Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

MAG Demorun 2005 Groningen Za 10 sept.

 
Schrijver Orm
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 7 sept. 2005 12:15 
Op zaterdag 10 september 2005 organiseert de Motorrijders Actie Groep (MAG) een demorun in de provincie Groningen, als protest tegen het plaatsen van cable-barriers langs de provinciale weg N860 én tegen cable-barriers in het algemeen. Als ludieke actie zullen we de cable-barrier zelf gaan beveiligen met grote aantallen strobalen!

Verzamelplaats & eindpunt
Verzamelplaats is het parkeerterrein van tankstation Dikke Linde aan de A7 (Groningen richting Hoogezand). Er kan worden verzameld vanaf 10.30 uur. De Demorun zal vertrekken rond 11.30 uur. De Demorun eindigt om 12.45 uur op het parkeerterrein van tankstation Veenborg aan de A7 (Hoogezand richting Groningen).

Meer informatie:
[url=]http://www.mag-nl.org/demorun2005/[/url]

Orm.

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 7 sept. 2005 12:57 
waarom niet lopend dan verdiend de regering ook niets,dus twee vliegen in een klap.
ouwe-jan die door de jaren wat geleerd heeft,dat motorrijders erg laag worden gewardeerd
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver ijmark
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 7 sept. 2005 14:21 
Ik heb 2 weken geleden meegereden met de MAG Diervoertoer. Samen met 560 motoren diervoeder afgeleverd na een rit van Dieren naar Enschede.
Helaas heb ik tussen die 560 motoren geen CX kunnen ontdekken.

Sjaak

Schrijver joker@hondacx50 0
Gast 
#4 | Geplaatst: 8 sept. 2005 18:49 
Zijn er eigenlijk veel leden ook lid van de MAG?
Zo niet zou ik toch willen aanraden om daar eens dringend over te denken. Ik weet ook wel dat deze mensen steeds politieker van opzet zijn geworden de laatste jaren, maar het is wél de enige belangenvereniging die nog écht wat voor de motorrijder tracht te betekenen. Van de ANWB bv. hebben we niet te verwachten.
Lid worden dus!

Ron.

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 MAG Demorun 2005 Groningen Za 10 sept.

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven