Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

nederheemrun te Tongeren

 
Schrijver Anoniem
Gast 
#1 | Geplaatst: 12 juni 2005 23:47 
Beste,

Allereerst mijn excuses voor het feit dat ik effe gebruik maak van uw forum.

Nederheem is een voorziening die zich richt tot volwassen personen met een mentale handicap, die op zoek zijn naar een dagbesteding, vormende activiteiten en wonen. Tot de doelgroep behoren personen met een lichte, een matige of ernstige mentale handicap.

Naar jaarlijkse gewoonte organiseren wij, en dit nu al voor de veertiende keer, de “Nederheemrun”.
Dit is een daguitstap met zijspannen en trikes bedoeld voor de gasten en het personeel van vzw Nederheem.

Voor aanstaande zaterdag (18/06/05) hebben wij nog enkele zitplaatsen tekort voor onze gasten.
Via uw forum doen wij daarom deze oproep:
Wij zoeken nog enkele zijspanrijders of trikes die zich willen inschrijven zodat al onze gehandicapten die dag kunnen deelnemen.
Mogen wij u vragen, indien u wenst mee te rijden,
zo vlug mogelijk contact met ons op te nemen op gsm-nummer 0494 795015 of per email a.fosse@nederheem.be om concrete afspraken te maken?

Het dagprogramma ziet er als volgt uit:
10.30u: ontvangst en inschrijving van alle deelnemers
11.45u: broodjesmaaltijd rijders, gasten en personeel
13.00u: vertrek deel 1 van de run
14.30u: tussenstop voor koffie en taart
15.30u: vertrek deel 2 van de run
17.00u: einde van de run met aansluitend een
barbecue voor alle deelnemers
- het vertrek en de aankomst vinden plaats op de locatie Eburonenhal, Clarissenstraat 8 te Tongeren
- de deelnemende motorrijders nemen gratis deel aan alle aktiviteiten van die dag
- eventuele duozitters betalen een bijdrage van 10€ voor de barbecue

Mede dankzij uw medewerking zouden wij onze gasten weer opnieuw die aangename dag kunnen bezorgen waar zij het ganse jaar zo naar uitkijken.
Wij hopen dus enkele reacties te mogen ontvangen!

met vriendelijke groet,
Andrée Fossé
directeur

Schrijver edward
Gast 
#2 | Geplaatst: 13 juni 2005 14:33 
Welkom op dit forum. Ik zou willen dat ik een zijspan of trike had om dit goede initiatief te steunen (ik ken binnen onze club sowieso weinig tot geen zijspanners of trikers). Ik wens u hoe dan ook veel succes met uw daguitstapje.

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 nederheemrun te Tongeren

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven