Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

CAMPING VLAAMSE TOURRIT VOL!

 
 
Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver Jan van Wilma

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 14 juni 2005 22:51 
Beste mensen,

Tijdelijke Camping "Les deux Pneux" in Balen is vol!!! Op 2 en 3 juli is het dan zover. We hebben volop aanmeldingen gehad. Ik ga ze nu allemaal verwerken, d.w.z. in de loop van deze en komende week volgen de routebeschrijvingen naar de diverse e-mailadressen en komt er nog een actuele deelnemerslijst op deze site.

CHECK die nog even voor jezelf!!!

Wordt vervolgd,

groeten Jan
Stoker

Schrijver edward
Gast 
#2 | Geplaatst: 15 juni 2005 08:27 
Beste Jan en Wilma,

Jammer dat ik niet van jullie gastvrijheid kan mee genieten. Het andere lid van Stammtisch Linschoten zal echter wel present zijn. Ik wens jullie en de deelnemers een lekker weekend.

Groet,
Edward

Schrijver Floris
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 15 juni 2005 08:40 
Stammtisch Linschoten!?? We krijgen hopelijk toch geen afsplitsingen binnen de club?
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver Frans
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 15 juni 2005 09:27 | Aangepast door: Frans 
De officiele naam was dacht ik Liefs Uit Linschoten.
(Toch, Coen?)

Frans

Schrijver edward
Gast 
#5 | Geplaatst: 15 juni 2005 11:59 
Vrienden,

Er zijn al vele namen gepasseerd, waaronder inderdaad L.U.L. Tot nu toe is Stammtisch Linschoten onze werktitel, de officiele naam wordt tijdens de eerste ledenvergadering vastgesteld. Tja, afsplitsing zou ik het niet willen noemen. Er kloppen in het kleine Linschoten gewoon twee fanatieke CX-harten. Deze verbondenheid wordt eerdaags hooguit statutair vastgelegd, meer niet.

Maar goed, nogmaals veel plezier bij Stammtisch Balen (die wat mij betreft ook in aanmerking komt voor een bokaal van Dirk).

Groet (mede namens Coen),
Edward

Schrijver Floris
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 15 juni 2005 12:56 
Stammtisch linschoten

Da's geen lekkere afkorting lijkt me. Misschien toch maar een andere naam verzinnen?
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver edward
Gast 
#7 | Geplaatst: 15 juni 2005 13:13 | Aangepast door: edward 
We hadden ook aan Coens Oldtimer Club gedacht, maar die afkorting bestaat al. Ik ben hoe dan ook blij dat er zo fanatiek met ons wordt meegedacht. Wij staan open voor suggesties. We zitten trouwens nog steeds onder de oproep van Jan te mailen, dus ik sluit wederom af met een groet aan de Balenrijders.

Schrijver coenox

Voorzitter 
#8 | Geplaatst: 15 juni 2005 16:52 | Aangepast door: coenox 
Volgens mij ga ik mij weer afsplitsen. Ik ben namelijk tegen statutair vastleggen. En hoe dol ik ook op de Duitsters ben, ik ben tegen een 'Stammtisch'. 'Liefs uit Linschoten' vind ik te roze klinken. Misschien ' Brothers Linschoten MC' of krijgen we dan problemen met de Angels ? Ach, misschien gewoon de 'Coen en Edward motorclub' . Nog even voor de goede orde: 0.03 % van de bevolking van Linschoten is lid van de club. Ik denk dat we daarmee ver boven het gemiddelde zitten in Nederland kwa inwoners die lid zijn van een CX club.

Nog een paar cijfers: 50% van onze club zal aanwezig zijn op de bijeenkomst in Balen. De leden van onze club hebben gemiddeld 2 cx'en en een halve echtgenote.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Guernica
Gast 
#9 | Geplaatst: 15 juni 2005 20:13 
Misschien toch even orde op zaken stellen.
50% van de club is afgerond: (900/2) 450 deelnemers.Betekent dus 900 cx'en en 225 echtgenote(s?)(n?).
Coen, kan ik nu nog afmelden? Al die vrouwen! Teveel voor mij hoor!

Hoe dan ook, indien echt deze massale opkomst verhuur ik wel een plaatsje in mijn tent. Prijs te verrekenen met Jan en Wilma. ;-)

Daniël (die ondertussen al begrepen heeft dat Nl wel goed is in duits. Willen jullie er ook rekening mee houden dat minder onderlegde belgen onder ons - die alleen nederlands, frans, engels, spaans en portugees zouden kennen - de essentie niet snappen van jullie woordspelngen

Mvg,
Daniël

Schrijver startweer
Gast 
#10 | Geplaatst: 15 juni 2005 20:17 
Leuk! Cijfers! In Wilsum is 0,11% van de inwoners lid van de CX club. Helaas zal de gehele afdeling Wilsum verstek moeten laten gaan in Balen. Over balen gesproken...
Maar, weent niet. Verheugt u over het genot dat u ten deel zal vallen.Veel plezier met elkaar in Belgie!

Gea (die jaloers is op Coen: én Schotland, én Vechta, én Balen. Maar het is je van harte gegund Coen)

Schrijver coenox

Voorzitter 
#11 | Geplaatst: 15 juni 2005 20:54 | Aangepast door: coenox 
Guernica,
Ik bedoel de Linschotense club. Dat zijn 2 leden op totaal 6000 inwoners. Die - voor de goede orde - die ene echtgenote niet delen.

En inderdaad Gea, ik wil alles meemaken dit jaar. Zweden heb ik moeten laten schieten, Schotland, Villa Löwenherz (D), en Vechta heb ik achter de rug. Balen, Schwäbisch Hall, Sint Jansklooster en mogelijk Soest (D) komen er nog aan. Na Balen wil ik overigens nog doorrijden naar de Vogezen en mogelijk de Alpen. Hoezo mid-life crisis ?
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Jan van Wilma

Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 15 juni 2005 22:53 
eueueuhhh jongens, het ging erover dat de camping vol was??!!!!

Waar zoiets toch toe kan leiden....

grussen Jan
Stoker

Schrijver coenox

Voorzitter 
#13 | Geplaatst: 16 juni 2005 08:42 
Oh, ja. Even een officiele mededeling.

-- DE CAMPING 'LES DEUX PNEUS' IS VOL-

Dat je het maar even weet.

Coen
(Is de schuld van Edward hoor, hoe dit draadje loopt. Ik zal hem er tijdens onze eerstvolgende Stammtisch op aanspreken)
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver startweer
Gast 
#14 | Geplaatst: 16 juni 2005 21:44 
goed zo Coen, Edward is een held, maar jij bent de baas!! dat dat even duidelijk is!! ;-)

gea (die erg geniet van dit soort onzin)

Schrijver edward
Gast 
#15 | Geplaatst: 17 juni 2005 12:19 
Tsonge, ik ben ook even een dagje offline. Als ik het goed samenvat ben ik een onderdanige held met een halve echtgenote zonder Stammtisch. Waar Linschoten al niet trots op kan zijn.

Alleen het vinden van de juiste naam wil nog niet zo lukken. Heeft vast te maken met onze Midlife-crisis.

Sorry Jan van Wilma, dat we jou met deze discussie zo in de rede vallen.

Edward (die jaloers is op het Wilsum-percentage)

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende » 
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 CAMPING VLAAMSE TOURRIT VOL!

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven