Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Voorstel Vlaamse rit 2005

 
 
Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#16 | Geplaatst: 8 feb. 2005 00:33 
Vermits de agenda het toelaat, kom ik naar België. Kan ik een nachtje camperen op "Les Deux Pneux" ?
Kan ik eindelijk Wilma's CX eens van dichtbij bekijken.
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Schrijver Guernica
Gast 
#17 | Geplaatst: 24 feb. 2005 23:23 
Beste vrienden,

Toch even melden dat op 3 juli een primeur zal te bewonderen vallen: een "unicum" op de Belgische en Nederlandse wegen, namelijk (tromgeroffel graag...) de ... U raadt het nooit, CX400!!!! Komt dat zien, komt dat zien. Start als de beste, rijden nog even uittesten en ... spreekt uitsluitend frans. Maar ook dat lossen we wel op.

Jan, mag mijn broer ook mee met zijn Goldwing? Ik weet het, het hoort niet, maar ik durf hem niet te ontgoochelen. Is ook een Honda hoor. :-)

Daniël

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#18 | Geplaatst: 11 april 2005 18:32 
AAARRRGGGHHH!!! Vandaag te horen gekregen dat mijn baas een geheel verzorgde reis naar het buitenland voor mij in petto heeft. Ik was liever naar Balen gegaan, maar alla "that's live!". Als hij maar van het SJK-weekend afblijft @#*&!
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Schrijver terrry
Gast 
#19 | Geplaatst: 13 april 2005 00:04 
Heren en Dames,
let even op de agende On The Road :
de laatste nieuwtjes over de rit staan erop.
We hopen zoveel mogelijk CX rijders te mogen begroeten.

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#20 | Geplaatst: 14 april 2005 01:00 
Hallo Afdeling Zuid,
Wrijf het er maar in! Het stukje in "On the road > agenda" ziet er bijzonder aantrekkelijk uit. Zoals hierboven al vermeld, kan ik op de geadverteerde datum helaas niet. Bij gelegenheid, kom ik op een andere datum een kijkje nemen. Drink maar een Palmpje van mij, zet ik hier ook een "oerwoud" op stapel (frustratie).
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Schrijver coenox

Voorzitter 
#21 | Geplaatst: 15 april 2005 23:02 
Ga er van uit dat ik er bij ben. Emiel en Floris hebben net 'het jonge ding '(voorheen de oude schicht) gerepareerd. Vrij rigoreus: ander blok er in. Ik ben weer 'on the road'!

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver old&crazy
Gast 
#22 | Geplaatst: 27 april 2005 14:32 
heren,dames
groe(n)tjes uit "Geraardsbergen"...
bedankt aan Raf, Jan en Daniel om me op de hoogte te brengen van de rondrit in Balen.
Ik zoek nog uit of ik er kan bijzijn, en wanneer ik dan aankom. Hoe dan ook zal ik reeds een 130 km in de wielen hebben...lukt het op zaterdag, dan heeft mijn cx ruimschoots de tijd om af te koelen...en ik ook! jullie horen nog van mij...
Johan

Schrijver Guernica
Gast 
#23 | Geplaatst: 29 april 2005 13:38 
Hey Johan,

Rijden we gewoon samen vanuit Gent of zo. We moeten allen dezelfde richting uit.

Daniël

Schrijver udent

Forum Lid 
#24 | Geplaatst: 16 juni 2005 23:24 
Hallo vlaamse rijders, ik zou erbij willen zijn, als ik niet een hele zaterdag feest thuis had , vanwege m'n 50tigste verjaardag, dus dat moet dan volgend jaar maar weer.
Bij deze zijn alle " noorderlingen " uitgenodigd voor een koffie stop bij mij , als je op weg bent naar het vlaamse.

groeten theo.
theo cx ds

Schrijver terry

Forum Lid 
#25 | Geplaatst: 16 juni 2005 23:27 | Aangepast door: terry 
Alvast proficiat met je verjaardag Theo en tot in SJK.

We houden de koffie ??? tegoed tot 19-20-21 augustus.

Terry

Schrijver danielstrouven

Forum Lid 
#26 | Geplaatst: 21 juni 2005 09:08 
Ik kom om 10 uur naar meerhout,ik kan niet eerder wegens werchter, maar doe graag de toerrit mee!!
Vanuit het exotische zuiden.................Leuven/Belgica

Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2 
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Voorstel Vlaamse rit 2005

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven