Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

SJK 2005

 
 
Pagina  Pagina 2 van 3:  « Vorige  1  2  3  Volgende »

Schrijver blondie
Gast 
#16 | Geplaatst: 22 aug. 2005 00:00 
Bedankt beste cx vrienden voor weer een onvergetelijk weekend die bij de vorige opgeslagen word in de herinneringen! Hopelijk volgend treffen ook aanwezig met mijn door puk gerestaureerde silverwing!! We kijken er al naar uit! BLONDIE

Schrijver gompie

Forum Lid 
#17 | Geplaatst: 22 aug. 2005 01:04 
Dames (heren ook),
Ik mag mij volgaarne aansluiten bij de bovenstaande rij felicitaties betreffende wederom een zeer geslaagd evenement.
Hulde aan de leiding en vrijwilligers.

Mijn hondje "Schnappie" heb ik thans ingeruild voor een enorme naaktslak, genaamd "Slakkie".
Deze heeft twee nachten in mijn voortent gebivakkeerd.
(Jazeker, mijn supercamper heeft een heuse voortent, eigenlijk meer een achtertent...)
En op die vloeibare lagers, daar ga ik patent op aanvragen!

P.S.
Ik wil nog steeds een dronken chinees horen zeggen: dedlommedalisvanflolis...!
Rookworst zonder R is ook worst!

Schrijver edward
Gast 
#18 | Geplaatst: 22 aug. 2005 08:40 
Een geslaagd CX-weekend met oude en nieuwe kennismakingen. Vooral leuk om motoren en gezichten bij nicknames op deze site te ontmoeten. Ook een beetje weemoedig, omdat het "treffen-seizoen" ten einde loopt (op een Deens treffen in september en enkele kouwe-klauwen-ritjes in november na). Dus ik sluit me van harte aan bij ouwe Jan...kom maar op met die inschrijfformulieren voor 2006.

Groet,
Edward

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#19 | Geplaatst: 22 aug. 2005 10:31 
Bedankt voor het Feest SJK2005,aan de superlatieven hierboven valt niets meer toe te voegen. Ik bedank iedereen, heb weer vele vrienden ontmoet en hoop, dat zij dat ook vinden. Volgend jaar ben ik er weer bij, tot ziens
Henk.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#20 | Geplaatst: 22 aug. 2005 19:42 
Het was weer een fantastisch treffen en ook namens de CX-GL MCC UK heel erg bedankt voor de uitstekende organisatie. er was duidelijk weer een hoop werk en tijd ingestoken om het een success te maken en het bestuur mag trots zijn op de vele vrijwilligers die hebben mee geholpen. Wij zijn vandaag weer thuis gekomen na een waardeloos slechte rit van Harwich naar Nottingham in verband met zeer slechte weersomstandigheden maar alles is verder goed gegaan. Heel leuk om oude vrienden weer terug te zien en nieuwe vrienden te maken. De atmosfeer was fantastisch en ik wacht al met volle spanning de datum af voor volgend jaar.

Wouter & Pauline
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Schrijver gilbert
Gast 
#21 | Geplaatst: 22 aug. 2005 22:38 
Mijn eerste treffen met deze cx club zit erop. Erg leuk ook was het voor mij maar 1 dag.


Gilbert ( die over Eindhoven - SJK 4 uur heeft gedaan omdat hij verdwaalde in de polder )

Schrijver anneuk
Gast 
#22 | Geplaatst: 23 aug. 2005 14:44 
Dank u aan iedereen voor een groot week eind.
Zich reeds het verheugen op volgend jaar.

De hoop iedereen kwam naar huis aan veilig. Ik kwam naar huis laat op de brandkast van de maandagnacht aan. Nogmaals.

Dank u zeer.

Anne

Schrijver edward
Gast 
#23 | Geplaatst: 23 aug. 2005 15:08 
Anne heeft mij bericht dat dat ze veilig (safe) is thuisgekomen. Ze hebben eenmaal op Engelde bodem erg slecht weer gehad en tot in de avond in de stromende regen gereden. Gelukkig zijn onze buitenlandse vrienden voorzover bekend allemaal veilig thuis gekomen. Mag ik even noteren...ruim 1100 km reisafstand (one-way). Vandaar dat Shuggy de beker voor "the longest distance" in ontvangst mocht nemen.

Schrijver coenox

Voorzitter 
#24 | Geplaatst: 24 aug. 2005 18:30 
Misschien moeten we Anne even waarschuwen voor automatische vertalingen. Deze pas overigens wel in een ander topic over de grappigste vertalingen. 'Safe'wordt hier kennelijk vertaald als 'brandkast' maar had volgens mij 'veilig'moetn zijn. En 'Anneuk' is niet zo'n handige nickname...
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver gilbert
Gast 
#25 | Geplaatst: 24 aug. 2005 21:16 
Dit was wel een hele letterlijke vertaling. Toch mooi dat iemand probeert ons tegemoet te komen door in onze taal te reageren. moet een heel zoekwerk geweest zijn.


Gilbert ( die wel toe moet geven er erg om gelachen te hebben )

Schrijver anneuk
Gast 
#26 | Geplaatst: 25 aug. 2005 00:41 
Mijn Nederlands is niet goed op dit moment, maar het wil beter worden.

Ik wil een beter bijnaam vinden. kan het worden veranderd?

De hoop u is goed Coen.

Phew. Hope I got that a bit better!

Schrijver coenox

Voorzitter 
#27 | Geplaatst: 25 aug. 2005 10:23 | Aangepast door: coenox 
Anne,

I thought the translation was automated. Apparantly not. Then an apology from me to you is in place. For somebody from England your Dutch is great ! Due to the combination of Anne and UK the last 4 letters of your nickname form a word that is not eeh.. nice. Like fu$% in English. Just register again under a new nickname and don't use this one again.

Ik wil je graag helpen om het te verbeteren. Dat geldt denk ik ook voor de anderen hier, geen probleem. Je mag me ook gewoon in het Nederlands mailen dan kan ik je tips geven. Mijn mailadres is coen@cx500.nl

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver anneuk
Gast 
#28 | Geplaatst: 25 aug. 2005 11:39 
Coen, I shall write this in English for speed.

You were quite luck at SJK from the sounds of it, not to have been subjected to my version of the dutch days of the week. And I lost count of how many times I counted from 1 to 20 for various people.

Both Terry and Edward gave me Dutch tests and I think I failed them both! I have been 'trying' to learn a bit of dutch since last year, but I will know a lot more by next year.

I'll drop you an email from home. - anne@horsetoys.co.uk.

Dank u

Anne

Schrijver coenox

Voorzitter 
#29 | Geplaatst: 25 aug. 2005 12:25 | Aangepast door: Admin 
I don't think is I was lucky, instead curious how you pronounce words like ' scheveningen' and 'Sint Jansklooster'. Feel free do drop me a line.

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver annuk
Gast 
#30 | Geplaatst: 25 aug. 2005 19:04 
I have discovered today that I already have two registered names on this prikbord. When I can work out the password I will start to use the other one (Shet03 - which is also my ebay name)

Pagina  Pagina 2 van 3:  « Vorige  1  2  3  Volgende » 
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 SJK 2005

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven