Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Non-Watjesrit van de CX-turbovrienden

 
 
Pagina  Pagina 4 van 5:  « Vorige  1  2  3  4  5  Volgende »

Schrijver gilbert
Gast 
#46 | Geplaatst: 28 okt. 2005 00:19 
Ik krijg er ook zin in en sluit me uiteraard bij Edward aan, geen mooi weer dan lekker een zondag sleutelen ipv rijden.
Over het ontbijt wil ik nog eens niet nadenken. Dan moet ik 's nachts al aanrijden.Dus mijn vraag is,hoe laat start de rit? Weet ik tenminste of het haalbare kaart is voor mij.

Gilbert ( die dan niet gaat sleutelen wegens problemen met een HD maar een zelfbouwprojekt aan het bouwen is)

P.s. het zadel dat ik tekoop had staan is verkocht.

Schrijver Engeltje

Moderator 
#47 | Geplaatst: 28 okt. 2005 00:40 | Aangepast door: Engeltje 
Jongens, het wordt 19 graden warm buiten, dat is toch een buitenkans om lekker mee te gaan ipv aan de motor te gaan sleutelen????

Lieke (die trouwens ook niet weet hoe laat de rit echt gaat beginnen en het over zich heen laat gaan....)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een grijze Silverwing, een CX500C (Groene Draeck II), en een stoere witte Deauville ( De Witte (Engel), oftewel Angel).

Schrijver MAST

Moderator 
#48 | Geplaatst: 28 okt. 2005 00:59 
Het ontbijt begint om negen uur, de rit begint om 10 uur. Turbo club website
Tot zondag!
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver coenox

Voorzitter 
#49 | Geplaatst: 28 okt. 2005 11:29 
Vergeten jullie niet je aan te melden voor het ontbijt bij Frans Verstege ?

Zie eerste posting.

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver edward
Gast 
#50 | Geplaatst: 28 okt. 2005 12:43 
Beste Watjes,

50% kans op zon, 20% kans op neerslag. Temperatuur: 20 graden. Gelukkig zijn er nog factoren die het tot een ontbering maken (vroeg opstaan, zadelpijn etc...). Ik stel voor de volgende Non-Watjesrit of een andere naam te geven (Kortebroekenrit) dan wel later in het jaar te plannen.

Edward (die, over comfortabel gesproken, benieuwd is naar het bankstel van Gilbert)

Schrijver startweer
Gast 
#51 | Geplaatst: 28 okt. 2005 15:52 
Edward!! Kortebroekenrit?? Ben jij er zó één?? Enne..., is het niet sowieso een ontbering op een Harley Parkinson? De naam doet het ergste vermoeden...
Lieke, hou je haaks :-)
Lieve non-watjes, heel veel plezier op jullie rit. Gedraag je, laat de club trots op jullie kunnen zijn!!
Gea (die baldadig en bemoeďerig is omdat ze niet in de gelegenheid is mee te gaan)

Schrijver Engeltje

Moderator 
#52 | Geplaatst: 28 okt. 2005 16:09 
Gea,

Heb altijd in een mannenwereld gewerkt. Ik zeg niet dat ik alle 'mannen' aankan hoor. Maar ik zal je advies zeker in dank aannemen.
Ik zal 'onze' non-watjes wel in de smiezen houden dat de club trots op hen kan blijven ;-)

Lieke (die best nieuwsgierigs waarom je niet mee kan gaan, is het alleen om Knabbel en Babbel en jij maar 1 zitplek op je motor extra hebt? Ik heb ook anders wel een plekje over hoor... Of is het omdat de rit voor hen nog te groot is?)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een grijze Silverwing, een CX500C (Groene Draeck II), en een stoere witte Deauville ( De Witte (Engel), oftewel Angel).

Schrijver Engeltje

Moderator 
#53 | Geplaatst: 28 okt. 2005 16:18 
Ik heb even op het prikbord zitten neuzen en ik heb gezien dat dit het langste draadje 2005 van al jullie onderwerpen is. Dus dit kan ook wel als 'non-watje' genoemd worden...

Leuk!

Lieke (die al redelijk verslaafd aan het prikbord raakt)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een grijze Silverwing, een CX500C (Groene Draeck II), en een stoere witte Deauville ( De Witte (Engel), oftewel Angel).

Schrijver Anoniem
Gast 
#54 | Geplaatst: 28 okt. 2005 17:20 
Hee Roelof, toch wat "roods" achterop, al zijn het dan niet de gewenste koffers :-)
Gea, er zijn plekken zat achetrop...kunnen ze echt niet mee???
Groetjes
Ray (die nooit meer beloofd dat ie braaf zal zijn..)

Schrijver MAST

Moderator 
#55 | Geplaatst: 28 okt. 2005 17:30 
Bij mij is er ook nog wel een plek achterop!
Ben benieuwd of dit draadje nu meer dan 2 pagina's lang wordt.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Engeltje

Moderator 
#56 | Geplaatst: 28 okt. 2005 17:43 
Zie Gea, Reden genoeg om even te overwegen om met het mooie weer, wat a.s. zondag in de pen zit, niet thuis te hoeven blijven.
Knabbel en Babbel kunnen zelfs een test doen, en aan het einde van de rit zeggen welke motor het meest geschikt is om achterop te zitten ;-)

Lieke (die toch wel ervaring heeft met koters achterop, omdat de mijne niet anders gewend zijn om met moeders op de motor mee te gaan)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een grijze Silverwing, een CX500C (Groene Draeck II), en een stoere witte Deauville ( De Witte (Engel), oftewel Angel).

Schrijver terry

Forum Lid 
#57 | Geplaatst: 28 okt. 2005 18:20 
Zo, hier dan de non-watjes uit het zuiden.
Alvast veel plezier met de rit,
en net zoals wij hier hopen we op mooi weer en veel volk.
Doe ze ginder allemaal de groeten en tot ziens.
Verslag van de Herfstrit volgt dan wel, alhoewel het niet zo lang zal zijn als de non-watjesrit in NL als we op het voorgaande mogen afgaan.

Groeten
Terry

Schrijver startweer
Gast 
#58 | Geplaatst: 28 okt. 2005 19:34 
Hartverwarmend! Maar het is ruim 100 km naar Nijmegen, toerrit van 200, terug rijden = 500 km of zo, dat trekken ze niet, achterop! Als er een keer een rit wat dichterbij is: graag. Dan gaan we gezellig met de hele fam. mee!
Gea (die bijna gaat blozen van zoveel vriendelijkheid)

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#59 | Geplaatst: 29 okt. 2005 00:14 
Jippie, de GL rijdt weer als pas gefabriceerd! Ben net terug van de werkplaats. Morgen nog een paar puntjes op de i zetten.
De planning is om ong. 09:00 in Ooij te arriveren.
Roelof (laat het mijn bed maar niet horen)
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Schrijver Floris
Forum Lid 
#60 | Geplaatst: 29 okt. 2005 01:49 
Vanavond heb ik Emile van Schiphol gehaald en aansluitend hebben we werkoverleg in de kroeg gehad. Alle lichten staan op groen. De rit is overigens ingekort naar 150 km.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Pagina  Pagina 4 van 5:  « Vorige  1  2  3  4  5  Volgende » 
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Non-Watjesrit van de CX-turbovrienden

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 3
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven