Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Al die willen naar Engeland varen...

 
Schrijver Hansv

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 6 maart 2019 22:03 
Al die willen naar Engeland varen.... kunnen ook de trein nemen.

Op dezelfde dagen dat in Vechta het CX-gebeuren losbarst, is er ook in Engeland een treffen, van de CX-GL club aldaar.
Mike, (uit Frankrijk) die de boel samen met Annette een beetje organiseerd heeft me verzocht om toch vooral iedereen aldaar welkom te heten. En hij laat weten dat het nog niet te laat is om in te schrijven.

Het treffen vind plaats in het Peak districkt, vlak bij het plaatsje Buxton. De kosten voor het treffen zijn 59 GBP.
Overtocht met de Hoek naar Harwich boot, of vanuit Le Havre, of vanuit Dieppe, of met de 'Chunnel' via Calais, maar hoe je het ook bekijkt (en ik heb heel wat bekeken) er zit een overnachting tussen, misschien aan de zuidkant van Engeland, of anders op de boot.

Ik denk zo, ik geef het even door (hoewel het ook al in de agenda staat)

Harmony,
Hans.
( denk, denk, peins, etc. ...........)
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver borisz
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 7 maart 2019 00:46 | Aangepast door: borisz 
IJmuiden-Newcastle is ook nog een optie natuurlijk!!!

EDIT: oh nee wacht ik haal het Peak-District en het Lake-District door elkaar!
Wie later remt is langer snel!

Schrijver amsilverwing

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 7 maart 2019 19:23 | Aangepast door: amsilverwing 
hoek van holland de nachtboot naar hull van af hull +- 170 km boxton de eerste 100 km over de snelweg en +- 70 km binnen door. de hutten zijn net bezemkasten met kooien er in.
of de dag boot en slapen in hull.
donateur 2022
https://amsilverwing.webnode.nl/

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 7 maart 2019 20:15 | Aangepast door: Hansv 
amsilverwing:
nachtboot naar hull van af hull +- 170 km boxton de eerste 100 km over de snelweg en +- 70 km binnen door

Ja, kan ook. Maar daar is in nog grotere mate, net als bij de reis via Harwich, dat je misschien wel veel te vroeg aanwezig bent. 100km snelweg + 70 binnendoor, dat is, zeg 2uur30. Boot komt aan om 8:00 of zo......
Via Calais heb je nog een 500 km (ong 5 uur) te rijden. Dat kan (als het niet regent) best heel erg leuk zijn....... En als je het rustig aan doet, en een leuk overnachtings adres hebt in bijv. Brighton / Newhaven / Hastings, dan kom je aan rond een uur of drie. Tentje opzetten..... etc.
En als je niet al te veel haast hebt kun je ook nog eventjes langs Stonehenge rijden. Een extra half uurtje/drie kwartier om.... Als je geen haast hebt....
engeland2019
Harmony,
Hans.
( mogelijkheden, keuzes, uitdagingen,..... )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Al die willen naar Engeland varen...

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven