Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Nationaal Veteraan Treffen

 
Schrijver Floris
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 15 sept. 2005 07:54 
Aanstaande zaterdag is het NVT in Woerden. Ik ben er nog nooit geweest, wie kan er wat meer over vertellen?

www.nationaalveteraantreffen.com
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver edward
Gast 
#2 | Geplaatst: 15 sept. 2005 08:11 
Floris,

Het is bij mij om de hoek, maar ik ben er nog nooit geweest. Bedankt voor de tip, ik denk dat ik zaterdag die kant op plof. Het lijkt een beetje op de Oldtimerdag in Ruinerwold, maar dan alleen voor 2 en 3 wielen. Ik weet niet waar de veteranengrens ligt, maar ik denk dat een gemiddelde CX te jong zal zijn.

Misschien mag jij met je Dromedaris wel op het middenterrein parkeren, zoiets hebben ze nog nooit gezien ;-)

Edward
NB: Als je gaat, geef dan even een seintje...

Schrijver jerrimy
Gast 
#3 | Geplaatst: 15 sept. 2005 11:03 
Helaas ik moet werken...

Als ik de foto's van 2004 bekijk op hun vreselijke webruimte dan denk ik dat een CX als jonge veteraan wel welkom is hoor !

Schrijver post94er
Gast 
#4 | Geplaatst: 15 sept. 2005 12:24 
Tussen de foto's staat inderdaad een cx : foto 123-2382_img.jpg en 2383.

Dus zal je er wel welkkom zijn.

Raf

Schrijver MAST

Moderator 
#5 | Geplaatst: 15 sept. 2005 13:10 | Aangepast door: MAST 
En nog een!
CX500
Marcel. (foto ophalen duurde wel errug lang..)
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver coenox

Voorzitter 
#6 | Geplaatst: 15 sept. 2005 15:16 
Ik woon - net als Edward - ook op de hoek. Moet 's ochtends eerst voor mijn werk naar Schiphol (5 uur op brrr..) en dan door naar Alkmaar op bezoek bij Gompie. Maar als het nog lukt rij ik ff langs. Op die vreselijke site kan ik overigens geen aanvangs- en eindtijd vinden.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver ijmark
Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 15 sept. 2005 15:43 
Op de MAG- site staat dat het is van 09.00 - 17.00 uur.

Sjaak

Schrijver coenox

Voorzitter 
#8 | Geplaatst: 16 sept. 2005 21:55 
Ok. Ga ik redden. Thnks Sjaak

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Engeltje

Moderator 
#9 | Geplaatst: 17 sept. 2005 09:38 
Goedemorgen,

Ik zat al vroeg op de motor,en om kwart over 9 heb ik al wat veteranen van Maarssen via Vleuten naar Woerden zien rijden. 3 motoren met zijspan waarvan 1 met een aanhangwagentje. Wonderbaarlijk rijdt dat nog. Top om dat te zien... Dan is mijn 13 jaar oude Shadow maar een broekkie....

Engeltje
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een grijze Silverwing, een CX500C (Groene Draeck II), en een stoere witte Deauville ( De Witte (Engel), oftewel Angel).

Schrijver Floris
Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 17 sept. 2005 17:50 
Ik ben met Edward en Coen geweest. Veel HD (tot vreugde van Edward), Indian en Engels spul zoals Matchless, Ariel, Norton en BSA. Met onze CX-en mochten we het terrein niet op, we moesten buiten parkeren.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver edward
Gast 
#11 | Geplaatst: 19 sept. 2005 09:49 
Ik heb nog even met de organisatie gesproken. Volgend jaar zijn we met cx-en van voor 1981 welkom op het middenterrein. Zou wel een stunt zijn als we daar met een aantal leden een eigen stand zouden kunnen inrichten...

Qua weer en qau fietsen helemaal top. Alleen de stadionspeaker gooide met zijn flauwe grapjes bij tijd en wijle roet in het eten. Zijn headset had duidelijk geen UIT-knopje.

Greets,
Edward (die normaal dol is op flauwe grapjes, maar niet meer 112 Decibel)

Schrijver gilbert
Gast 
#12 | Geplaatst: 20 sept. 2005 13:43 | Aangepast door: gilbert 
Ik vond het eerst jammer dat ik niet naar Woerden kon komen maar ben achteraf blij dat ik niet gegaan ben want ik had nog een houtenkop van de night before en als er dan iemand met 112 db onzin staat uit te kramen dan word het voor mij wel een hele zware kluif.
Volgende keer beter ( heeft er iemand nog een cx van voor 81 te koop ?). Ik heb nu alleen nog maar Motosale in het vooruitzicht
en dat is me eigenlijk te weinig voor de rest van dit jaar.

Gilbert ( die nu weer aardig helder is)

Schrijver edward
Gast 
#13 | Geplaatst: 21 sept. 2005 09:00 | Aangepast door: edward 
Misschien is de 79-er van Ray iets voor je?? Ik begrijp dat hij dat ding aan niemand kan slijten (wat tamelijk onbegrijpelijk is).

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Nationaal Veteraan Treffen

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven