Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Woensdag 29 november, Veluwestamtafel !

 
Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 26 nov. 2023 22:46 
Het is woensdag weer de laatste woensdag van de maand en dus Veluwestamtafel.
Zoals gewoonlijk altijd heel gezellig en interessante gesprekken voor liefhebbers van motoren en in het bijzonder over Honda
Ik doe er gebak bij, omdat er weer iets te vieren was.
Kom gerust met de 4 wieler, want daar zit ook een motor in (Alhoewel we ook een overdekte 3 wieler onder de Veluwestamtafelbezoekers hebben).

Tot woensdag
CXgroeten van Henk
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 26 nov. 2023 23:17 
Zeker van plan te komen, alleen aantal beschikbare wielen moet ik nog even natellen tegen die tijd, d'r zijn er wat die niet zo willen meewerken de laatste tijd. Die moeten nog even een lesje krijgen over wie hier de dienst uitmaakt
CX500 Z 1978, zo'n rooie, met Rickman kuip
CBX650 E 1983, na veel werk 1e goede proefrit
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 27 nov. 2023 15:19 
Ik neem 4 wielen mee!

Tot woensdag.
Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver MAST

Moderator 
#4 | Geplaatst: 27 nov. 2023 15:36 
Ik kom ook , en grote kans dat ik de 4wieler pak. Tot woensdag. En Henk, alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 28 nov. 2023 18:49 
Wat lees ik nu?
Ga ik een verjaardags gebakje missen? Spijtig maar helaas, ook deze keer geen stamtafel voor mij, Texel is net iets te ver weg....
Volgende keer ( december ??) beter..

Harmony,
Hans
( Texel is ook leuk rond eind november )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 29 nov. 2023 18:46 
Ik kom op 4 wielen
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Woensdag 29 november, Veluwestamtafel !

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven