Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Betrapt !!!

 
 
Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver coenox

Voorzitter 
#1 | Geplaatst: 11 sept. 2005 20:52 
Denk ik anoniem in Alkmaar rond te lopen tijdens een evenement waarbij zo veel mogelijk Honda's (Shadow) bij elkaar worden gehaald. Kom ik daar toch nog een CX'er tegen. Onze niet te overziene Dirk. En het schijnt dat ook Beussie aanwezig was. Foei ! Overlopers !

Coen
(die..eh.. zelf tussen 884 Shadows meereed op de VT600 van zijn vriendinnetje die daar immers niet van af te branden is. Wel een unieke kleur trouwens, maar twee andere van gezien.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver gompie

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 11 sept. 2005 21:02 | Aangepast door: gompie 
Ik was daar uitsluitend en alleen om, bij gelegenheid, mijn vloeibare lagers te promoten!
Dat daar een soort bijeenkomst was van allemaal van die enge ruige
schaduwri(d)ders was voor mij geheel nieuw.
Ik dacht dat er een show van electrische fluisterbootjes zou zijn maar dat bleek een dag eerder te zijn geweest...
Neh, je bent pas echt een overloper als je met ze meedoet, ...engerd!
Rookworst zonder R is ook worst!

Schrijver coenox

Voorzitter 
#3 | Geplaatst: 11 sept. 2005 21:31 
Doe mij eens zo'n setje van die vloeibare lagers. Praten we verder nergens over en komen al die enge schaduwridders niet mee als ik je tentje kom halen.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver jost

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 11 sept. 2005 22:13 
Hoe zo vriendinnetje??

Coen, van harge gefeliciteerd met je Vriendin,
Vriendin, van harte gefeliciteerd met Coen!
Not all those who wander are lost.......................

Schrijver coenox

Voorzitter 
#5 | Geplaatst: 11 sept. 2005 22:17 
Joost, bedankt. Hoe is het met jouw kippetje ? (zie foto's SJK)
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver gompie

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 11 sept. 2005 22:58 
Beste Coen.

Haha, ...grappenmaker!
een setje...

Dat is ongeveer hetzelfde als een doosje bougievonkjes kopen.
Je weet toch zeker wel dat deze lagers alleen per liter verkocht worden???
Rookworst zonder R is ook worst!

Schrijver coenox

Voorzitter 
#7 | Geplaatst: 11 sept. 2005 23:06 
Beste Dirk,

Ik had je intelligenter ingeschat. Achterwiellagers van de CX zijn 12 milliliter. Dus voor mijn CX heb ik twee ampullen van 12 ml nodig. Dat is een setje.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver edward
Gast 
#8 | Geplaatst: 12 sept. 2005 07:38 
Coen, ik was dit weekend in A'foort voor een of ander Harleytreffen. Daar stonden ook gewoon heel stoer twee cx-en tussen en raad 's...aan het eind van de dag stonden ze er nog steeds. Een beetje overlopen kan zo af en toe geen kwaad.

Trouwens Dirk, ik heb voor mijn CX nog een tapse voorbocht nodig. Heb jij die toevallig liggen?

Floris, bij voorbaat mijn excuses dat om half acht het H-woord al is gevallen. Nu Coen een Schaduwmeisje aan de haak heeft geslagen, sluit ik niet uit dat het S-woord ook wat vaker zal vallen.

Groet,
Edward

Schrijver beussie
Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 12 sept. 2005 10:47 
Coen als rechtgeaarde Alkmaarder kan ik toch niet wegblijven van zo`n evenement en ik had al van Dirk gehoord dat jij deze stad onveilig maakte maar ik vond het een imposante kolonne en misschien heb je ons (henk en Beussie) toch wel gezien want naderhand stonden we op het hoekje van onze straat te kijken naar jullie.
want jullie kwamen via de singel weer binnen

Schrijver Anoniem
Gast 
#10 | Geplaatst: 12 sept. 2005 12:00 
coen hier ouwe-jan uit Horn als kasteel heer ,gf wist niet dat het zo ver was!!!!!hoop weer gouw thuis te zijn ,en Buusterd en Henk groeten van OJ uit Limbeurg,Floris ik wacht op een belletje Hoezee

Schrijver startweer
Gast 
#11 | Geplaatst: 12 sept. 2005 13:14 
Coen, je wilde geen motor 'voor erbij'. Dus is het wel een handige aktie: vriendinnetje mét motor! 2 vliegen in 1 klap! Ik sluit me geheel aan bij de felicitaties van jost.

Groetjes, Gea

Schrijver Anoniem
Gast 
#12 | Geplaatst: 12 sept. 2005 13:38 
Coen, heeft ze nog een leuke zus zonder motor? Ik heb er nog een in de aanbieding ( een motort dus)
Groeten
Ray (die coen best als zwager wil?)

Schrijver coenox

Voorzitter 
#13 | Geplaatst: 12 sept. 2005 13:50 
Ray,

Ze heeft een tweelingbroer. Maar helaas, die heeft al een motor. En verder vermoed ik dat jullie (haar broer en jij) niet op elkaar vallen.

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Floris
Forum Lid 
#14 | Geplaatst: 12 sept. 2005 14:26 
Coen, mag ik het telefoonnummer van haar broer hebben? Mijn zus zoekt namelijk een vriend, met motor welteverstaan!
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver coenox

Voorzitter 
#15 | Geplaatst: 12 sept. 2005 14:38 
Sorry, ook dat gaat niet. Hij is getrouwd. Maar eh... wat is dit? Bosjes vrijgezelle knappe mannen met motor binnen onze club en je komt hier nu pas mee aan ? Of wil je geen zwager met een CX ?

Coen
(die er van uitgaat dat je zus net zo knap, innemend en humorvol is als jij)
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende » 
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Betrapt !!!

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven