Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

SINTJANSKLOOSTER: samen rijden?

 
Schrijver Ray
Gast 
#1 | Geplaatst: 5 aug. 2004 23:48 
Het lijkt me leuk om met een stel daar heen te rijden. Ik zie hier en daar al oproepen, maar het lijkt niet zo gestructureerd. Wellicht is het handig om in regios te denken. Zo wil ik wel aanspreekpunt zijn voor de regio OOST en ZUID, zodat de CXers uit Brabant, Limburg Gelderland, affijn alles wat uit de buurt van en langs Nijmegen/Arnhem moet komen kan verzamelen en samen kan rijden.
Ik wil vrijdagmiddag vertrekken, de tijd maakt me niet zoveel uit.
Ik zal een verzamelpunt in Nijmegen bedenken, ergens in de buurt van de A50, maar andere suggesties zijn welkom. En trouwens, verdwaalde Belgen ook welkom!
Groeten
Ray ( die hoopt dat in de andere regios ook dit soort initiatieven onstaan)

Schrijver Hans

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 6 aug. 2004 13:51 
Alle SJK gangers heel veel plezier en behouden ritten toegewenst.
Door de late schoiolvakanties in het zuiden, kan ik helaas niet aanwezig zijn (maar Italie is natuurlijk ook heel mooi alhoewel ik mijn CX'je toch wel zal missen die weken).

Hans
This posting has been generated with 100% recycled electrons.

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 SINTJANSKLOOSTER: samen rijden?

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven