Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Non-Watjesrit van de CX-turbovrienden

 
 
Pagina  Pagina 1 van 5:  1  2  3  4  5  Volgende »

Schrijver Emile Verstege
Gast 
#1 | Geplaatst: 16 okt. 2005 16:08 | Aangepast door: Moderator 
Non-Watjesrit van de CX-turbovrienden

Ik wil jullie uitnodigen om deel te nemen aan de Non-Watjesrit 2005 van de Honda First Turbo Club (HFTC) op zondag 30 oktober a.s.
Ik organiseer deze rit voor de HFTC en ik zou het leuk vinden als er ook 'niet-geblazen'-CX-en aan meedoen!
De Non-watjesrit is de traditionele afsluiting van het jaar van de HFTC.

De rit begint in Ooij bij Nijmegen. Traditioneel is er een ontbijt om 9 uur 's ochtends in Dorpshuis 'De Sprong' in Ooij. Een ontbijtbuffet dat rond de 8 euro zal gaan kosten.
De rit gaat vanuit de Ooijpoldervia Groesbeek en via Duitsland naar de Achterhoek en dan weer terug naar Nijmegen.
Vanwege het buffet svp graag aanmelden via frans.verstege@hccnet.nl

Ik hoop jullie te mogen ontmoeten!!

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 16 okt. 2005 17:10 
Hallo Emile,

Leuk initiatief, ga proberen er bij te zijn. Mogelijk dat ik het buffet moet missen.
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Schrijver jost

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 16 okt. 2005 19:55 
Mooi Emile,

Staat al genoteerd.

gr. Joost
Not all those who wander are lost.......................

Schrijver edward
Gast 
#4 | Geplaatst: 17 okt. 2005 11:43 
Emile, hij staat in mijn agenda. Als het weer het toelaat heb ik hier wel oren naar. Ik kan niet beloven dat ik op mijn CX kom.

Trouwens Joost, ik zag op het prikbord (bij vraag en aanbod) dat je ook aan de Vlaamse Herfstrit mee wil doen. Best knap, want volgens mij is dat op dezelfde dag. Even ontbijten bij Emile, halverwege de tocht rechts afslaan, plankgas naar het zuiden en dineren met Terry?

Succes,
Edward

Schrijver Emile Verstege
Gast 
#5 | Geplaatst: 17 okt. 2005 21:06 
Hallo Joost, Roelof en Edward,
Hardstikke mooi dat jullie komen. Ik zal jullie noteren.

Andere motoren zijn ook toegelaten Edward. Zolang het geen Harley is, is er niks aan de hand. :-)
Je wordt de laatste tijd namelijk nogal snel gearresteerd als je zo'n ding hebt. En we moeten aan de buren denken.
groeten!

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 17 okt. 2005 23:47 
Weer het H-woord!
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Schrijver Ray
Gast 
#7 | Geplaatst: 18 okt. 2005 22:16 
Hey Emilio.,

Ik denk er ook over...hoeveel km denk je dat het zal zijn???
Enne Wiepje ook maar overhalen he?
Groetjes
Ray (die denk dat Edward wel een Angel is, maar niet from Hell...)

Schrijver Emile Verstege
Gast 
#8 | Geplaatst: 20 okt. 2005 08:20 
Hoi Ray,
Goed idee om Wiebe te vragen, komt 'ie weer eens een keer in Duitsland.
Edward is zeker een engel. Net als iedereen is hij bijzonder welkom. Ook onze voorzitter is trouwens van harte uitgenodigd!
Overigens, de laatste der grote Hondafielen heeft onlangs in Schotland op een Harley Sportster gereden en vond het een machtig apparaat. Ikzelf vind het ook een prettig ding, dus.. wat mij betreft zijn alle grote barriéres inmiddels gesloopt!
Tot de 30e !
Emile

Schrijver edward
Gast 
#9 | Geplaatst: 20 okt. 2005 11:56 | Aangepast door: edward 
Vrienden,

Afgelopen zondag ben ik door enkele CX-ers ook al met open armen ontvangen, dus no worries. Alleen was Theo niet zo blij met dat plasje olie op z'n erf.

Edward (die graag ziet dat barrières worden gesloopt, zolang dat niet crimineel georganiseerd gebeurt)

Schrijver Floris
Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 20 okt. 2005 12:14 
Ja nu voel ik me toch aangesproken door Prof.dr. Verstege want ik was degene die in Schotland had proefgereden en mijn beleving daarvan strookt niet met de inhoud van zijn mail.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver edward
Gast 
#11 | Geplaatst: 20 okt. 2005 12:28 | Aangepast door: edward 
Aha...dat had je nog niet verklapt, beste Floris (of heb ik het niet willen horen). Straks blijkt dat kruisridder Roelof ook al stiekum "gezondigd" heeft. Ik ben natuurlijk wel benieuwd naar jouw versie van dit avontuur (voorzover je een Sportster kan vergelijken met het "echte" werk).

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 20 okt. 2005 13:13 | Aangepast door: Roelof 
Ha, ha. Is onvermijdelijk als beide buren zo'n HD in hun schuur hebben staan. Leuk om 'ns op te rijden, maar verder ga ik niet.
De Buel Ullysses XB12X zou een bespreekbaar alternatief kunnen zijn (als ik er het geld voor had...)
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Schrijver Anoniem
Gast 
#13 | Geplaatst: 20 okt. 2005 16:50 
Maar hoeveel km is het nou? Da's voor de Harlyrijders ook wel handig om te weten (qua meenemen van reserveonderdelen, gereedschap, lasapparaat, en bezemwagen)
Groeten,
Ray (die geen Harley-Parkinson fan is)

Schrijver Emile Verstege
Gast 
#14 | Geplaatst: 20 okt. 2005 22:27 
OK Floris,
Lett's be honest: je vond het een machtig ding. Je kon alleen die lange poten niet goed kwijt. Dat was alles.
Overigens bouwt Buell mooie dingen.

Mi Amigos,
Komende week zit ik in Madrid en dus lastig bereikbaar. Ingeval van twijfel kunnen jullie contact opnemen met mijn broer Frans via frans.verstege@hccnet.nl
Overigens ook Ray weet de Ooij te vinden!!

Voor de vrienden die naar Ooij afreizen: de routebeschrijving voor mensen zonder GPS.
Via de A15 de richting Kleve aanhouden. Dan kom je vanzelf bij Nijmegen en de waalbrug. Op de brug hou je rechts aan en volg je het bord Kleve/Beek/Millingen. Je rijdt langs de heuvelrug richting Duitse grens. Bij de stoplichten neem je richting Ooij (Hubertusweg). Rotonde geografisch rechtsdoor en dan de afslag Ooij. Langs de kerk (voorzichtig de mis is om 9.30 uur en mijn moeder loopt zeker tussen de kerkgangers.) Na de kerk eerste afslag rechts en onderaan de heuvel ligt Dorpshuis 'De Sprong'.

Vanuit Den Bosch: de weg naar Nijmegen-centrum volgen (langs Dukenburg). Via de Graafse Weg in het centrum aangekomen het Keizer Karelplein geografisch rechtdoor via het Oranjesingel rechtdoor totdat je weer een bordje Kleve tegenkomt. Bord volgen, weg naar beneden volgen en onderlangs de heuvelrug richting de Duitse grens (zie verder het verhaal boven).
Overigens het ontbijtbuffet begint om 9 uur! Wie ontbijt mee?
Bien viaje

Schrijver Emile Verstege
Gast 
#15 | Geplaatst: 20 okt. 2005 22:28 
Let net op de taalvouten!!

Pagina  Pagina 1 van 5:  1  2  3  4  5  Volgende » 
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Non-Watjesrit van de CX-turbovrienden

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven