Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

ONDANKS WEER VEEL LOL MET VLAAMSE ARDENNENTOUR

 
Schrijver Jan van Wilma

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 30 mei 2004 20:47 | Aangepast door: Jan van Wilma 
Ondanks de regen was het hartstikke gezellig tijdens de eerste Belgische CX-tour. Zoals gezegd was de route dit jaar te rijden in de Vlaamse Ardennen. Het feest begon eigenlijk al zaterdag bij "Guernica", Daniel voor CX-vrienden. Een minitreffen eerste klas waarbij Daniel zijn thuis, het onze maakte. Een perfecte campingspot, fotograafe ter plaatse, volledig verzorgde BBQ MET kokkin, jawel en tenslotte smorgen een overdekt ontbijt. Goeie sfeer, lekkere pintjes en erg aangenaam gezelschap zorgde al bijvoorbaat voor een geslaagd eerste Belgisch tourlustrum. Daar kon het slechte weer geen verandering in aanbrengen!!
Er zal nog flink over gesproken worden via dit medium, dus houdt alle berichten (met fotos!!) goed in de gaten.
Allemaal nogmaals hartstikke bedankt.

groeten Jan en Wilma
Stoker

Schrijver ben bons

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 30 mei 2004 22:39 
Wij kunnen ons alleen maar aansluiten bij de vorige schrijver het was hartstikke goed. alleen dus jammer van dat zeik weer (oeps sorry).
In ieder geval idereen bedankt voor het toch leuke en fijne twee dagen.
Ben en Henny Bons

Schrijver Floris
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 30 mei 2004 23:05 | Aangepast door: Floris 
Helemaal top! Met veel dank aan: Daniel, Monique, Terry, Alain, Jan, Wilma en Jorgen.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver coenox

Voorzitter 
#4 | Geplaatst: 31 mei 2004 11:39 | Aangepast door: coenox 
Geweldig genoten !! Ik kan mijn belevenissen hier niet allemaal kwijt, zal een apart verslagje maken. Terry en de anderen zijn zo vriendelijk geweest om de inschrijvingsgelden, na aftrek van kosten, aan onze club te doneren. Opbrengst 110 euro voor de clubkas. Konden we goed gebruiken. Ook daarvoor heel veel dank.

Coen
- ah, het mooie Vlaanderen: bier, kasseien en madammekes....
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver alyda
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 31 mei 2004 13:07 
HIer ben ik met de link om de foto's te bekijken.
Weet dat ze niet in een optimaile kwaliteit op het web kunnen, maar ze zijn wel verkrijgbaar. Eenvoudig mailtje naar mij en de cd-rom wordt opgestuurd.
Jullie waren een toffe bende, heb er ook van genoten !
http://www.geocities.com/alyda_kortrijk/routevlaamseardennen.htm
[email=][/alyda43@hotmail.com]
[url=][/http://www.geocities.com/alyda_kortrijk/routevlaamseardennen. htm

Schrijver marcus
Gast 
#6 | Geplaatst: 31 mei 2004 13:17 
met spijt in het hart zie ik wat ik weer heb gemist,leuke bende en dit ondanks alles.hoop er volgende keer erbij te zijn ...gr marcus

Schrijver udent

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 31 mei 2004 22:59 
mooie bijeenkomst, ik zou er graag bijgeweest zijn.
Ik heb al wat foto's gezien, Alyda bedankt.
We zijn met z;n drieen aan gekomen in Parijs, na 4 dagen fietsen 564 km,, en hebben dus op jullie toertocht Parijs bezichtigd, daar was het smorgens stortregen en vanaf 11.00 uur droog en warm, hadden jullie misschien maar even regen??

groeten , Theo
theo cx ds

Schrijver Jan van Wilma

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 31 mei 2004 23:40 
Helaas Theo,

Het was de hele dag "ziek", soms met bakken. Maar ja, wel lol gehad.

groeten Jan

ps de revetten passen prima!!!
Stoker

Schrijver bvanmaat
Gast 
#9 | Geplaatst: 1 juni 2004 10:07 
Jammer van dat ene buitje, misschien volgend jaar de hele rit
Maar erg genoten van het vlaamse landschap de bbq de gezellige mensen verhalen over de motoren de camping van Daniël en zijn ontzettende gastvrijheid en gezelligheid, en de hele organisatie

met cx groet Bert

Schrijver terry

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 1 juni 2004 12:08 
Ja makkers. Het weer kunnen we niet voorspellen. Effe pech gehad die dag;maar de gezelligheid en het amusement onder nu toch al een net groepje "vrienden voor het leven" zoals Jan dit zo mooi kan zeggen;was heel tof. De rit houden we opzij voor de volgende maal. Veel dank aan alle medewerkers en aanwezigen.

Schrijver Guernica
Gast 
#11 | Geplaatst: 1 juni 2004 13:27 
Beste vrienden,

Ook ik kan het niet nalaten jullie te danken voor jullie aanwezigheid.
Toffe groep! Een genoegen om jullie te ontmoeten.
Iedereen ook bedankt voor zijn bereidwillige hulp tijdens de BBQ en niet in het minst alle lieve dames.
Mijn woning zag er (bijna) netter uit na dan voor de BBQ.

Wat mij betreft: voor herhaling vatbaar.

Daniël

Schrijver Jan
Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 1 juni 2004 19:07 | Aangepast door: Jan 
Ik doe volgend jaar zeker weer mee want ik wil die 150 km helemaal uitrijden. De eerste 60 km beloven heel wat: een rit door een prachtig landschap waarin je niet alledaagse motorvaardigheden kunt oefenen (o.a. steile hellinkjes nemen, kasseien rammelen en slikrijden). De tocht was uitstekend georganiseerd, er was zelfs een pechauto met aanhanger mee. Echt de moeite waard. Organisatoren bedankt.

Jan

Schrijver coenox

Voorzitter 
#13 | Geplaatst: 1 juni 2004 22:26 
Ik was toch nog wat bezorgd over Marnikx (zie verslag). Dit antwoord kreeg ik op een mailtje aan hem. Hou er even rekening mee dat hij een Belgische Duitser is voordat iemand zich afvraagt wat voor taal dit is:

Hallo Coen en de CX Vrinden .

Info voor ale die me kennen.


Bin Goet aangekomen , met goet weer in Duitsland.


Aan XV 535 van mijn vrouw ist kleine schade, Spiegel steuk,Uitlaad wat krasse en aan de onder kat van voetpetaal schrammen.


Aan mij wat scheurfwonden en blauwe bleke.

Kledei jas en broek is er klein schaden aan.


CX die in Venlo stond!

De motor ist noch in orde waarscheindelijk teveel Olie beigekipt voor het vetrek.


IK ben in Vechta erbij ook als ik met de Fiets komen moet! Ha Ha Ha


Met dank ALLEN die bei mij waaren.


Tot in VECHTA
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 ONDANKS WEER VEEL LOL MET VLAAMSE ARDENNENTOUR

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 1 [ MAST ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven