Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

De Alpen in met Henk

 
Schrijver Roelof

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 29 sept. 2005 00:11 
Leuk verslag Henk, ik wordt altijd een beetje jalours als ik dit soort verslagen lees. Zeker met de begeleidende filmpjes. Wel een komisch motorgeluid: lijkt wel op de podracers uit StarWars, of ligt dat aan mijn computer?
Helaas werkt je CX-mailadres niet meer, vandaar deze topic.
Ik ga in ieder geval proberen om volgend jaar naar Vechta te gaan, de Alpen komen waarschijnlijk (veel) later aan bod. Zucht...
Groeten, Roelof.
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Schrijver edward
Gast 
#2 | Geplaatst: 29 sept. 2005 08:33 
Tja henk, ik had je ook gemaild, maar dat ging niet goed. Leuk verslag, jammer dat TomTom je in de steek liet.
Groet,
Edward

Schrijver startweer
Gast 
#3 | Geplaatst: 29 sept. 2005 10:50 
Henk, ook ik heb geprobeerd je te mailen. Wat een supervakantie! Erg leuk dat je filmpjes toe hebt gevoegd aan je verslag. Zo kon ik lekker meehangen in de bochten. Ooit, als ik later groot ben, ga ik ook zulke mooie ritten maken, tot die tijd geniet ik graag mee met anderen.
Groetjes,
Gea

Schrijver edho
Gast 
#4 | Geplaatst: 29 sept. 2005 21:53 
Hallo Henk,

Een mooi verslag, ik heb het met plezier gelezen. Temeer omdat ik een paar weken voor jou eind juli begin aug 2005 10 dagen doorgebracht heb in Nauders en omgeving. De Reshenpass is mij dus welbekend en zeker ook dat torentje in het water in Italie. Een feest voor motorrijders, dat kreeg ik ook al snel in de gaten. Elke dag kwamen er hele kuddes door Nauders ronken. Mooi hoor, en ik kan me voorstellen dat je er erg van genoten hebt.
Wie weet maak ik ooit ook nog eens zo'n reisje met mijn CX650e. Eerst nog maar een jaartje oefenen, ik heb net mijn motorrijbewijs.
Groet, Ed.

Schrijver Frans
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 30 sept. 2005 12:06 | Aangepast door: Frans 

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 De Alpen in met Henk

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven