Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Oproep: sleutelen voor beginners 20/11

 
 
Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver Jan
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 8 nov. 2004 22:31 
Op 20 november a.s. is er in Brabant een sleuteldag voor beginners. We gaan dan in een klein gezelschap, maximaal vijf man, een grote onderhoudsbeurt doen aan onze cx-en onder deskundige leiding. Ik ben zelf een leek op dat gebied, maar ik hoop zoveel te leren dat ik de wat kleinere onderhoudswerkzaamheden voortaan zelf kan doen.
Hierbij een oproep voor medesleutelaars. Maximaal vier dus. Als er meer geinteresseerden zijn, dan kunnen we wellicht een vervolg organiseren.
Het is kort dag, reageer dus snel. Wie het eerst reageert, doet mee. Ik neem nog contact met je op om het adres door te geven, het tijdstip en wat je allemaal mee moet brengen (bijvoorbeeld olie, bougies, oliefilter, luchtfilter, klepdeksel pakking).

Jan

Schrijver Floris
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 8 nov. 2004 22:44 
Dat klinkt als Boekel.

Mag ik langskomen voor koffie, ik zal koek o.i.d meenemen.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver muller
Gast 
#3 | Geplaatst: 9 nov. 2004 07:47 
ik wil graag meedoen met mijn gl650 (en ben ook een absolute leek).
kun je al aangeven in welke plaats dit gehouden wordt?
groetjes, frans.

Schrijver luud
Gast 
#4 | Geplaatst: 9 nov. 2004 11:47 
Hey Jan, Heb zelf niets te sleutelen, maar hoop op een grote respons.
Ben ook niet in de gelegenheid om te komen.
Leuk initiatief trouwens. Veel sucses met de eerste sleuteldag.
CX-groeten,
Ludo.

Schrijver Jan
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 9 nov. 2004 19:00 | Aangepast door: Jan 
Floris,
Je bent natuurlijk welkom.

Frans,
zoals Floris al vermoedde, het is in Boekel. Ik kan je e-mailadres niet vinden. Stuur je dat door naar mij?

Jan

Schrijver jthole
Gast 
#6 | Geplaatst: 9 nov. 2004 22:44 
Ik wil graag meedoen, als er nog plek is. En anders doe ik graag mee bij een vervolgmeeting.

Bedankt voor het initiatief!

Schrijver Remon
Gast 
#7 | Geplaatst: 9 nov. 2004 23:08 
Ik ben NIeuw op de site, en heb van het weekend een CX500 gekocht omdat ik meer wil sleutelen (leren). Ik heb al een motor (Suzuki GSX 1200) maar wilde het sleutelen leren op een "oude bak", en ben door de gemotiveerde mensen op deze site tot de aankoop mvan deze cx gekomen.

Groeten Remon

Schrijver Jan
Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 10 nov. 2004 21:27 | Aangepast door: Jan 
jthole, wil je me je e-mailadres sturen? Dan kan ik contact met je opnemen.

Voor de rest, de inschrijving is gesloten. We hebben voldoende inschrijvingen.

Jan

Schrijver coenox

Voorzitter 
#9 | Geplaatst: 10 nov. 2004 22:09 
Vlotte actie ! Mooi.

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver jthole
Gast 
#10 | Geplaatst: 15 nov. 2004 11:31 
Sorry Jan, ik was een paar dagen weg. De email is onderweg.

Schrijver Jan van Wilma

Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 20 nov. 2004 17:29 
Van alles gemist,

Heb op het moment het blok van onze tweede CX eruit gehaald en ben zover dat het achterste deel er af is om de distributieketting te vervangen. Maar nu verder.....Komen er nog cursussen aan??

groeten Jan
Stoker

Schrijver muller
Gast 
#12 | Geplaatst: 20 nov. 2004 20:24 
mijn dank voor de cursus "sleutelen voor beginners". deze was zeer leerzaam. wij hebben volgens mij alles van A (accu) tot Z (zwavelzuur) gehad (en alles wat hier tussen zit).
ik was een absolute leek, maar heb nu toch de durf en kennis om het een en ander zelf te gaan doen.
mijn dank gaat met name naar Theo voor de uitgebreide uitleg en aan zijn echtgenote voor hun brabantse gastvrijheid, verder natuurlijk aan Jan voor het organiseren van deze dag en aan mijn medecursisten. het was een prima verzorgde dag en cursus.
nogmaals iedereen bedankt.
groetjes, frans.

Schrijver jthole
Gast 
#13 | Geplaatst: 20 nov. 2004 21:58 
Het was een heel geslaagde dag, en de koude heen- en terugrit meer dan waard!
Bedankt voor de gastvrijheid, de heerlijke bonensoep, en de uitgebreide technische uitleg.

Schrijver Jan
Forum Lid 
#14 | Geplaatst: 20 nov. 2004 22:51 
De Spoorwegen hebben mij ook weer thuis gebracht. 't Was een perfecte dag, het verslag volgt spoedig.

Jan van Wilma, de sleuteldag die jij nodig hebt is die voor de ver gevorderden. Die zal er ongetwijfeld ook wel komen.

Schrijver Floris
Forum Lid 
#15 | Geplaatst: 21 nov. 2004 10:34 
Theo bedankt! Volgende keer graag iets minder hagel & sneeuw. De soep smaakte prima.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende » 
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Oproep: sleutelen voor beginners 20/11

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven