Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Veel plezier in SJK en groeten uit Finland!!

 
Schrijver fjmiedema
Gast 
#1 | Geplaatst: 11 aug. 2004 13:55 | Aangepast door: Moderator 
Hallo iedereen,

Toch wel heel erg jammer dat ik er niet bij kan zijn in SJK. Maar hier in Finland motorrijden is ook niet verkeerd. Na wat opstart problemen en een kapote CDI in Mei, zit ik hier nu al weer 3 maanden, en het bevalt prima. En de CX heeft het ook erg naar z'n zin. Ik heb inmiddels de 10.000 Finland reis km. overschreden zonder problemen. Ik blijf hier nog tot twee weken en hoop over drie weken weer terug in Fryslân te zijn. En aangezien de motor tot nu toe zonder problemen heeft gedraait, moet dat laatst stuk ook wel goed komen denk ik. Ik wens iedereen veel prezier toe in St. Jansklooster en ik hoop er volgend jaar ook bij te zijn.

Gr. Folkert

www.folkert-yn-finlan.tk

Schrijver Anoniem
Gast 
#2 | Geplaatst: 11 aug. 2004 16:00 
Ik heb je reisverslag met belangstelling gelezen. Een mooi avontuur! Goede reis terug naar Fryslân en tot volgend jaar in SJK.

Schrijver Pluis
Gast 
#3 | Geplaatst: 11 aug. 2004 16:26 
Wauw, lijkt me echt helemaal te gek om een keer in Finland rond te toeren.

Su-per.

Schrijver Jan van Wilma

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 12 aug. 2004 17:04 
Dat is ook echt te gek, wat nog mooier is, is Noorwegen. We zijn naar de Noordkaap gereden en dat was ruig!!. Door Finland en Zweden terug gereden, ook mooi, maar Noorwegen is fantastisch. Echte aanrader, maar vreet kilometers. In drie weken tijd ruim 8000km.....Eigenlijk ook geen probleem want het wordt er in de zomer toch niet donker.

groeten Jan
Stoker

Schrijver fjmiedema
Gast 
#5 | Geplaatst: 13 aug. 2004 07:08 
Ik had wel het idee om terug te rijden via Zweden en noorwegen, maar door de korte tijd is dat nu eigenlijk niet meer mogelijk. Ik ga nu waarschijnlijk via Zweden naar beneden, zonder het veer Turku Stockholm.

Gr. Folkert(het was vanochten 10 Gr. Brrrrrrrrrrr)

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Veel plezier in SJK en groeten uit Finland!!

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven