Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Non-Watjesrit van de CX-turbovrienden

 
 
Pagina  Pagina 3 van 5:  « Vorige  1  2  3  4  5  Volgende »

Schrijver Floris
Forum Lid 
#31 | Geplaatst: 25 okt. 2005 19:11 
Hee Engeltje, da's wel een goeie opmerking over de wintertijd!

Kan ik met de heren watjes uit Linschoten afspreken ergens voorbij Utreg? Ik denk dat ik met Dame Blanche kom want de Drommedaris heeft remproblemen aan de voorzijde.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver coenox

Voorzitter 
#32 | Geplaatst: 25 okt. 2005 19:28 
Halloooo,

Ik heb nog geen woord gezegd over het weer of iets dergelijks. Of er moet een andere reden zijn om mij voor watje uit te maken ? (ik dacht dat jij daar sowieso een andere woord voor gebruikte...)

Maar iets afspreken lijkt me prima. Wat denk je van het pompstation op de A12 vlak voor Bunnik (dus vlak voor de afslag onderdelenbeurs). Dit is een Texaco. Edward heeft me trouwens al verteld dat die Harley Parkinson niet harder dan 100 rijdt. Dus dat wordt rustig rijden. Misschien kun je dan toch op de Drommedaris. Bij die snelheid sta je zonder remmen vanzelf stil als je het gas dichtdraait.

Om kwart voor 7 afspreken ?

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#33 | Geplaatst: 26 okt. 2005 00:37 
Ik heb vandaag de gehele voorkant van de GL verwijderd, om zodoende de balhoofdlagers te vervangen. Ze gaan er morgen in, daarna alle draadjes en darmpjes weer op de juiste plek terug zetten. Vorkpoten krijg ik vrijdag retour, dus nog plentie tijd om zondag aanwezig te zijn...
Is meteen een goede 'shakedown' (hopelijk niet al te letterlijk). Ik ga m'n best doen!
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Schrijver edward
Gast 
#34 | Geplaatst: 26 okt. 2005 07:39 
Hoi Watje, dan sta ik om half zeven (wintertijd) bij jou op de stoep. IJs en weder dienende natuurlijk. Leuk dat Freule Floris ook met ons meerijdt. Zonder remmen mag hij voorop...

Groet,
Watje

Schrijver Anoniem
Gast 
#35 | Geplaatst: 26 okt. 2005 10:26 
Hee Roelof,

Kan je je ouwe Rooie weer zien; ik kom ook als ik me uit mijn bedje kan losweken op tijd....
Groeten
Ray (die wel van uitslapen houdt eigenlijk)

Schrijver coenox

Voorzitter 
#36 | Geplaatst: 26 okt. 2005 12:27 | Aangepast door: coenox 
Hee Ray,

Nu wordt het verwarrend. Ik kom ook op de ouwe Rooie. Maar die is niet van Roelof geweest. Mijn 'jonge ding' is wel van Roelof geweest. Maar die is nu verkocht en kan Roelof dus niet meer zien.

Ik zie nu overigens ineens dat het ontbijt om 9.00 uur is en niet om 8.00 uur. Volgens mij betekent dat dat we (Floris, Edward, Lieke en ik) wel iets later kunnen vertrekken. Misschien nog even bellen voor een precieze tijd.

Coen
(die ook van uitslapen houdt maar nog meer van motorrijden)
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver edward
Gast 
#37 | Geplaatst: 26 okt. 2005 13:28 
Jippie...én een uurtje langer vanwege de wintertijd (Lieke dankjewel) én een uurtje langer vanwege een later ontbijt (Coen dankjewel)

Nu alleen het zonnetje nog.

Edward (die nu even geen afsluitende opmerking kan verzinnen)

Schrijver jost

Forum Lid 
#38 | Geplaatst: 26 okt. 2005 15:05 
Edward,
Het was eerst wel de bedoeling om naar Belgie te gaan, maar ten gerieve van de huwelijkse vreugde moet je af en toe een veer laten. Kijk maar naar de Grouse.

gr. Joost (die Grousje wel heeft laten inenten tegen alle mogelijke en onmogelijke ziekten).
Not all those who wander are lost.......................

Schrijver edward
Gast 
#39 | Geplaatst: 26 okt. 2005 15:16 
Dag Joost (en Grousje), als jullie niet naar de Herstrit in Belgie gaan, kunnen jullie idd mooi naar Nijmegen komen. Leuk!! Wij zijn dol op kippetjes en niet bang voor de vogelgriep.

Edward (die vermoedt dat Joost zondag geen motorplannen heeft, maar zich bij het verkeerde evenement heeft afgemeld).

Schrijver jost

Forum Lid 
#40 | Geplaatst: 26 okt. 2005 18:21 
Moet voor het donker weer thuis zijn.
Als het mooi weer is zijn Grousje en ik om 0900 of zo in Ooij. Als het weer slecht is kom ik zonder Grousje.

Joost. (Die voor zijn Grousje nog een vestje tegen de kou moet breien).
Not all those who wander are lost.......................

Schrijver edward
Gast 
#41 | Geplaatst: 26 okt. 2005 18:40 
Hilarisch!! Ik kan haast niet wachten om Grousje weer een pootje te kunnen geven. Dus hopen op mooi weer of vertrouwen op jouw snelle breikunsten, Joost.

Tot zondag,
Edward (40% kans op zon, 60% kans op neerslag)

Schrijver Floris
Forum Lid 
#42 | Geplaatst: 26 okt. 2005 18:50 
Laat Grousje maar thuis want er heerst vogelgriep en dat risico willen we niet lopen.
Wat een melige bende hierzo, wat moeten de turbo jongens daar a.s. zondag wel niet van denken?
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver coenox

Voorzitter 
#43 | Geplaatst: 26 okt. 2005 23:37 
Misschien kan Joost beter met Grousje naar de onderdelenbeurs in Barneveld gaan (zie ander draadje). Daar hebben ze vast wel onderdelen voor kippen.

Coen
(die het ophokken van kippen wat overdreven vindt)
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Ray
Gast 
#44 | Geplaatst: 27 okt. 2005 22:08 
Hoera,
Marcel (MAST) komt ook op zijn 650E!
Het wordt nog gezellig!
Groeten
Ray (die blij is met eindelijk een CX gebeuren in zijn buurt)

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#45 | Geplaatst: 27 okt. 2005 23:24 
Voor vork is gearriveerd: mooi! Nu nog even erin lepelen.
Neem waarschijnlijk nog "een rooie" mee op de buddyseat!
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Pagina  Pagina 3 van 5:  « Vorige  1  2  3  4  5  Volgende » 
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Non-Watjesrit van de CX-turbovrienden

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven