Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Vehikel 26/27/28 aug

 
Schrijver Floris
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 26 aug. 2005 18:31 
Iedereen dit weekend naar Vehikel in Utrecht: Beussie staat gekleed in CX T-shirt naast zijn 500turbo op de japanse klassieker stand. Mooie reclame voor de club.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver jost

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 26 aug. 2005 18:52 
D'as mooi,
Zondag ga ik wel even kijken.
gr.
Not all those who wander are lost.......................

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 26 aug. 2005 19:37 
ik ga aterdag en altijd met mijn cx t-shirt met iets anders zou ik mij niet durven vertonen.
cosmar
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver beussie
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 27 aug. 2005 00:21 
Floris het is jammer maar ik sta er maar 1 dag met m`n turbo want het weekend hebben Henkie en ik weer een ander kampeerweekend voor de boeg (KJMV) plus dat er meerdere personen zijn die net als bij de CX club de kar moeten (willen/mogen trekken) dus we staan er maar 1 dag en dan zijn er weer andere enthousiaste medewerkers klaar om de stand te bemannen
net zoals er vele vrijwillegers zijn die SJK tot een zo groot succes brengen en daar mag jij jezelf ook toe rekenen
groeten van Beussie.

Schrijver gompie

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 27 aug. 2005 07:34 | Aangepast door: gompie 
Ik ga op zondag, kijken of ik daar nieuwe vloeibare lagers kan vinden...
Als ik binnen rondloop kan je me herkennen aan m'n motor die buiten staat!
Het is een Honda met twee zwarte banden.
Rookworst zonder R is ook worst!

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Vehikel 26/27/28 aug

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven