Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Non-Watjesrit van de CX-turbovrienden

 
 
Pagina  Pagina 5 van 5:  « Vorige  1  2  3  4  5

Schrijver edward
Gast 
#61 | Geplaatst: 29 okt. 2005 07:57 
Zon 80% Neerslag 10%. TOT MORGEN ALLEMAAL!!

Schrijver coenox

Voorzitter 
#62 | Geplaatst: 29 okt. 2005 19:20 
Jippie. De ouwe rooie doet het ook ! We zullen er zijn.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#63 | Geplaatst: 29 okt. 2005 19:43 
Vanwege uitzonderlijk mooi weer, vandaag de GL al proefgereden. Alles werkt (bijna) perfect.
Morgen om 09:00 in Ooij, Anja gaat mee achterop. Ik heb me niet aangemeld voor het ontbijt, dus dat neem ik dan maar mee. Zijn die Turbo's ook even gezellig onder elkaar.
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Schrijver Ray
Gast 
#64 | Geplaatst: 29 okt. 2005 22:03 
Oeehhh...m'n nieuwe rooie wou vanmiddag niet starten na een weekje of drie stilstaan. Moet nog aan haar wennen qua choke enzo. Bougies binnen no-time zeiknat van de benzine. Morgen starten zonder choke, 's kijken hoe dat gaat. Bougies vanmiddag op het gasfornuis schoongebrand en toen wou ze wel lopen. Daarna even "schoongereden" en eens lekker gepoetst voor morgen....
Groeten
Ray (die denkt dat we morgen een CX-file zijn...)

Schrijver gilbert
Gast 
#65 | Geplaatst: 29 okt. 2005 23:22 
Wat een super weer. Ik ben er zeker bij. Wordt meteen de laatste rit op het bankstel want hij is voor 99% zeker verkocht.
Het is nu 23:15 en ga eens kijken of de tap in het cafee niet kapot is gegaan. Morgenvroeg weet ik weer of hij het deed. Dat wordt nuchter worden opweg naar Nijmegen.

Gilbert( die ter voorbereiding op morgen zijn scherm heeft gepoetst).

Schrijver Floris
Forum Lid 
#66 | Geplaatst: 30 okt. 2005 00:29 
Bladzijde 3 van dit draadje is volgeschreven. Ik ga de klokken een uur terugzetten en daarna slapen. Morgen gaat de wekker om 5:45 uur. Welterusten!
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#67 | Geplaatst: 30 okt. 2005 00:37 
Oogjes dicht! Snaveltjes toe! Slaap lekker!
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#68 | Geplaatst: 30 okt. 2005 21:26 
Hoewel we niet de gehele rit hebben voltooid (de groep was ons te groot) hebben we een prachtige dag beleefd. Heerlijk in het zonnetje gegeten bij restaurant "Zur Alten Post", bij Schloss Moyland (Bedburg-Hau) www.alte-post-moyland.de
Daarna nog verder Duitsland ingereden. De GL heeft zich prima gehouden. Alleen de 2 boutjes die het contactslot vasthouden, had ik niet aangedraaid. Dit heb ik onderweg alsnog gedaan.
Foto's zijn verstuurd naar Frans (de filmpjes waren te groot, stuur wel een CD-tje).
Groeten, Anja & Roelof
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Pagina  Pagina 5 van 5:  « Vorige  1  2  3  4  5 
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Non-Watjesrit van de CX-turbovrienden

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven