Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Cx club schrijft historie; wie is er bij ?

 
Schrijver coenox

Voorzitter 
#1 | Geplaatst: 28 sept. 2004 09:10 | Aangepast door: coenox 
Mijn leven zal anders zijn na komende zaterdag 2 oktober: de CX club gaat een voortgezette rijopleiding doen.Ik ben er bij en als ik alle verhalen mag geloven zal ik daarna anders - lees beter - motorrijden. Ik ben erg benieuwd naar de reactie van de instructeur als 'ie die oude besjes aan ziet komen rijden. Er is nog plek en we krijgen korting. Asl je lid bent van de KNMV scheelt dit zelfs zo'n 40 euro. Be there or be square. Er zijn nog een paar plekken. Dit is een 'eerste keer'voor de club, en jullie weten dat 'de eerste keer' (motorrijden, skien, ... vul maar in) toch altijd de meers bijzondere is.

Voor meer informatie, kijk hier
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Ray
Gast 
#2 | Geplaatst: 28 sept. 2004 10:20 
Beste CX vrienden,

Ik wens jullie een hele fijne, gezellige en vooral leerzame dag. Ik heb de cursus al gedaan, dus ik ga niet mee. Mochten jullie daarna doorgaan voor VRO-2, dan ben ik van de partij!
Groetjes
Ray ( die nog steeds moeite heeft om een klein hondje te zien in een lege autoband....maar dat snap je na zaterdag wel...)

Schrijver udent

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 28 sept. 2004 21:25 
Ik meldt me bij deze af, wegens het toch vele achterstallige werk aan mijn huis en auto's
iedereen veel succes met de cursus .
groeten Theo
theo cx ds

Schrijver coenox

Voorzitter 
#4 | Geplaatst: 29 sept. 2004 08:51 
Joh, Theo. Verkoop die brakke bus toch. Grijs kenteken voor particulieren gaat toch verdwijnen. (geldt dus ook voor mij).

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Ray
Gast 
#5 | Geplaatst: 5 okt. 2004 22:02 
ZEG, KOMT ER NOU NOG EEN VERSLAG VAN OF ZIJN JULLIE ALLEMAAL IN THERAPIE NA DE VRO???
groeten
Ray (die het ook eng vond op de wip..)

Schrijver Floris
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 5 okt. 2004 22:23 
Wippen is helemaal niet eng, Ray. Therapie ook niet trouwens.
Binnenkort volgt mijn verslag van de VRO.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Cx club schrijft historie; wie is er bij ?

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven