Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

25e Keienrit

 
Schrijver MAST

Moderator 
#1 | Geplaatst: 23 maart 2005 23:14 | Aangepast door: MAST 
Hallo CX er's, op zaterdag 2 april organiseert MTC de Keirijders uit Amersfoort haar jaarlijkse toerrit, de Keienrit. Het is de 25e en om dat te "vieren", gaat de opbrengst van de rit naar de Cliniclowns. Startplaats is café de Kolkrijst in Hoogland. Inschrijven (10,-€) kan vanaf 9.00 uur.
Kijk op de site van MTC de Keirijders voor meer info, of mail mij. Tot zaterdag de 2e!. Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver startweer
Gast 
#2 | Geplaatst: 24 maart 2005 22:05 
Yes! Dat is een leuke opwarmer voor Schotland. Ik heb geen ervaring op lange tochten, dus ga ik graag in Amersfoort op training. Mooi initiatief overigens. Ik een hoop lol met rijden, en zieke kids lol temidden van een hoop ellende.
Tot volgende week zaterdag.
Gea
(Als er één schaap over de dam is, volgen er mee, dus wie gaan er nog meer mee?)

Schrijver MAST

Moderator 
#3 | Geplaatst: 25 maart 2005 11:55 
Ha die Gea, leuk dat je kan komen! Zijn we met minimaal 2 cx'en!
Tot zaterdag.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver startweer
Gast 
#4 | Geplaatst: 1 april 2005 14:51 
Kom op motormuizen en muizinnen! Het is morgen geweldig weer, leuke rit (toch?) en gezellig contact. Veel lol en nog voor een goed doel ook! Zie ik jullie morgen?
Gea

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 2 april 2005 20:03 
Hallo Marcel,
Ik ben tot afslag 13 gekomen (kwam toevallig in de buurt), daarna wist ik niet meer welke kant ik op moest voor het Café (Rijstebrij?). Het werd zo wie zo tijd om weer richting huis te gaan, dus maar ri. Nijkerk gegaan. Hopelijk hebben jullie net zo genoten als ik! Roelof.
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Schrijver MAST

Moderator 
#6 | Geplaatst: 2 april 2005 23:08 
Hallo Roelof, jammer dat je het net gemist hebt, (het was de Kolkrijst..) Een prachtige dag en een (lange) hele mooie rit. Ik heb er zeker van genoten!
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 3 april 2005 23:41 
Ach, niet getreurd! Komen elkaar volgende week in Bunnik wel tegen. Hopelijk onder de zelfde weersomstandigheden, beviel mij wel goed. Ik heb uit Coens'weblog begrepen dat hij waarschijnlijk onderdelen voor de jonge schicht komt zoeken. Na het 'Rauberessen' werd hij alsnog getorpedeerd op de terugweg. Hoe krijg ik hier #@*&! een link naar Coens'weblog?
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Schrijver MAST

Moderator 
#8 | Geplaatst: 4 april 2005 19:09 
ZO:Coen's weblog
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 25e Keienrit

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven