Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Wie wil er een hut naar Schotland delen ?

 
Schrijver coenox

Voorzitter 
#1 | Geplaatst: 28 feb. 2005 09:48 
Toch maar even een nieuwe thread, om extra aandacht te krijgen:

Ik wil gaan boeken, samen met Edward. Nu is een 4-persoonshut per persoon weer een stuk goedkoper dan een 2-persoonshut. Zijn er nog mensen (2) die een hut met ons willen delen ?

mail me dan even.

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver coenox

Voorzitter 
#2 | Geplaatst: 4 maart 2005 10:44 
Ik heb geboekt. Overigens kun je ook als individu een 4-persoons hut boeken. Je ligt dan wel met onbekende snurkers op een kamer. Maar ja, na 1 nacht zijn het natuurlijk geen onbekenden meer. Edward en ik hopen op een paar leuke dames ...

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 6 maart 2005 11:32 
Gniffel, gniffel!
Mogelijke uitkomst van deze boude wens: 2 Grote vrachtwagenchaffeurs met tattoo's tot achter hun oren "Hé, jullie daar in dat motorpak! Volgens ons ligt er nog wat kleingeld op de grond, willen jullie even bukken om het op te rapen?".
A sick mind is a joy forever!
veel plezier, ik kom (indien mogelijk) uitzwaaien! Roelof
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Schrijver coenox

Voorzitter 
#4 | Geplaatst: 6 maart 2005 15:20 
Zijn het niet juist vaak motorrijders met die tattoo's ? Ik denk dat ik dan maar drie oordopjes in doe. Twee daarvan gaan in mijn oren...
Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver startweer
Gast 
#5 | Geplaatst: 23 maart 2005 21:04 
Gisteren heb ik ook geboekt voor een 4 persoons hut. Heb nog even gevraagd of je keuze hebt met wie je een hut zou willen delen. Maar losse mannen komen bij mannen en vrouwen bij vrouwen. Dus deel ik niet de hut met Coen en Edward, en kunnen zij hun hoop op een paar leuke dames laten varen.... Je kunt niet alles hebben, jongens! Hoe het met eten zit, geen idee. Maar ik neem aan dat we gezamelijk 'inschepen', dus kunnen we ter plekke wat afspreken.
Verheug me op de trip!
Gea

Schrijver Floris
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 23 maart 2005 22:39 
Gea, je kunt bij reservering toch diner en ontbijt bestellen?
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver startweer
Gast 
#7 | Geplaatst: 23 maart 2005 22:57 
Geen idee, heb telefonisch geboekt, want als je via internet zegt dat je met 1 persoon reist, geven ze je meteen een 1 persoons hut. Kassa! En die miep aan de telefoon heeft het niet over eten gehad. (En ik dus ook niet) Maar ik zorg wel dat ik niet verhonger!
Gea

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Wie wil er een hut naar Schotland delen ?

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 4
Members - 2 (verborgen: 1) [ Oldwood ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven