Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

DAMES TOURRIT, het gaat gebeuren!!!

 
 
Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2

Schrijver Wilma
Gast 
#16 | Geplaatst: 18 april 2005 21:22 | Aangepast door: Wilma 
Inderdaad alleen maar heren die reageren! Dames, waar blijven jullie? (of durven jullie niet?)
Tot nu toe zijn daar Gea op een CX, Henny op een Yamaha, Marga op een Suz en ik op een CX. Nogmaals: toertje, hapje, drankje, hotelletje (low budget), toertje en weer naar huis. Kortom gezellig dames onder elkaar!!

Mocht dit complete weekend in het water vallen, dan kom toch maar: duiken we gewoon een gezellig Belgisch cafe in en bij ons slapen.

toch?........

groeten Wilma van Jan

Schrijver ben bons

Forum Lid 
#17 | Geplaatst: 4 juni 2005 22:21 
HALLO DAMES.

Het is zo ver !!! Wij gaan.........
op zaterdag 11 juni om 10.00 uur rijden vanuit het schitterende en bosrijke POSTEL. (ABDIJ) Tot nu toe hebben alleen Henny en Magda zich nog maar aangemeld. Dames.... wij gaan hoe dan ook met of zonder jullie op pad. Hoe het ons vergaan is lezen jullie terzijner tijd wel. Mochten er toch nog dames goesting hebben gelieven dit toch nog even te vermelden dan wachten wij op jou in de Abdij van Postel.(Belgie)

de vrolijke groetjes van Henny en Wilma.

(Wilma van Jan.)

Schrijver Wilma
Gast 
#18 | Geplaatst: 6 juni 2005 23:19 
Hallo Daytona en Gea, gaan jullie nog mee? Het is low budget en erg gezellig!!

Ik hoor het wel. Daytona, een CX is niet verplicht!

groeten Wilma

Schrijver bike blondie
Gast 
#19 | Geplaatst: 8 juni 2005 18:14 
Halloo Wilma,
Ik ben nog maar pas cx500 club lid/fan, mijn vriend rijd een cx650e,
ikzelf ben nu druk op zoek naar mijn eigen cx en ik vind het een reuze idee, die vrouwentour!
Ik wens jullie veel plezier toe en hoop er de volgende ook bij te zijn!!

Groetjes uit België Caroline

Schrijver startweer
Gast 
#20 | Geplaatst: 8 juni 2005 22:07 
Sh...! Het lukt me niet. Thuis te veel gedoe om weg te kunnen. En dat terwijl ik me er al vorig jaar op verheugde!!!!
Dames, heel veel plezier...
Gea

Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2 
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 DAMES TOURRIT, het gaat gebeuren!!!

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven