Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Geweldig weekend Vechta 2004!

 
Schrijver Rembrandt
Bestuur 
#1 | Geplaatst: 14 juni 2004 10:32 
Hallo CX'ers,

Het was weer een geweldig weekend in Vechta. Ontzettend getroffen met het weer, veel mooie motoren gezien, lekker gekletst, veel gelachen en een super afsluiting gehad met Checkin' Up. Kortom een groot feest!
Moe maar zeer voldaan kunnen we hierop terug kijken!

Groeten,
Rembrandt

Schrijver Floris
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 14 juni 2004 10:52 
Rembrandt, mag ik volgend jaar met jou op het podium dansen?
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver coenox

Voorzitter 
#3 | Geplaatst: 14 juni 2004 11:00 
Jongens, ik ben nog aan het bijkomen. Mijn aderen zijn een beetje dichtgeslibt van het eten daar, maar verder was het geweldig. Veel inspiratie opgedaan voor mij project en een fantastisch weekend gehad.

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 14 juni 2004 13:31 
Ja, het was me het weekendje wel. Ik heb tot een uur of elf uitgeslapen, ik was doodop na zo'n heerlijk weekend.Richard, bedankt voor de motorfoto, je was er snel bij.(de beschermplaatjes bij de uitlaten gemonteerd, pasten toch!). Mannen en vrouw, bedankt voor de vriendschap, dat merk je toch weer tijdens zo'n samenzijn.
Groeten van Henk
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver frans
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 14 juni 2004 16:02 | Aangepast door: frans 
Richard, Rembrandt, Theo, Arno, Jeanette, Hugo, Winny, Alex, Floris, Coen, Honkie 'Tom Tom' Henk, Emile, en alle andere rijders: allemaal goed en wel thuisgekomen? Het was weer als vanouds, erg geslaagd! Volgend jaar weer.
Overigens schenken ze in Hengelo goede koffie :-)

Schrijver Hosan
Gast 
#6 | Geplaatst: 14 juni 2004 16:26 
Vermoeiend maar weer geweldig weekend geweest. Hebben die duitsers toch maar weer even een lesje dansen en feestvieren gehad van de nederlanders. Vooral Rembrandt en Coen hebben laten zien dat het 'kleine' groepje nederlanders aanwezig was.
Het was ook leuk om de 'oude'maar ook weer wat nieuwe gezichten te zien. Tot ziens bij het Nederlandse treffen in augustus.

Schrijver coenox

Voorzitter 
#7 | Geplaatst: 14 juni 2004 17:28 
Leuk detail: het is ons gelukt Duitse motorrijders de polonaise te laten dansen !
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Ray
Gast 
#8 | Geplaatst: 14 juni 2004 23:51 
Nou maar hopen dat wij morgen polonaise dansen en niet de duitsers....
Groeten
Ray ( die vindt dat je moet oppassen om duitsers te leren achter elkaar aan te lopen....)

Schrijver Ray
Gast 
#9 | Geplaatst: 14 juni 2004 23:55 
Maarre, goed om te lezen dat jullie het leuk hebben gehad...was helaas verhinderd...
Groeten
Ray

Schrijver alexobbink
Gast 
#10 | Geplaatst: 15 juni 2004 17:04 
groetjes uit aalten aan alle vechta gangers ! bedankt voor het leuke weekend en hoop jullie allemaal weer te zien in st.jans klooster groetjes alex

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Geweldig weekend Vechta 2004!

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven