Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Non-Watjesrit van de CX-turbovrienden

 
 
Pagina  Pagina 2 van 5:  « Vorige  1  2  3  4  5  Volgende »

Schrijver Ray
Gast 
#16 | Geplaatst: 21 okt. 2005 00:00 
Maar hoeveel km is het nou?
Groeten
Ray ( die niet zo lang in de kou wil zitten...)

Schrijver Ray
Gast 
#17 | Geplaatst: 21 okt. 2005 00:01 
Maar hoeveel km is het nou?
Groeten
Ray ( die niet zo lang in de kou wil zitten...)

Schrijver ijmark
Forum Lid 
#18 | Geplaatst: 21 okt. 2005 09:24 | Aangepast door: ijmark 
Ray,

Volgens de info op de website www.HFTC.nl is het ongeveer 200 km.
Ik denk erover om ook mee te gaan.
Alleen ik kom uit het Gooi dus het ontbijt zal er niet in zitten!
(en het moet ook redelijk weer zijn)
Sjaak(je weet wel, van de valbeugels)

Schrijver Floris
Forum Lid 
#19 | Geplaatst: 21 okt. 2005 21:55 
Ik heb onze veurzitter en z'n Engeltje ook gestrikt. Dat wordt nog een leuk treffen, zo alles bij mekaar. En die Harry Parkinson nemen we maar voor lief, daar is weinig aan te doen.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver Engeltje

Moderator 
#20 | Geplaatst: 22 okt. 2005 19:33 
Hai Allemaal,

Inderdaad Floris heeft ons gevraagd om mee te gaan. Lijkt me erg leuk. Coen's Ouwe Rooie is nu ook vanaf gisteren thuis, en weet je wat, even een accu en een ontstekker omzetten, voor een test, en starten maar he.. (ok, eerst even mopperen, maar hij loopt) Dus zoals het er nu uit gaat zien, kom ik op mijn Schaduw.. (immers alle soorten motoren zijn toegestaan ;-) )en Coen op zijn Ouwe Rooie....

Groetjes Lieke (die er wel zin in heeft, alleen gaat twijfelen of het nu om mij of om mijn Schaduw gaat, waar Floris naar nieuwsgierig is...;-) )
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een grijze Silverwing, een CX500C (Groene Draeck II), en een stoere witte Deauville ( De Witte (Engel), oftewel Angel).

Schrijver edward
Gast 
#21 | Geplaatst: 24 okt. 2005 10:40 
Dorpsgenoten, ik had al dapper geroepen dat ik voornemens ben te komen (voorbehoud: droog!!). Dat betekent wel 100 km heen, 200 km rondrit en 100 km terug. Of ik nu op m'n H of m'n C ga, zadelpijn lijkt onvermijdelijk ;-(

Engeltje en Bengeltje, zullen we samen lijden?
Gloet,
Edwald

Schrijver Engeltje

Moderator 
#22 | Geplaatst: 24 okt. 2005 11:30 
Hoi Edward,

Je laat het toch niet afweten door een beetje regen?.
En lijden, dat doe ik niet (echt) hoor. Vandaag regent het ook pijpenstelen en ik toch op het motortje naar mijn werk!! Een beetje regen moet je wel tegen kunnen. En over zadepijn: Ander zadel misschien??? En heb jij geen lieve masseuze ;-)

Lieke
(die best met Edward wil lijden hoor!!)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een grijze Silverwing, een CX500C (Groene Draeck II), en een stoere witte Deauville ( De Witte (Engel), oftewel Angel).

Schrijver edward
Gast 
#23 | Geplaatst: 24 okt. 2005 11:37 
Sorry Engeltje, rijden in de regen is naar mijn idee vooral lijden. Ik heb ooit vier jaar lang woonwerk (140 km per dag) gedaan op mijn trouwe CX. Ik had toen geen alternatief (behalve de trein) en reed alle seizoenen door. Ik heb m'n portie toen wel gehad (en mijn CX ook). Dus mezelf voor m'n lol zeiknat laten regenen...mij niet gezien.

Vooruitzichten voor zondag: 75% kans op regen, aiaiai.

Een ander zadel is toevallig in de maak. Binnenkort in dit theater. Als ik onverhoopt toch zadelpijn heb weet ik je te vinden. En anders doe ik wel alsof ;-)

Groet en hopelijk tot zondag
Edward

Schrijver Engeltje

Moderator 
#24 | Geplaatst: 24 okt. 2005 11:48 
Tja... Ik weet niet of Coen zijn privé-masseuze wilt uitlenen ;-)

We hebben samen een rit van bijna 400 km gemaakt richting Heidelberg en via Duitsland terug. We hadden geen last van zadelpijn, maar als hij dit leest, heeft hij zondag er overhoopt ook last van....

Hopelijk tot zondag
Lieke (zou idd jammer zijn als de rit in het water zou vallen)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een grijze Silverwing, een CX500C (Groene Draeck II), en een stoere witte Deauville ( De Witte (Engel), oftewel Angel).

Schrijver coenox

Voorzitter 
#25 | Geplaatst: 24 okt. 2005 13:02 
Mijn motor wil ik nog wel eens uitlenen, maar mijn masseuze.... ?

De 'ouwe rooie' heeft een gigantische Polaris badkuip voorop. Ben dus wat minder bang voor regen, maar zou wel jammer zijn. Maar ja, het is niet voor niets de non-watjesrit.

Oh, ja. Even voor de goede orde. Die rit was naar Hardenberg en niet naar Heidelberg. Wel 400 km.

Tot zondag,
Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Engeltje

Moderator 
#26 | Geplaatst: 24 okt. 2005 13:19 
Dank je Coen voor de aanvulling, ik bedoelde ook Hardenberg...misschien wil ik nog wel eens naar Heidelberg dan. Is maar 473 km ver (heen hoor) En dan via Luxemburg (met overnachting)terug.. ;-)

Ik heb geen kuip voor, maar wel goeie laarzen en een goed regenpak, en ja, ik ga niet alleen. Wil zondagavond ook wel gemasseerd worden hoor! En dit is dan een mooie buitenkans!

Engeltje
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een grijze Silverwing, een CX500C (Groene Draeck II), en een stoere witte Deauville ( De Witte (Engel), oftewel Angel).

Schrijver startweer
Gast 
#27 | Geplaatst: 24 okt. 2005 23:05 
Verdorie!!! Ik wordt hardstikke jaloers van dit gezwam. IK WIL OOK MEE!! Maar ja, een non- watjesrit is nog ff te hoog gegrepen voor knabbel en babbel. Rustig afwachten maar, mijn tijd komt nog wel. Toch??
Gea (die helemáál niet gefrustreerd is)

Schrijver Anoniem
Gast 
#28 | Geplaatst: 25 okt. 2005 13:53 
Volgens het KNMI zondag 18-20 graden, kans op neerslag slechts 40%.
Hmmm, dat wordt verleidelijk...alleem vroeg opstaan...pfff....
Groeten,
Ray ( die bij 20 graden nooit een watje is)

Schrijver edward
Gast 
#29 | Geplaatst: 25 okt. 2005 13:59 
Dat gaat inderdaad onverwacht de goede kant op. Voor mij geldt alleen, hoe beter de weersvoorspelling, hoe groter de kans op zadelpijn ;-( Om over vroeg opstaan nog maar te zwijgen...
Edward

Schrijver Engeltje

Moderator 
#30 | Geplaatst: 25 okt. 2005 17:54 
Jeetje wat een zeurkousen zijn jullie. Deze rit hadden ze beter de 'non' weg kunnen laten. Wordt het mooi rijd-weer is het weer niet goed. Voordeel is wel! Iedereen kan uitgerust aan komen rijden. De klok gaat een uur achteruit, dus wordt een uur langer slapen. Dus voor diegene die nu zitten te mopperen over het vroege opstaan. Laat de klok dan gewoon staan hoe die nu staat; heb je een uur extra de tijd om op je gemak richting Nijmegen te komen ;-)

Engeltje (die nu goed weet dat ze straks haar mond moet houden als ze het even zat is....)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een grijze Silverwing, een CX500C (Groene Draeck II), en een stoere witte Deauville ( De Witte (Engel), oftewel Angel).

Pagina  Pagina 2 van 5:  « Vorige  1  2  3  4  5  Volgende » 
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Non-Watjesrit van de CX-turbovrienden

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven