Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

SCHOTLAND TREFFEN 2005

 
 
Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2

Schrijver jost

Forum Lid 
#16 | Geplaatst: 25 jan. 2005 13:11 
Hoi een ieder,

vanmiddag geboekt: do 12/5 heen, do 19/5 retour.

gr. Joost
Not all those who wander are lost.......................

Schrijver Floris
Forum Lid 
#17 | Geplaatst: 26 jan. 2005 22:13 
Ik doe ook een paar dagen extra. Schotland is een prachtig land om per motor te verkennen. Mijn ticket is op do 12/5 heen en op zo 22/5 terug.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#18 | Geplaatst: 30 jan. 2005 22:19 
Floris waar laat je al die onderdelen die je mee moet nemen om je motor onderweg aan de loop te houden,je kan wel wat van mij ook meenemen als dat nog kan want als het kan ga ik voor je rijden ha ha ik bedoel achter je rijden als er niks gebeurd want een honda cx of gl staan nooit onderweg stil behalve als er geen sap meer in zit ,voor de sicuritijd neem ik wel een sleep kabel en een start kabel mee voor jullie
ouwe-neel-jan
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver dirkdeboer

Forum Lid 
#19 | Geplaatst: 26 feb. 2005 11:03 
Een vraagje over het verblijf op Winston Lodge.
Nou ben ik (in principe) een luxe kampeerder, maar om met een zes meter lange tandemas caravan achter de motor... nee dus!
Ik zag dat Winston Lodge een soort jeugdherberg is. Kan die herberg ook ons (de mensen zonder tent) herbergen, of is dat alleen bestemd voor herbergierigaards?
Wie kan mij daar wat meer over vertellen?
h.g. Dirk
Rookworst zonder R is ook worst!

Schrijver arjenma
Gast 
#20 | Geplaatst: 26 feb. 2005 21:11 
Ik lees dat we nu met 12 man gaan, mooie groep lijkt mij. En er komt vast nog meer bij.
Zijn er al groepjes die langer gaan? Ik lees wel dat Floris de 22e en Jost de 19e terug gaan, houden Floris en of Jost van individueel toeren of lijkt het ze ook leuk om een groepje te vormen.
Het lijkt me geweldig om in een weekje Schotland te verkennen met een enthousiaste groep(je), en een paar campings of als het slechter weer is misschien een comfortabelere overnachtingen te regelen. Hoeft niet perse want mijn tent is waterdicht.

Ik ben van plan volgende week de boot te boeken. De datum heen is duidelijk maar terug nog niet.
Groet,
Arjen

Schrijver jost

Forum Lid 
#21 | Geplaatst: 26 feb. 2005 21:23 
Hoi Arjen,

Het lijkt mij een goed plan om met een groep(je) Schotland te verkennen. Ik heb alleen een vaag idee van richting en zo,
dit moet nog verder rijpen, behalve toeren wil ik ook wel iets "cultureels" zien en een stokerij bezoeken.

gr Joost
Not all those who wander are lost.......................

Schrijver jost

Forum Lid 
#22 | Geplaatst: 26 feb. 2005 21:26 
Hoi Dirk.

Als ik de Engelse site goed begrepen heb kun je ook in de lodge logeren en dan ontbijt nemen, voor kampeerders (nu dus krampeerders) schijnt dit wegens drukte niet door te gaan.
Zie ook de link van Floris hierboven.

gr Jost
Not all those who wander are lost.......................

Schrijver coenox

Voorzitter 
#23 | Geplaatst: 27 feb. 2005 15:27 
Ik wil gaan boeken, samen met Edward. Nu is een 4-persoonshut per persoon weer een stuk goedkoper dan een 2-persoons. Zijn er nog mensen (2) die een hut met ons willen delen ?

mailme dan even.

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver arjenma
Gast 
#24 | Geplaatst: 2 maart 2005 23:45 
Hallo Joost en Floris en misschien nog iemand die langer door de Schotse hooglanden wil rijden,

Joost,

Heb je al mede reisgenoten die ook 12 5 heen en 19-5 weer terug gaan en wel wat cultureels willen bezoeken? Mij lijkt het een goed plan.
Als ik het goed begrijp heb je de boot geboekt voor die datums. Is dit met hut neem ik aan. Op basis van 2 of meer is dit beduidend voordeliger lees ik. Zelf heb ik daar nog geen ervaring mee misschien is er nog wat te regelen. Zo niet dan kan ik de heenreis met Coen boeken
Ik moet nog boeken zou het slim zijn eerst even telefonisch contact te hebben?
De enige die volgens mij aangegeven heeft langer te blijven is Floris. Hij gaat de 22e terug gaat eigenlijk is me dat net even te lang. En we kunnen ook samen een aantal dagen rondreizen.

Dus graag even reactie per mail, honda site of telefoon.
ajmarees@planet.nl

Zelf kom ik uit Heerhugowaard te bereiken op nummer 072-5719008 of 0655 845558.
Groet, Arjen

Schrijver terry

Forum Lid 
#25 | Geplaatst: 3 maart 2005 12:12 
Beste Arjen,
de Belgische delegatie ziet er als volgt uit :
Ikke, Jan en Wilma, Alain, Jorgen en Evelien , Marc. Bekende gezichten dus.
Allemaal hebben we al geboekt. Vetrekdata op 12 mei. Jorgen en Evelien blijven nog wat langer (afvaart 20 mei) Anders neem je eens contact op met Jorgen (jorgen.vanherpe@barco.com)
Doe ze ginder de groeten
Terry

Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2 
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 SCHOTLAND TREFFEN 2005

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven