Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Customshow Amersfoort 11 sept

 
Schrijver Erik1

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 7 sept. 2005 12:53 | Aangepast door: Erik1 
Hoi Allemaal,

Op zondag 11 September zal op het plein achter de Hema in Amersfoort weer de jaarlijkse Customshow worden gehouden. De show wordt georganiseerd door bar The Flame. Met veel kraampjes, motoren, live music. Dus naar Amersfoort op 11 september. Vanaf 12.00 uur is iedereen welkom.

Groet Erik (Die er zeker aanwezig zal zijn met zijn CX!)
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver coenox

Voorzitter 
#2 | Geplaatst: 7 sept. 2005 21:32 
Wordt The Flame niet gerund door de Angels ? Kan ik daar veilig met mijn CX naar toe ? Of moet ik dan de HD van Edward meenemen ?
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 7 sept. 2005 21:44 | Aangepast door: Erik1 
Hoi Coenox,

De Confederates organiseren dit elk jaar. Ik kom al jaren met mijn Honda's op deze bijeenkomst! En zonder problemen. Ik zou als ik jou was Edward mét zijn HD meenemen.

Groet Erik, die graag een hoop CXen in Amersfoort ziet!
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver edward
Gast 
#4 | Geplaatst: 8 sept. 2005 08:54 
Erik,

Ik ben tussen 1989 en 1995 leverancier geweest (studentenbaantje) bij The Flame, De Boekanier en de Brutus in A'foort. Daar zaten toen best wel stoere knullen binnen. Ik had het idee dat ik maar beter niet kon verklappen dat ik een CX had. Nu ik eenmaal een Harley heb...tja, dat lijkt me wel wat. Zeker nu tie vanavond de baard in de keel krijgt (nieuwe "demper"). Nog even een buikje kweken, een baard en tattoos regelen en een "bitch" natuurlijk.

Edward (die zich afvraagt of Coen echt van plan is naar A'foort te gaan)

Schrijver Floris
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 8 sept. 2005 08:57 | Aangepast door: Floris 
Het is nog geeneens 9 uur 's ochtends en het H-woord is alweer gevallen ...
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver edward
Gast 
#6 | Geplaatst: 8 sept. 2005 09:05 
Goedemorgen Floris,

Wat denk je...ben je zondag ook van de partij? Lachen man, met je rat door A'foort rijden en luidkeels afgeven op alles wat met het H-woord te maken heeft. Hoe laat spreken we af?

Edward

Schrijver startweer
Gast 
#7 | Geplaatst: 8 sept. 2005 14:28 
Daar wil ik ook wel bij zijn!! :-)))

Gea (of mag je Amersfoort niet in zonder custom?)

Schrijver Floris
Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 8 sept. 2005 14:57 
Gea, neem je dan je flower-power pet weer mee? Dat zullen de Confederates zeker waarderen ;-)
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver r draaisma
Gast 
#9 | Geplaatst: 8 sept. 2005 22:02 
Hey valt er wat te vieren met een cx gaaf helaas ik kan niet weg.

Rob (die een H onda heeft ;-)) )

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 9 sept. 2005 08:17 
Hoi Allemaal,

Aan de reacties en het aantal keren dat dit bericht bekeken is te zien moet het zondag beren druk worden met CXen. Top! En wat betreft die Angels, ik zeg altijd maar: Als je maar van hun motoren en vrouwen afblijft is er nix aan de hand!

Groet Erik die twijfelt of ie met het zijspan GL of met de CX gaat!
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver MAST

Moderator 
#11 | Geplaatst: 9 sept. 2005 10:01 
Dit weekend is de "uitmarkt" in Amersfoort. De binnenstad heeft heel weinig parkeer ruimte. Met een zijspan komen lijkt me dan niet handig.
Veel plezier zondag!
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 9 sept. 2005 12:30 
Hoi Marcel,

Mischien heb je wel gelijk, CXen is ook wel zo leuk!

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver edward
Gast 
#13 | Geplaatst: 12 sept. 2005 07:42 
Beste Erik,

ik was gisteren op mijn Electra in A'foort. Ik stond ongeveer 50 meter van twee CX-en geparkeerd, ik gok dat er één van jou was. Helaas heb ik jou niet getroffen.

Volgende keer beter, Edward

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#14 | Geplaatst: 12 sept. 2005 12:29 | Aangepast door: Erik1 
Hoi Edward,

Inderdaad die met de minste rommel eraan (en het kleinste zadelerop) is van mij! De eigenaar van de andere heb ik nog wel gesproken, helaas is mij zijn naam ontschoten. Hij was ook in Bunnik aanwezig. Hoe ziet jouw Electra eruit dan? Is het een opvallende? Ik heb aardig wat foto's gemaakt en mischien staat ook die er wel op. Ik heb helaas verder geen CXen of GLen gezien!
Ook hiervoor geldt:

Volgende keer beter.
Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Customshow Amersfoort 11 sept

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 1 [ hupypupy ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven