Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

SJK in cijfers

 
Schrijver Floris
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 23 aug. 2004 19:46 | Aangepast door: Floris 
Hierbij mijn ‘cijfer’verslag van SJK.

We hebben 112 CX-ers uit 5 landen ontvangen: Nederland, België, Duitsland, Engeland en Zweden. Op zaterdag- en zondagochtend werden bijna 100 ontbijtjes geserveerd. Welgeteld 93 CX-ers schoven aan bij de BBQ, waarbij 28 kilo vlees werd gebraden. Er waren 3 vegetariërs. In totaal werden 30 kratten bier leeggedronken.

Door alle deelnemers is er gezamenlijk 29.894 kilometer vanaf huis gereden om in St. Jansklooster te komen. De winnaar van de prijs ‘langste afstand vanaf huis’ was Skippy Allen uit Exeter (UK) met een score van 976 kilometer.

N.B. Het echte verslag zal worden geschreven door Gea Visser.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver gea visser
Gast 
#2 | Geplaatst: 23 aug. 2004 20:22 
Ik ben er al mee bezig! Ik heb er ook de meeste tijd voor, want, om even in de cijfers te blijven, ik heb de minste kilometers gereden om in sjk te komen, denk ik. 24 kilometer. Wie biedt er minder?

Schrijver coenox

Voorzitter 
#3 | Geplaatst: 23 aug. 2004 21:06 
Volgens mij was het 30 kilo vlees (-:
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver MAST

Moderator 
#4 | Geplaatst: 23 aug. 2004 21:15 
Hallo Floris, wie had het minste profiel op zijn banden?(ik gok op Shaun...) En wie de mooiste CX?
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Jan
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 23 aug. 2004 21:26 | Aangepast door: Jan 
Nu we het toch over vlees hebben: er waren vier vegetariërs aanwezig (-;

De homepage heeft trouwens wat nieuwe kleurtjes gekregen. Het kan dus nog steeds mooier! Het prachtige blok rechtsboven draag ik voor vanavond op aan onze CX-vriend uit Scheveningen die als geen ander weet hoe zo'n blok aanvoelt gezien het vele polijstwerk (handwerk!) dat hij eraan heeft gedaan, en nog van plan is te doen.

Jan

Schrijver Anoniem
Gast 
#6 | Geplaatst: 24 aug. 2004 09:24 
hallo, ben nog nooit naar een motortreffen geweest, dit jaar had ik willen gaan maar moest vrijdagnacht werken, helaas....
maar volgende keer wil ik zeker van de partij zijn, kan ik dan ook mijn hond meenemen?
mvrgr.arthur

Schrijver coenox

Voorzitter 
#7 | Geplaatst: 24 aug. 2004 12:08 
Aanvulling op de cijfers nav de vraag van Arthur: er waren 3 honden aanwezig tijdens het weekend, die in totaal 11 pootjes hadden (bij 1 miste een voorpoot).

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver frans
Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 24 aug. 2004 20:47 
Maar nu de hamvraag: Hoeveel CX-en waren er?

Schrijver Floris
Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 24 aug. 2004 22:37 
Dat is niet precies na te gaan maar ik schat tussen de 90 en 95 CX/GLen.

Ik heb een aantal vreemde tweewielers gezien: een Guzzi, een Transalp, iets CBR achtigs, een Honda 6-pitter en een Yahahaha.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 SJK in cijfers

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 2 [ brinkcx, Joep ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven