaan Henk T, zo beleef je nog eens wat.
Maar het wordt wel steeds minder vol, daar op dat 'Heiligen Rasen' in Vechta.

Een beetje regen, een grauw begin van een toch redelijke zaterdag, met een uitgebreide rondrit door de omgeving, een brandje, een stille weg en een hamburger. En toen viel er wat en kwam de kwajongen in mij boven..... maar het kwam toch weer allemaal goed.

Heen bij Coen en consorten meegereden, terug gesoleerd. En daarbij weer de voorgenomen route niet kunnen vinden en toen toch maar de snelweg genomen.

Toch eens een keertje goed uitzoeken hoe ik door Lohne heen op de 214 kom....


Harmony,
Hans.
( die over een tijdje eens wat aan een soort van verslagje gaat beginnen )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver coenox

Voorzitter 
#11 | Geplaatst: 4 juni 2018 09:52 | Aangepast door: coenox 
Tja, Hans. Bij ons ging het met de route ook niet helemaal goed. Via Emmen terug gereden, overigens net zo snel.

En nog even een paar foto's van de vermomde Yamaha:



I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver chantal

Bestuur 
#12 | Geplaatst: 4 juni 2018 10:21 
ook wij zijn teug uit vechta...heelijk weekend gehad maar voor mij helaas geeindigt met wondroos zit nu dus ziek thuis. bedankt stephanie voo het terug bengen van flicka naar nederland en kaithlyn bedankt dat ik tot nedeland bij je in de auto mee mocht. vandaag gaan we flicka ophalen in otterloo. volgend jaar weer

Schrijver sieds

Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 4 juni 2018 12:19 | Aangepast door: sieds 
Nog een paar foto's van een mooi weekend.
Vechta 2018
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'- 3 x '83
'Leaver dea as slaef'

Schrijver chantal

Bestuur 
#14 | Geplaatst: 12 juni 2018 09:26 
Filmpje dat ik van Micha kreeg


Schrijver Hansv

Forum Lid 
#15 | Geplaatst: 12 juni 2018 14:47 
En deze keer sta ik niet op het filmpje..... Was wat verlaat omdat ik eventjes iets moest oprapen......


Harmony,
Hans.
( heeft al een beginnetje van het verslag .... )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende » 
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Hoe is het op Vechta?

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven