Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Weer terug uit Vechta

 
 
Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver tinusaanhetij
Gast 
#1 | Geplaatst: 29 mei 2005 20:22 
De Noordelijke delegatie is weer thuis, hopelijk de rest ook veilig aangekomen. Het was weer een prachtig feest, waarin de Nederlandse bijdrage uit het keuren van motoren (Coen in jury) en mannen (ad hoc-enig jurylid Coen: "immer hässlicher" (lees: dikker) en vrouwen ("immer schöner" (mwah) bestond en verder de introductie van de polonaise en het kleine café aan de haven.
Groeten van Orm, Marcel en Martin

Schrijver Anoniem
Gast 
#2 | Geplaatst: 29 mei 2005 20:26 
Prima rit gehad en nog betere dagen.
Was het eerste jaar en ik kan iedere CX/GL rijder aanraden volgend jaar naar het 10 treffen te gaan.

Orm.

Schrijver gompie

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 29 mei 2005 20:33 | Aangepast door: gompie 
Dirk is ook weer thuis. Heen en terug ging de reis perfect, alleen een van de twee Krauser-koffertjes is gebarsten (slaapzak) Gelukkig was hij tevoren al dichtgebonden.
De volgende keer zal ik tentharingen meenemen (alleen een gazen binnententje blijkt ook niet alles)
Coen heeft nog iemand gelukkig weten te maken met de poedelprijs van de 8e randonnée de Solex en ik ben nog steeds op zoek naar m'n groene hondje...

("SCHNAPPIII...!!!")

Kortom, het was een geweldig evenement!
Volgende keer weer?
Rookworst zonder R is ook worst!

Schrijver coenox

Voorzitter 
#4 | Geplaatst: 29 mei 2005 20:35 | Aangepast door: coenox 
Ook wij (Edward en ik) zijn veilig thuis. Overigens wordt de organisatie nog steeds professioneler. De eerste foto's zijn al te bekijken op www.guelepumpentreffen. Ik heb de motor van onze Werner al gespot, die met de opgestoken middelvinger achterop. En ik zag een foto waar onze eigen Frans K. op staat. Werner maakt een verslag voor onze site. Op mijn
weblog alvast een impressie.
Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Emile Verstege
Gast 
#5 | Geplaatst: 29 mei 2005 20:38 
Nou jongens, welkom terug in het land. Welke CX heeft nu de wedstrijd gewonnen? En die mooie vrouwen in Vechta?
We wachten de foto's maar even af!
groeten

Schrijver Emile Verstege
Gast 
#6 | Geplaatst: 29 mei 2005 20:44 
Nou da's snel die foto's! Je schrijft de meel en - ploep - ze zijn er al.
Mooi weer gehad in ieder geval.
Volgend jaar ben ik er weer gewoon bij.

Schrijver coenox

Voorzitter 
#7 | Geplaatst: 29 mei 2005 20:48 
En op mijn weblog kun je lezen dat een mooie Deense rode Cx650 E heeft gewonnen. Dit keer geen bijzondere ombouw, maar behoorlijk origineel. Kuip niet, maar wel mooi in kleur gespoten.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver udent

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 29 mei 2005 21:18 
Ook wij(Antoon ,Jan, de belgen Rene, michelle en ik, Theo ) zijn in ieder geval heelhuids weer in brabant beland.Geen schade, problemen, alleen Rene,bleef een beetje zwabberen.En dat knipperlicht van Frans wordt ook wel opgelost.
Het was warm, heet ,en skon.
De nl groep groeit nog steeds.Koen , bedankt voor de uitgebreide briefing van tevoren.Die heeft zeker meegeholpen aan een veilige rit.
Ook was het goed dat elkaars namen op de lijst stonden, zo kon je gemakkelijker de namen onthouden en af en toe even spieken.
Op naar vlg jaar , 10 jaar Vechta.
theo cx ds

Schrijver coenox

Voorzitter 
#9 | Geplaatst: 29 mei 2005 21:32 | Aangepast door: coenox 
Toch is het spieken niet helemaal gelukt Theo. Michelle moet Caroline zijn. Overigens luistert ze ook naar de nickname Blondie.

En nog bedankt voor de Berenburg.

Oh ja, Emile. Over die vrouwen. Frans G. heeft de hele zaterdag de Duitse Annika (18) als bijzit gehad. Als jij er bij was geweest was ze vast bij jouw op je Turbo geklommen. Wel opvallend, zo'n jong meisje (vanuit mijn perspectief, ze riep bij mij met name vaderlijke gevoelens op) dat zo de hele dag met een groep onbekenden meerijdt.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver udent

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 29 mei 2005 22:01 
OP de lijst stond Caroline er net niet op.
Zal wel een bekende naam zijn , dat ik michelle schreef.
En de Berenburg was van Sonnema, dit even voor de gruningers, die dat heel belangrijk vonden.
theo cx ds

Schrijver Frans
Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 29 mei 2005 22:18 
Ook Winny en ik, dit jaar voor de verandering over de snelweg heen-, en teruggereden, zijn goed en wel thuis gekomen.

Wat hebben we geboft met het weer dit weekend zeg! (En, alsof het zo was afgesproken, bij aankomst in Den Haag begon het met regenen...)

Grappig om te zien dat we dit jaar met een grote Nederlandse afgevaardiging aanwezig waren. Floris, Emiel en Rembrandt, mede-Vechtagangers van het eerste uur heb ik gemist. Hoop dat jullie er volgend jaar weer bij zijn, mannen!
Leuk om te vermelden is dat Marco Becker (Zie 'Marcos's Reparatieservice op de homepage) speciaal op zaterdag even langskwam om een kijkje te nemen. (En natuurlijk zoals wij allen even mee te rijden met de grote tourrit van 300 CX-en onder politiebegeleiding. Dit blijft toch een unieke gebeurtenis.)

Stuur jullie foto's allemaal even door, dan zullen ze binnenkort geplaatst worden.

Frans

Schrijver Haapee
Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 29 mei 2005 22:24 
Hoi mede-Vechta-gangers,

Evi (mijn dochter), vond het bezoek van 5 wildvreemde motorrijders op haar verjaardagsfeestje heel leuk en ze is erg blij met het mooie T-shirt. (Goed idee Werner!). Ze wil erg graag haar motorrijbewijs halen en natuurlijk zo snel mogelijk meegaan naar Vechta en andere meetings. Jongens, zeer bedankt en tot een volgend evenement.

Groeten, Henk 2 (accordeon)
Veel dingen in het leven zijn zo eenvoudig, dat veel mensen er moeite mee hebben.....

Schrijver hartmut
Gast 
#13 | Geplaatst: 29 mei 2005 22:27 
Hallo aus Potsdam,

sind auch wieder gut zurück.
Wir hoffen Ihr auch.
Wann ist das CX-Treffen in Holland?
Möchten gerne kommen.

Kathi und Hartmut

P-CX 2 P-AA 75

Schrijver puk
Forum Lid 
#14 | Geplaatst: 29 mei 2005 22:41 | Aangepast door: puk 
zo , wel en goed terug thuis aangekomen van het prachtig treffen in Vechta , en wil graag via deze weg nog eens alle mensen bedanken die het ook voor ons mogelijk maakten om er een zeer mooi weekend te verblijven , beste cx vrienden, 1000 maal dank en tot het volgende treffen ,
getekend , ne contente belg
michelle moet idd caroline zijn he
alles wat je zelf doet doe je meestal beter

Schrijver antoon

Forum Lid 
#15 | Geplaatst: 30 mei 2005 08:45 
bij deze wil ik ook iedereen bedanken voor het gezellige treffen in vechta.
we zijn weer veilig thuis .
En Theo heb je de snelheids meter nog kunnen ijken op dat stuk snelweg .ik hoor het nog wel als de verbalen binnen vallen.!!!!!!
de aller beste groeten Antoon.

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende » 
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Weer terug uit Vechta

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 1 [ Oldwood ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven