Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

TESTRIT VLAAMSE ARDENNEN: DIK VOOR MEKAAR!!!!

 
Schrijver Jan van Wilma

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 3 mei 2004 22:16 | Aangepast door: Jan van Wilma 
Beste mensen, we hebben afgelopen zondag 3 mei de routebeschrijving van Jorgen geprobeerd die we met Pinksteren gaan rijden. Het weer zat mee alleen moesten we smokkelen met de motoren (ik op mijn Pan en "de Vroom" op, jawel, een Harley....) Mijn CX-E, die van Jobim, is nog net niet klaar en krijgt als het goed is deze week zijn kenteken.
De route is IDEAAL voor een CX! Een Pan en een Harley zijn gewoon te lomp voor dit fantastische pittoreske stukje Belgie. Kleine stijle weggetjes, waar ook menig wielrenner zichzelf stuk op bijt, fantastische vergezichten en een heerlijk glooiend landschap waar het simpelweg niet druk is! Daar waar je met je motor met Hemelvaart en Pinksteren moet file rijden in de Ardennen, Eifel en Vogezen (ik kan het weten, de Pan springt deze week op 180.000km) is het hier zorgeloos tokkelen, zijn er voldoende tavernes en zijn er ook nog tankstations.
Als pseudo Belg, reserve Belg of gewoon geimporteerde Hollander in Belgie meen ik de weg redelijk te kennen in het Vlaamse land. Ik kan jullie echter verzekeren: op een dikke 100km van de Nederlandse grens ligt een stukje Belgie wat de moeite waard is. Om het geluk compleet te maken: Gent is de startbasis en we hebben op de (zeer nette) camping aan de rand van de stad gecampeerd. We zijn voor 1 Euro (!!!!!!!) met de bus die op de camping stopt naar het centrum gereden. Hebben daar heerlijk gegeten en een pintje gepakt om vervolgens met de bus voor weer de ene Euro naar de camping te rijden en aldaar voldaan in de slaapzak te kruipen.
Beste CXers, jullie missen wat als je dit overslaat. Maak er een weekendje van, het is te berijden, Gent is fantastisch en de route is knal.

Een enthousiaste Jan van Wilma.
Stoker

Schrijver Floris
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 3 mei 2004 22:36 
Nou dat klinkt helemaal prima. Ik verheug me op dit treffen.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver ben bons

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 3 mei 2004 23:15 
Hoi Jan van Wilma en Wilma zelf
Met zo`n verhaal moet het wel goed zijn. Ik kom in ieder geval ook rijden jullie hem dan ook weer?
En gaan jullie dan ook weer op de camping staan zo ja laat het even weten het lijkt mij gezelliger als we met meerdere op de camping of bij Daniel staan.
Ben Bons

Schrijver Jan van Wilma

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 4 mei 2004 18:20 
Uiteraard zijn we er ook bij! met 2 CXen en geen Pan!!

Lijkt me leuk om met zijn allen bij Daniel te staan.

Daniel, hoe komen we bij jou?

groeten Jan van Wilma
Stoker

Schrijver Guernica
Gast 
#5 | Geplaatst: 4 mei 2004 21:01 
Tja, Jan en de anderen,

Weet je dat ik het mezelf vaak afvraag hoe ik er gekomen ben? Thuis dan...
Alle gekheid op een stokje, Merendree is een deelgemeente van Nevele, en ligt zowat 15 km van het startpunt.
Hoe kom je er? Routeplanner raadplegen of gewoon even vanuit Gent richting kust (Oostende) volgen, afrit Nevele eraf en dan zit je al héél dicht in de buurt (+/- 4km).
Als je een gedetailleerde routebeschrijving wenst, perfect mogelijk hoor.
Zoals ik reeds vermeldde, onder "Ritten, ....." zijn jullie allen welkom. Nu ja, allen? We lossen het wel op, heb hier ongeveer 700 m² 'tentjesplaats' en een schuur voor de motoren. Rustge buurt, dus ook niet veel te beleven, uitgaan en zo dat is hier niet echt aan de orde. Gewoon geen kroeg.
Misschien wachten we eerst eens het aantal wat af en zien we wel hoe het verder verloopt. Het kampeeraanbod blijft natuurlijk geldig. En een barbecue blijft kunnen.
Komen jullie ergens op zaterdag af, perfect, rijden we samen naar de ontmoetingsplaats op zondag.
Andere geïnteresseerden zijn natuurlijk ook welkom, alleen... zou ik het wel wat van te voren moeten plannen.
Is een intekenlijstje daarvoor mogelijk?
Webmaster?
Al hoeft het niet echt zo gëorganiseerd te zijn, wat kan, moet kunnen.

Daniël
Veldestraat 78
BE 9850 Merendree
0479/482 610

Schrijver Jan van Wilma

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 4 mei 2004 21:40 
Hallo Daniel,

Ik denk dat Terry dat ook wel weet. Startie hoe zit het?? weet je wie er komen?

Wat betreft het kamperen, lijkt me heel gezellig, maar we willen niet tot last zijn.
Ter verlichting van je last zijn wij uiteraard van zins (zelfs als Nederlanders....) de noodzakelijke sponsoring te doen. Kunnen we naast de BBQ ook een pilsje aanschaffen. (We zetten de boel niet op stelten!!)

Ik hoop dat het minitreffen kan doorgaan.

groeten Jan
Stoker

Schrijver Guernica
Gast 
#7 | Geplaatst: 5 mei 2004 19:03 
Jan,

Een last is het niet hoor! En vrij duidelijk dat naast de BBQ ook een drankje hoort.
De boel op stelten? Mag ook wel eens, zou niet voor het eerst zijn.
Hartelijk welkom dus op het minitreffen (mooi gezegd van je) moeten we dan ook niet de echte promotor uitnodigen?
We komen er wel uit.
Daniël

Schrijver ben bons

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 5 mei 2004 20:04 
Hoi Daniel
Ik wil een plaats reseveren voor mijn tentje. wanneer kunnen we terecht bij je?
Gr Ben

Schrijver Guernica
Gast 
#9 | Geplaatst: 6 mei 2004 12:46 
Ben, (en de anderen natuurlijk ook),

Laat ons zeggen vanaf zaterdag na de middag? Ik zorg ervoor dat het gras kort staat, de kippen en eenden op hun terrein zijn en ik hang wel een hondacx500 logo aan mijn oprit.
Wat denk je?

Mvg,
Daniël

Schrijver ben bons

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 6 mei 2004 19:51 
Daniel die afspraak staat.

Voor Jan en Wilma gaan jullie ook zaterdagmiddag naar Daniel? zo ja kan ik mij dan bij jullie aansluiten zodat we samen daar heen gaan.
Gr Ben

Schrijver Wilma
Gast 
#11 | Geplaatst: 6 mei 2004 22:04 | Aangepast door: Wilma 
Ha die Ben

Van welke kant kom jij? Wij wonen 3 km onder Mol en dat is weer een km of 40 recht onder Tilburg.
Lijkt me een goed plan als we samen er heen trekken.

groeten Jan van Wilma

Schrijver ben bons

Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 7 mei 2004 20:31 
Hoi Jan
Ik woon in Bladel dat is 10 Km van Arendonk dus vrij dicht bij laat maar weten hoe laat en waar ik moet zijn.
Jullie gaan toch ook op zaterdag middag he?
Gr Ben

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 10 mei 2004 11:50 
Hallo Allemaal,
Zondag 1 mei heb ik met 8 collega's de route "De Vlaamse Ardennen" gereden, het was prachtig weer,zoals Jan al vertelde en prachtig glooiende landschappen gezien. Alle Hollanders afzakken naar Vlaanderen !!!, want het is de moeite waard. Alleen die Kinderrrrrhoofdjes, neem voor de zekerheid een opvangbakje voor moeren en bouten mee. Helaas "De Muur" mag met de motor niet bereden worden.
Ik ga niet mee, want ik zit dan in De Eiffel. Jan bedankt voor de tip, met Pinksteren laat ik de motor maar staan.
Allemaal veel genoegens en mooi weer en meerdere superlatieven.

Groeten van Henk
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver alyda
Forum Lid 
#14 | Geplaatst: 24 mei 2004 13:27 
Ik en Daniel hebben de rit ook gereden (met de auto en de kaart op de schoot) kwestie van bij eventuele interventies vlug ter plaatse te zijn. We zijn er dus klaar voor. De fotografe ziet het ook zitten, nu nog de zon en het wordt een prachtdag.
Voor meer info omtrent de route en om de foto's (na het weekend) te bekijken één adres : http://www.geocities.com/alyda_kortrijk/routevlaamseardennen.htm

Schrijver Ray
Gast 
#15 | Geplaatst: 25 mei 2004 13:53 
Helaas, ik moet me ook afmelden! Ik heb reeds een motorweekend in de Duitse Taunus/Lahn-steek gepland, en effe heen en weer is net iets te gortig qua afstand....
Maar...veel plezier jullie allen en rij voorzichtig!
Groeten
Ray

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 TESTRIT VLAAMSE ARDENNEN: DIK VOOR MEKAAR!!!!

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven