Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Samen rijden naar Vechta

 
Schrijver MAST

Moderator 
#1 | Geplaatst: 11 mei 2005 12:18 
Hallo, ik ben van plan om mee te gaan naar Vechta, maar kan pas na 17.00 uur vertrekken. Zijn er meer Vechta gangers die ook later gaan? Kunnen we wat afspreken om samen te rijden? Ik vertrek uit Amersfoort.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver puk
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 20 mei 2005 16:41 
en hier eentje die vertrekt vanuit Hasselt limburg Belgie en dit van vrijdag al, uur nog te zien als er zijn die mee toeren
alles wat je zelf doet doe je meestal beter

Schrijver tinus
Gast 
#3 | Geplaatst: 20 mei 2005 23:34 
Hoi,

Ik ga zaterdagochtend vroeg, vanuit omg. Groningen. Meerijders? 06-1899 3565. Groeten en/of tot daar,
Martin

Schrijver antoon

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 22 mei 2005 11:01 
ik wil vrijdag vertrekken.
zijn er soms meerijders vanuit omgeving den bosch die mee willen rijden. dan hoor ik het graag.tel0628094225.
groetjes av.

Schrijver gompie

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 23 mei 2005 15:47 | Aangepast door: gompie 
Hierbij annuleer ik dit bericht.
Ik heb nu een beetje financiële speling en ga wél naar Vechta!
Dirk
Rookworst zonder R is ook worst!

Schrijver puk
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 23 mei 2005 20:00 
heef tiemand de mogelijkheid om mischie neen liggeng door te sturen voor Vechta, mijn routeplanner is nl om zeep
alles wat je zelf doet doe je meestal beter

Schrijver tinusaanhetij
Gast 
#7 | Geplaatst: 25 mei 2005 17:59 
http://www.routenet.nl/ , de lokatie van het treffen is aan de Zuidkant van Vechta, zie de borden.
Tinus

Schrijver puk
Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 29 mei 2005 19:00 
zo , wel en goed terug thuis aangekomen van het prachtig treffen in Vechta , en wil graag via deze weg nog eens alle mensen bedanken die het ook voor ons mogelijk maakten om er een zeer mooi weekend te verblijven , beste cx vrienden, 1000 maal dank en tot het volgende treffen ,
getekend , ne contente belg
alles wat je zelf doet doe je meestal beter

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Samen rijden naar Vechta

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven