Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Herfstrit 2004 BE

 
Schrijver terry

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 4 okt. 2004 23:29 
Herfstrit 2004 tvv. Vlaamse Vereniging Autisme.

Rondrit 180 km
Inschrijven tussen 08 en 11 uur.

Antwerpen - Kennedytunnel - richting Gent - Afslag Lokeren - en daar zal ik de liefhebbers opwachten.

meer info op www.hartrijders.be

Bij voldoende interesse kunnen we een uur afspreken. Mail naar : terry.de.beule@quad-ind.com

Schrijver Jan
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 5 okt. 2004 19:52 | Aangepast door: Jan 
Terry,

Ik heb de site even bezocht. Ik moet zeggen, een aardige site maar met een hoogst hinderlijk geknipper van die koplamp.
Ik blijf de aanmeldingen even volgen, ik hoop dat je wat meer respons krijgt, voordat ik definitief toezeg dat ik kom. Het lijkt me leuk om met een groepje mee te rijden. Voor mij mag het vertrek zo vroeg mogelijk zijn.

Schrijver terry

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 5 okt. 2004 22:19 
Nog wat info :
aangezien de grote toeloop van deze rit is het mogelijk om reeds op zondag 24 oktober of zaterdag 30 oktober op voorhand in te schrijven. Scheelt een pak tijd op de dag zelf want het is nogal eens spitsuur op de inschrijvingsplaatsen. Bij genoeg deelnemers kan ik daar dan voor zorgen. 's Middags zoeken we zelf een plekje voor het middagmaal (tip : van het parcour even afwijken hiervoor) en 's avonds is er een pakket voorzien voor de ingeschrevenen. Maandag is een feestdag dus kunnen we nog wat uitblazen.

Schrijver terry

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 25 okt. 2004 23:36 
Het is nu maandag en onze Henk heeft zich reeds aangemeld. Wie nog ?
Ook onder de Belgen is de opkomst miniem naar geen. Voor wie van ver in NL komt (of in BE) is het natuurlijk vroeg vertrekken. Vanaf de afslag naar inschrijving een kwartiertje,rekening houdend met de grote toeloop en de rit ben je vlug de ganse dag bezig. Afspraak dus om 8 uur aan de afslag Lokeren. Voor de mensen in BE die de weg kennen naar daar : vertrek om 9uur op het dorpsplein. De CX'en en/of GL zullen snel opgemerkt worden.

Schrijver Anoniem
Gast 
#5 | Geplaatst: 26 okt. 2004 17:26 
Joew Terry

Ik rijd over en weer naar Berlijn dat weekend. Mijn zus is daar gaan wonen, dus tijd voor nog eens een langere rit Autobahn.

Succes met de toertocht!

Dirk
Antwerpen

Schrijver terry

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 26 okt. 2004 21:45 
Een goeie en veilige reis Dirk.

groeten
Terry

Schrijver coenox

Voorzitter 
#7 | Geplaatst: 27 okt. 2004 22:25 
Ik red het niet om er bij te zijn, terwijl ik eigenlijk alles wil meemaken. Veel plezier.
Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver marcus
Gast 
#8 | Geplaatst: 28 okt. 2004 15:41 
hello terry
helaas ben ik van het weekend paraat om bompataken te vervullen,weeral spijtig dat ik er niet by kan zijn,ooit zal het wel is gebeuren
have fun greets -marcus-

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Herfstrit 2004 BE

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 1 [ MAST ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven