Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

SCHOTLAND TREFFEN 2005

 
 
Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 12 okt. 2004 22:43 
Voor meer informatie over het CX-GL clubweekend in Schotland 2005 klik op onderstaande link:

http://hometown.aol.com/georgebatigol/index.html

Wouter
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Schrijver jost

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 27 okt. 2004 14:17 
hoi wouter,

ben in ieder geval van plan naar Scotland te gaan, met een aantal? of anders alleen.

gr joost
j.van.rheden@hondacx500.com
Not all those who wander are lost.......................

Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 28 okt. 2004 20:40 
Jost,

Ik geloof dat Terry ook plannen heeft. Neem eens contact met hem op. Mischien kan je dan samen rijden. Zijn er nog meer liefhebbers?

Wouter
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Schrijver jost

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 28 okt. 2004 21:53 
wouter,
heb je toevallig een @-adres van Terry,
weet je waar hij vandaan komt?

gr joost
Not all those who wander are lost.......................

Schrijver terry

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 28 okt. 2004 22:02 
Hallo Jost,
ik ben nen Belg. Afkomstig uit de provincie Oost-Vlaanderen (+/- 20km van Gent)
Je kan me bereiken via mail op
debeuleterry@tiscali.be

Mvg
Terry

Schrijver arjenma
Gast 
#6 | Geplaatst: 2 jan. 2005 23:42 
Hallo Terry en ander motor makkers,

Als eerst ook natuurlijk voor u een fantastisch motor jaar toegewenst vanuit Heerhugowaard.

Jammergenoeg heb Ik heb me nog niet op kunnen opgegeven voor de Schotland rally omdat mijn CX nog niet doet hij (zij) moet doen. Het probleem was en is nu nog steeds het uitvallen bij warme motor. Ik heb een donor blok geplaatst van het type E met de achterkant ( spoellendeel) van mijn oude blok. De prognose van het oude blok was te weinig compressie ( 6,7)waardoor er te weinig aanzuig van benzine was. Het nieuwe blok heeft wel compressie maar je het zelfde probleem is er nog steeds. Deze week ga ik de carburateur nogmaals goed reinigen. PS als de motor uitvalt, is er wel een vonk?? dus dat moet goed zijn volgens mij.

Met vriendelijke groet,
Arjen Marees
U weet wel die man die nu op een Guzzi rijdt opdat die het meest op een CX lijkt maar eigenlijk op zijn CX naar Schotland wil.

Schrijver Jan
Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 3 jan. 2005 19:18 
Arjen,

Ik leef met je mee. Volgens mij gaat het je lukken en kun je straks op je CX mee naar Schotland.

Schrijver arjenma
Gast 
#8 | Geplaatst: 8 jan. 2005 23:17 
Is er al bekent wie er allemaal naar het treffen in Schotland gaan en waar en hoe we kunnen overnachten? Ik heb er erg veel zin in desnoods met mijn Guzzi (lees het deel techniek maar dan snap je dat het nog niet zo gemakkelijk gaat).

Arjen

Schrijver coenox

Voorzitter 
#9 | Geplaatst: 9 jan. 2005 22:10 
Binnekort alle informatie op de site/nieuwsbrief. We willen een en ander vanuit de club gaan coordineren.
Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver terry

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 9 jan. 2005 23:45 
Beste makkers,
om al even op temperatuur te komen en al eens te kijken wat er nog in het spaarvarkentje zit na de feestdagen :

http://www.overtocht.nl/transport/dfds/dfds5.html

We tellen af ...

groeten uit BE
Terry

Schrijver Guernica
Gast 
#11 | Geplaatst: 13 jan. 2005 19:12 
Beste Vrienden,

Eerst en vooral: de link die Wouter opgaf werkt niet meer.

Twee: een vraagje aan Arjan (je weet wel, de man die graag op een CX zou rijden maar zich noodgedwongen op een surrogaat moet verplaatsen) - Arjan, werkte dat gedoe met die pvc afdekking (bij de Guzzi) tegen het vocht wel? En heb je verder nog iets aan gedaan? Toch even benieuwd.

Mvg,
Daniël

Schrijver arjenma
Gast 
#12 | Geplaatst: 13 jan. 2005 20:21 
Hallo Daniël en andere vrienden,

Even de uitleg van het stotter probleem in de regen van mijn Italiaanse Guzzi. Belgen en Nederlander houden al niet van regen maar Italianen zeker niet. Zij testen de motoren geheel niet voor regen denk ik. Het plastic van de wegenwacht hielp niet echt maar ja op de terug weg was het zonnig dus we konden het niet controleren.

Uitleg probleem:
Onder de CX hangen twee slangetjes en onder de Guzzi ook. Bij een CX is het om benzine af te tappen ander start hij matig na langere tijd stilstaan. Bij mijn Guzzi is het een ont/beluchting van de carburateurs. Deze zogen bij regen waarschijnlijk vocht aan. Na beide slangetjes 2 centimeter te hebben ingekort is het over ( hoop ik). Na die tijd heb ik nog wel eens in een buitje gereden maar niet meer in een hoosbui die we hadden in het mooie België. Graag doe ik het nog een keer over maar dan met zonovergoten terrassen.

Groet, Arjen

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 21 jan. 2005 01:04 
Hallo Schotlandgangers,
Ik lees net op de PROMOTOR site, dat er fikse kortingen zijn Met DFDS Seaways voor motorrijders, misschien moet je abonnee zijn, maar dat weet ik niet exact.
Helaas ik ga niet mee, maar denk wel aan jullie portemonnee.

Groetjes van Henk
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#14 | Geplaatst: 21 jan. 2005 01:18 
Ja, voor abonnees
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver Floris
Forum Lid 
#15 | Geplaatst: 21 jan. 2005 12:33 
Er is sinds vandaag meer info over Schotland bekend, zie de link op de homepage.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende » 
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 SCHOTLAND TREFFEN 2005

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven