Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

SJK

 
Schrijver marnikx
Gast 
#1 | Geplaatst: 21 aug. 2005 18:07 
Hallo daar ben ik, kom juist van SJK terug .
Het was weer heel fantastisch ook als ik van verschillende Mensen krikt over mijn Persoon moet aan horen .
Het ging daar over dat ik geen berichtje gesteurd heb na de CX in Balen. Ze hebben gelijk!!!!!!!!
Wel hier het verslag. De Zondag ben ik in pan gevallen met mijn CX in het korte vertelt zijn we nog een dag lager in Balen gebleven, dan met de Trein naar Hasselt bei mijn schoonbroer van daar terug in Hassel slapen ,Dinsdag naar Balen de CX halen en vandaar uit naar Duitsland in het weekend de CX uit elkaar gebouwd en het was de lima die terug stuk Nu is ze weer in orde ,noch eens zij bedank allemaal voor de e-mails op de V2seinde tot zins Marnikx [/b][b]

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 22 aug. 2005 17:10 
Marniks zonde dat niemand op jou reageerd maar ik wel,zorg dat je er volgend jaar er bij bent dan vaten we samen een pint of een duvel
ouwe-jan die het verschil niet ziet tussen een Belg en een Hollander,we zijn allemaal broers en zusters
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver udent

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 25 aug. 2005 22:58 
Marnix, Barbara leuk dat jullie we waren , ook zonder motor.
ik hoop dat je hem snel weer aan de praat krijgt.

groeten Theo.
theo cx ds

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 SJK

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven