Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

bedankt collega CX-rijders

 
Schrijver Emile Verstege
Gast 
#1 | Geplaatst: 30 okt. 2005 22:13 
Ik wil nog even iedereen bedanken die heeft meegereden in de Non-watjesrit van 30 oktober jl.
Door het mooie was het eigenlijk een Non-non-watjesrit geworden, maar allééh: dat mag de pret niet drukken.

De mix tussen niet-geblazen CX-ers en de turbojongens is uitermate goed verlopen, naar mijn smaak. Overigens zullen jullie gemerkt hebben dat een aantal van hen ook een niet-geblazen CX in de schuur hebben staan. Ze weten deze club nu ook zeker te vinden em jullie kennen nu de bepalende gezichten uit de HFTC, want die waren er bijna allemaal.

Nogmaals bedankt iedereen & tot de volgende keer!
Emile & Frans

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 30 okt. 2005 22:54 
Emile en Frans, jullie bedankt voor het organiseren van deze "non-watjes rit".Ik heb ervan genoten! Ben benieuwd naar de foto's!
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Floris
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 31 okt. 2005 06:48 
Het was ge-wel-dig. Veel dank voor de organisatie.

Floris
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver coenox

Voorzitter 
#4 | Geplaatst: 31 okt. 2005 09:06 
De omgekeerde wereld. Wij moeten jullie bedanken. Het was een leuk feestje gisteren. Haretlijk dank daarvoor.

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver jost

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 31 okt. 2005 09:41 
HFTC,

Hartstikke bedankt voor de fijne dag, het puike weertje en de goede organisatie.

gr.
Joost & Grousje
Not all those who wander are lost.......................

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 31 okt. 2005 11:22 
Ook ge-wel-dig genoten! (ik had al gereageerd in het originele draadje om dat nog langer te maken)
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Schrijver gilbert
Gast 
#7 | Geplaatst: 31 okt. 2005 13:02 
HFTC, Bedankt voor de superdag en voor jullie ruimdenkendheid dat Edward en ik als 2 vreemde eenden in de bijt, gewoon mee mochten rijden.

Gilbert

Schrijver ijmark
Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 31 okt. 2005 13:26 
Alle hiervoor genoemde superlatieven ook namens mij natuurlijk!

Sjaak

Schrijver Engeltje

Moderator 
#9 | Geplaatst: 31 okt. 2005 15:43 | Aangepast door: Engeltje 
Wat hierboven neergezet wordt, is alleen maar gemakkelijk om voor mij. Zo hoef ik dus weinig te zeggen.
Gilbert, jij bent met Edward echt geen vreemde eend in de bijt, anders ben ik dat ook wel... en ze verwachten van mij immers ook niet dat ik (als meisje van onze veurzitter) een CX ga rijden... (ech nie, nou ja.. op die ene mooie na ;-))

Jongens voor mij was het echt gaaf, om na een jaar weer zo een rit in groepsverband te maken.

Het verslag van mijn kant vervolgt spoedig..

Groetjes Lieke
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een grijze Silverwing, een CX500C (Groene Draeck II), en een stoere witte Deauville ( De Witte (Engel), oftewel Angel).

Schrijver edward
Gast 
#10 | Geplaatst: 31 okt. 2005 17:15 
Emile en andere blazers, het was leuk om de Ooijpolder en omstreken van zo nabij te leren kennen. Goed ontbijt, goed gezelschap en 22 graden...wat wil een mens nog meer.

Zeer bedankt...

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 31 okt. 2005 21:11 
Ja, daarom zat ik als enige Hollander met 6 Belgische clubleden +5800 andere motorrijders in Vlaanderen.

Groetjes van Henk
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver coenox

Voorzitter 
#12 | Geplaatst: 31 okt. 2005 21:20 
Henk, bedankt dat je onze ambassadeur in het buitenland wilde zijn. Ik neem aan dat je voorop reed om met je tom tom de weg te wijzen ?

Hopelijk ook een goede rit gehad.

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Anoniem
Gast 
#13 | Geplaatst: 1 nov. 2005 14:26 
Het was geweldig! Zo dicht bij huis, en zulke mooie locaties! En wat een prachtig gezicht als je omkeek: een lint van bijna 30 CX en. En dan op de parkeerplaats: 12 Turbo's keurig op een rij: mooi hoor.
Net zoals het weer en het gezelschap en het weer, konniebeter, en dat geldt ook voor de finish: een terrasje op de Waalkade van mien stadje. Dat ik dan het laatste stukje naar huis Gilbert in mijn kleizog had, neem ik op de koop toe: gelukkig heeft niemand me herkend met een Harley achter me aan :-) Gilbert is zo te lezen goed en veilig thuis gekomen en Edward ook. De goden moeten ons dus wel gunstig gezind geweest zijn...
Emile en Frans: bedankt!
Groetjes
Ray ( die denkt dat het Engeltje ook wel heeft geholpen)

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 bedankt collega CX-rijders

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven