Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

25e Keienrit

 
Schrijver MAST

Moderator 
#1 | Geplaatst: 23 maart 2005 23:14 | Aangepast door: MAST 
Hallo CX er's, op zaterdag 2 april organiseert MTC de Keirijders uit Amersfoort haar jaarlijkse toerrit, de Keienrit. Het is de 25e en om dat te "vieren", gaat de opbrengst van de rit naar de Cliniclowns. Startplaats is café de Kolkrijst in Hoogland. Inschrijven (10,-€) kan vanaf 9.00 uur.
Kijk op de site van MTC de Keirijders voor meer info, of mail mij. Tot zaterdag de 2e!. Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver startweer
Gast 
#2 | Geplaatst: 24 maart 2005 22:05 
Yes! Dat is een leuke opwarmer voor Schotland. Ik heb geen ervaring op lange tochten, dus ga ik graag in Amersfoort op training. Mooi initiatief overigens. Ik een hoop lol met rijden, en zieke kids lol temidden van een hoop ellende.
Tot volgende week zaterdag.
Gea
(Als er één schaap over de dam is, volgen er mee, dus wie gaan er nog meer mee?)

Schrijver MAST

Moderator 
#3 | Geplaatst: 25 maart 2005 11:55 
Ha die Gea, leuk dat je kan komen! Zijn we met minimaal 2 cx'en!
Tot zaterdag.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver startweer
Gast 
#4 | Geplaatst: 1 april 2005 14:51 
Kom op motormuizen en muizinnen! Het is morgen geweldig weer, leuke rit (toch?) en gezellig contact. Veel lol en nog voor een goed doel ook! Zie ik jullie morgen?
Gea

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 2 april 2005 20:03 
Hallo Marcel,