Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Oproep: sleutelen voor beginners 20/11

 
 
Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver Jan
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 8 nov. 2004 22:31 
Op 20 november a.s. is er in Brabant een sleuteldag voor beginners. We gaan dan in een klein gezelschap, maximaal vijf man, een grote onderhoudsbeurt doen aan onze cx-en onder deskundige leiding. Ik ben zelf een leek op dat gebied, maar ik hoop zoveel te leren dat ik de wat kleinere onderhoudswerkzaamheden voortaan zelf kan doen.
Hierbij een oproep voor medesleutelaars. Maximaal vier dus. Als er meer geinteresseerden zijn, dan kunnen we wellicht een vervolg organiseren.
Het is kort dag, reageer dus snel. Wie het eerst reageert, doet mee. Ik neem nog contact met je op om het adres door te geven, het tijdstip en wat je allemaal mee moet brengen (bijvoorbeeld olie, bougies, oliefilter, luchtfilter, klepdeksel pakking).

Jan

Schrijver Floris
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 8 nov. 2004 22:44 
Dat klinkt als Boekel.

Mag ik langskomen voor koffie, ik zal koek o.i.d meenemen.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver muller
Gast 
#3 | Geplaatst: 9 nov. 2004 07:47 
ik wil graag meedoen met mijn gl650 (en ben ook een absolute leek).
kun je al aangeven in welke plaats dit gehouden wordt?
groetjes, frans.

Schrijver luud
Gast 
#4 | Geplaatst: 9 nov. 2004 11:47 
Hey Jan, Heb zelf niets te sleutelen, maar hoop op een grote respons.
Ben ook niet in de gelegenheid om te komen.
Leuk initiatief trouwens. Veel sucses met de eerste sleuteldag.
CX-groeten,
Ludo.

Schrijver Jan
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 9 nov. 2004 19:00 | Aangepast door: Jan 
Floris,
Je bent natuurlijk welkom.

Frans,
zoals Floris al vermoedde, het is in Boekel. Ik kan je e-mailadres niet vinden. Stuur je dat door naar mij?

Jan

Schrijver jthole
Gast