Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Dames tourrit????

 
 
Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver Wilma
Gast 
#1 | Geplaatst: 3 mei 2004 09:21 | Aangepast door: Wilma 
Beste vrouwlijke CX-ers,

Vinden jullie het iets om een keer zonder de mannen een tourtje te maken of een weekendje op pad te gaan?

Niks ten nadele van de mannen, maar het leek me leuk om op die manier een keer op pad te gaan en nieuwe vriendinnen te maken.

Dames laat wat van je horen!
Ik zie jullie reacties met nieuwsgierigheid tegemoet

groetjes Wilma

Schrijver Wilma
Gast 
#2 | Geplaatst: 4 mei 2004 21:42 | Aangepast door: Wilma 
Gelet op het aantal spontane reacties:
Er mogen ook andere merken motors mee, als er maar vrouwen op zitten.....

groetjes Wilma

Schrijver frans
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 4 mei 2004 21:57 
Hou vol Wilma! Hou vol.
Het idee is hartstikke goed, ook al zijn de dames iets in de minderheid, er zullen er zeker enkele interesse in hebben.

Succes!

Schrijver ben bons

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 6 mei 2004 19:55 
Hoi Wilma
Ik denk dat Henny hier wel intresse voor heeft ik zal het aan haar vragen dan hoor je het wel.
Gr Ben

Schrijver Wilma
Gast 
#5 | Geplaatst: 6 mei 2004 22:01 
Hallo Ben,

Dat zou leuk zijn.

groetjes Wilma

Schrijver ben bons

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 7 mei 2004 20:26 
Hoi Wilma
Henny heeft er wel zin in maar het kan pas na de 4 daagse van nijmegen nu is ze nog een hoop tijd aan het steken in de taining hier van.
Dus als je dan iets wil doen dan graag pas twee weken na de 4 daagse,(onze vakantie zit er ook nog bij)
Groetjes Ben en Henny

Schrijver Jan van Wilma

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 14 mei 2004 16:51 
Hoi Ben en Henny,

De vierdaagse is toch in Sept.
Amay da's geduld hebbe.

Maar het is goed, da hebben wij wel.

Groetjes Wilma
Stoker

Schrijver ben bons

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 14 mei 2004 23:28 
Hoi Wilma
de 4 daagse is week 30 en week 31 32 hebben wij vakantie.
Na het weekeind laat iknog wel wat weten voor de rest via E mail
Gr Ben

Schrijver gea visser
Gast 
#9 | Geplaatst: 19 mei 2004 20:46 
Hoi Wilma (en andere motormuizinnen?)

Ik ben een poosje niet 'op de club geweest'. Maar het lijkt me wel heel leuk. Nu ben ik nog wel erg groen. Ik heb nog nooit een georganiseerde rit gereden, dus ik weet helemaal niet wat het is. En dat terwijl ik al 1 maand en 24 dagen mijn rijbewijs heb!! Maar ik begrijp dat het nog wel een poosje duurt voor we van start kunnen, dus er komen vast nog wel meer reacties.
Groetjes, Gea

Schrijver Wilma
Gast 
#10 | Geplaatst: 31 mei 2004 17:02 
Hoi die Gea,

Het is niet zo zeer een georganiseerde tourrit maar gewoon gezellig een ritje met dames onder ons. (Want ik mocht 10 jaar geleden niet met de mannen mee naar de noordkaap......! ) Mijn echtgenoot heeft een zooi routes in de computer zitten dus en ritje zit er altijd wel in. Het gaat er niet om of je nu ervaring hebt of niet maar gewoon gezellig rijden. Jij bent de derde die reageert dus als we er een paar meer hebben dan zullen we eens gaan plannen.

Groetjes Wilma

Schrijver justjoan
Gast 
#11 | Geplaatst: 2 juni 2004 10:03 
Hoi Wilma en andere meiden,

Het lijkt mij ook wel leuk. Vraag is waar/wanneer, want als ik ik al een dag moet rijden om jullie te treffen, wordt het lastig. Ik ga overigens in t weekend van de Vechta, niet daar heen, want helaas valt het samen met het bikester weekend in Balkbrug, daar rijden we met zo'n 120 vrouwen samen!! Erg gezellig. Nou ik hoor/lees het wel.

groetjes joan (zie verhaaltje van de 700e aanmelding voor meer info!)

Schrijver Wilma
Gast 
#12 | Geplaatst: 2 juni 2004 22:02 
Hoi justjoan,

Hartstikke leuk jou reactie en je verhaal van de 700e.

Zoals je kunt lezen van de reactie van Henny (4 daagse) wordt het waarschijnlijk eind juli of augustus.

Vraag aan je vriendin of ze ook haar rijbewijs wil gaan halen dan kan ze zelf mee rijden want ik heb jaren achterop gezeten maar zelf rijden is toch het ultieme .......

Tot horens en ziens

groetjes wilma

Schrijver gea visser
Gast 
#13 | Geplaatst: 30 aug. 2004 21:11 
Hoi wilma,
In sjk sprak ik de man van henny even. Is er al wat gepland? Ik heb mijn rooster tot eind oktober, dus wat mij betreft kan er een datum geprikt worden.
Gea

Schrijver Jan van Wilma

Forum Lid 
#14 | Geplaatst: 1 sept. 2004 22:36 
Hallo Gea,

Sorry dat ik niet eerder van me heb laten horen, maar rond ons huis was het hectisch: het schilderen zat niet mee en daarnaast ben ik werkeloos geworden en heb ik veel werk verricht via uitzendbureau's. Aangezien we de "warme" dagen nog nodig hebben om het huis voor de winter in de verf te hebben, stel ik voor om komend voorjaar deze tour te doen.

groeten Wilma
Stoker

Schrijver gea visser
Gast 
#15 | Geplaatst: 3 sept. 2004 22:29 
hoi Wilma,

Geeft niets, ik zal me vanavond in bed wel in slaap huilen ;) Hebben we iets om naar uit te kijken in het volgend voorjaar. Misschien komen er inmiddels nog ladies bij.

Sterkte met je huis en je baan. Hopenlijk heb je af en toe nog wel tijd om zelf even te rijden!

Grpetkes, Gea

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende » 
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Dames tourrit????

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 3
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven