Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Weer terug uit Vechta

 
 
Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2

Schrijver bike blondie
Gast 
#16 | Geplaatst: 30 mei 2005 11:22 | Aangepast door: bike blondie 
Halloooooooooooooooooooooo NEDERLAND!!!!!

Schrijver bike blondie
Gast 
#17 | Geplaatst: 30 mei 2005 11:25 
Hallo lieve nederlandse motorvrienden!
Ik had "the time off my live" het voorbije weekend, was een droom die uitkwam voor mij!Ik vond jullie stuk voor stuk sympatiek en ik voelde me als enige vrouw in het gezelschap echt aanvaard als één van jullie!
Aan allen dank voor het plezier en de vriendschap en vooral aan Werner merciekes voor de pret!!Jij bent voor mij het voorbeeld van de "ruige" bolster met de blanke pit! I hope to see you all soon again!! CAROLINE alias BLONDIE (ps:fotookes komen er aan!) en speciaal voor Theo: schame on you, mij Michelle noemen, ben een belgke hé geen française!!Haha

Schrijver MAST

Moderator 
#18 | Geplaatst: 30 mei 2005 13:12 
Hallo Vechta gangers. Ik ben ook weer veilig thuis gekomen.Iedereen bedankt voor het hele fijne weekend. Zoveel warmte had ik niet verwacht! (letterlijk en figuurlijk)
Volgend jaar hoop ik er weer bij te kunnen zijn.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Jan
Forum Lid 
#19 | Geplaatst: 30 mei 2005 20:30 
Ook ik ben zonder problemen thuis gekomen.
Theo, Antoon, vanaf het restarant tussen Oss en Geffen was het nog 65 km tot aan mijn voordeur. Breda ligt een stuk verder dan jullie denken.
Vechta was dit jaar super: er was een geweldige sfeer (en zeker tussen Belgie, Nederland en Noorwegen), en het weer kon niet beter. Op naar tien jaar Vechta.

Jan

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#20 | Geplaatst: 30 mei 2005 22:48 | Aangepast door: Honkie Tonkie 
Hallo Allemaal,
Ook dit jaar weer veel plezier gehad, zelfs nog even gezwommen in het meer, wat een heerlijke afkoeling was met deze temperatuur. Prachtig de sliert van 300 motorrijders onder begeleiding van een hardwerkende en racende agent, om na de laatste veilig door te hebben gelaten, snel weer aan de kop te komen.....
Heenreis met Marcel Stap via de grote weg A1 en DB 1 in speedie tempo 130km p/u, in 2 uur en 20min van Apeldoorn naar Vechta gereden, waarvan 20 minuten tussen de file doorgetuft. Veilige terugreis gehad met een rustiger gangetje. Even een verjaardagsrondje langs Arnhem en na het afzwaaien van Coen en Edward naar de A-12, via de A-50 thuis gekomen.
Bedankt feestgangers, want zonder feestgangers geen feest.
Groetjes van Henk.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver udent

Forum Lid 
#21 | Geplaatst: 30 mei 2005 23:28 
Caroline,(blondie) sorrie voor de verkeerde naam. ik ben niet goed in het onthouden van namen.Ik zal voortaan maar blondie zeggen, dat is gemakkelijker te onthouden, en dat je een belgische bent, dat is duidelijk met die achternaam.

Verder was onze terugreis van Hengelo naar den Bosch een snelle rit volgens de medereizigers.ik hield keurig 120 aan, af en toe even 130 bij inhalen , maar dan weer netjes 120, zoals afgesproken: we rijden overal de max snel heid.
Blijkt dat mijn teller 10 kmh te weinig aangeeft , we hebben dus geen 120 maar 130 constant gereden.
Ik zal er maar eens een goeie fietscomputer tegenaan gooien, dan heb ik ook gelijk de tijd op het dashbord.

groeten Theo.
theo cx ds

Schrijver MAST

Moderator 
#22 | Geplaatst: 31 mei 2005 23:37 
Ik heb alvast wat foto's online gezet. Kijk maar op mijn blog.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver de dijk
Forum Lid 
#23 | Geplaatst: 1 juni 2005 22:37 
Vrienden, wat laat misschien maar wat was het een gezellig weekeinde in Vechta, bedankt voor jullie gezelschap en wat hebben we gelachen, ik heb mijn fotootjes net bewerkt en zal ze naar de club sturen voor op de site.
groeten
henk1

Schrijver Orm
Forum Lid 
#24 | Geplaatst: 5 juni 2005 12:27 
Meer foto's op [url=]http://www.xs4all.nl/~ator1025/foto/vechta/
[/url]

Marcel, Martin en Orm.

Schrijver MAST

Moderator 
#25 | Geplaatst: 5 juni 2005 17:03 
zo gaat het zonder knippen en plakken
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Frans_knipperli cht
Forum Lid 
#26 | Geplaatst: 5 juni 2005 17:25 | Aangepast door: Frans_knipperlicht 
Ook ik ben veilig thuis gekomen uit Vechta (zondag al), maar had geen tijd om eerder iets op dit forum te zetten. Met dat knipperlicht komt het vast wel weer goed. Daarover maak ik mij geen zorgen.

Het heeft even geduurd maar het is mij toch gelukt om de foto's ergens op het web te krijgen. Hier is het linkje dan:

Foto's vechta

Veel plezier met het herbeleven van de fantastische dagen.

Mijn dank aan de Nederlandse organisatie voor het coördineren van de heen en terugreis, Aan alle Nederlanders, Belgen en Noren die dit geweldige weekend samen met mij beleefd hebben.

Tuurlijk ook aan Henk en zijn dochter voor de koffiestop na afloop.

Tot het volgende treffen dan maar.
Groeten,

Frans

Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2 
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Weer terug uit Vechta

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven