Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

SJK vrijwilligers gezocht

 
Schrijver Floris
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 26 mei 2005 23:03 
Wie wil als vrijwilliger meehelpen tijdens het clubweekend in Sint Jansklooster op 19/20/21 augustus? We zijn op zoek naar opbouwers, barmannen, kampvuurstokers, afwassers, ontbijtverzorgers, etc.

Stuur een mail met je naam + achternaam + telefoonnummer naar floris@hondacx500.com en laat s.v.p. weten of je van plan bent om vrijdagmiddag of zaterdagochtend te arriveren.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver puk
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 4 juni 2005 15:27 
als ik op 19 augustus verlof kan krijgen , wil ik best mijn steentje bij dragen om te helpen , zal het tijdig melden
groetjes
alles wat je zelf doet doe je meestal beter

Schrijver bike blondie
Gast 
#3 | Geplaatst: 7 juni 2005 19:21 
Als puk dus vrij krijgt op 19 augustus, ben ook ik van de partij en bijgevolg ook bereid om de handen uit de mouwen te steken! Daaaag vanuit België

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 20 juni 2005 19:08 
Moet even een slag om de arm houden, vanwege mijn werk. In principe kan ik de 19de al vrij vroeg in SJK zijn.
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 SJK vrijwilligers gezocht

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 4
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven