Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Clubweek(end)je Hongarije?

 
Schrijver Haapee
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 8 sept. 2005 22:24 
Als er belangstellenden zijn, wil ik wel een clubweek(end)je naar Hongarije organiseren. Alvorens iets concreets te ondernemen, wil ik graag weten wie hier interesse in heeft en hoe lang dit zou mogen duren. Een week lijkt me wel beter dan een weekend, omdat je alleen met de heen- en terugreis al meer dan twee dagen kwijt bent. Laat iets weten als het jou iets lijkt en vooral ook in welke periode.

Henk
Veel dingen in het leven zijn zo eenvoudig, dat veel mensen er moeite mee hebben.....

Schrijver startweer
Gast 
#2 | Geplaatst: 8 sept. 2005 23:08 
Lijkt me super! Ik kan proberen om van 24 tot 30 oktober vrij te regelen.Is het dan nog leuk in Hongarije? Anders wordt het volgend jaar in mei bijvoorbeeld? Maar misschien kan ik helemaal niet zo lang weg. Ik kan nog geen toezeggingen doen.

Gea

Schrijver Haapee
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 10 sept. 2005 10:08 | Aangepast door: Haapee 
Gea,

Dit jaar gaat zeker niet meer lukken, want ik ben door mijn vrije dagen heen. De opzet is volgend jaar en ik denk zelf ook aan het voorjaar. Een leuke lokatie heb ik al voorhanden, midden tussen de druiven, op een Zuidelijke berghelling aan de Noordkant van het Balatonmeer. Als er genoeg belangstellenden zijn, zal ik verdere stappen ondernemen. Laat maar horen.

Henk
Veel dingen in het leven zijn zo eenvoudig, dat veel mensen er moeite mee hebben.....

Schrijver de dijk
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 18 sept. 2005 21:15 
Goed Idee Henk, maar nu wel jeeigen trekzak mee. Wie weet zie ik mijn zoon, wanneer wil je gaan en waar in Hongarije

De dijk ( of vechta henk1)

Schrijver Haapee
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 19 sept. 2005 00:13 
Hoi Henk,

Het zal ergens in het voorjaar zijn, precieze tijd moet ik nog ff bekijken, ligt aan feestdagendata en zo (denk aan Hemelvaart en Pinksteren). Plaats is aan Noordkant van het Balatonmeer, plaats Balatonakali. Op ongeveeer 15 km. van Balatonfured en 1o km. van Tihany. Uiteraard gaat mijn eigen accordeon mee, dus muziek is geregeld! Nu nog een paar meer belangstellenden en ik ga er mee verder.

Henk2 ( of was het 3??) doei
Veel dingen in het leven zijn zo eenvoudig, dat veel mensen er moeite mee hebben.....

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Clubweek(end)je Hongarije?

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven