Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

National CX-GL MCC Rally 2006 Devon

 
Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 18 jan. 2006 23:12 
Hallo allemaal,

Bij deze kondig ik de National CX-GL MCC UK rally aan. Dit evenement wordt gehouden op 28-30 April 2006 in het prachtige dorpje Sandford in zonnig Devon achter de Crown Public House. Meer details hierover volgen binnenkort. Wil je dit evenement bezoeken dan ben je van harte welkom. Meer gegevens volgen nog maar als je interesse hebt kun je mij mailen op wouter.barten@virgin.net

Groetjes,

Wouter
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Schrijver Frans
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 19 jan. 2006 09:15 
Bedankt voor de info, Wouter.
Ik heb het ook in de agenda gezet.

Frans

Schrijver edward
Gast 
#3 | Geplaatst: 19 jan. 2006 10:00 
Ik heb deze data ook vast in mijn agenda gezet (met potlood). Wouter, vertel eens wat meer, ik wil vast wat voorpret hebben.

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 19 jan. 2006 10:27 
Wouter graag het postcode nummer van
Santford. Omdat er zes Santford bestaan in England
groeten van ouwe-jan
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver Anoniem
Gast 
#5 | Geplaatst: 19 jan. 2006 12:00 

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 19 jan. 2006 17:14 
de vraag is een postcode nummer
old-john
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 19 jan. 2006 18:01 
Staat in m´n agenda. Wil graag mee. Ga dit eerst met ´Hare Majesteit´ bespreken.
Zo gauw er witte rook is, laat ik het weten.
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 19 jan. 2006 19:38 
Hallo allemaal,

Leuk om zo snel al zeer enthusiaste reacties te krijgen hierop.

Ik heb geen specifieke postcode maar ik heb even op Multimap gekeken voor je. Het plaatsje ligt ten noorden van Exeter en de Poscode prefix is EX17 4** Waar ik de sterretjes heb gezet kan je willekeurig twee letters neerzetten en hopelijk krijg je dan iets meer info over de lokatie.

Wat ik jullie alvast kan verklappen is dat 50 kilometer van de lokatie een groot motor festival plaats vind in Paignton wat de moeite waard is om te bezoeken. Ik ben niet helemaal zeker maar ik meen dat de toegang hiertoe gratis is maar dat zal ik voor de zekerheid nog even navragen. Meer info hierover kan je ook vinden op http://www.bmad.co.uk/festival06/

Verder belooft dit een geweldig evenement te worden in dezelfde atmosphere als Wiston, Schotland.
De rally is daarom ook genaamd "The heart Of Devon Gatso Yankers Rally"

Dit belooft dus heel wat te worden dus ga alsjeblieft even overleggen met Koningin Beatrix and verontschuldig je maar voor je afwezigheid tijdens Koninginnedag.

Wouter
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 20 jan. 2006 08:38 
Dat lijkt me nu echt een rally voor een zonnige dag. Wordt gehouden "achter de Crown Public House" , kan je gewoon even omlopen als je dorst hebt, fantastisch !
CX500 Z 1978, zo'n rooie, met Rickman kuip
CBX650 E 1983, na veel werk 1e goede proefrit
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 22 jan. 2006 00:56 
Hoi Wouter,

Ik bedoelde eigenlijk mijn betere helft, Anja, i.p.v. Queen Bea.
Bedankt voor de extra info en groeten aan een ieder op het Eiland!

Roelof.
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Schrijver startweer
Gast 
#11 | Geplaatst: 22 jan. 2006 18:04 
Hoi Wouter,
Mijn routeplanner kent de postcode niet. Weet jij hoever het ongeveer is vanaf Zwolle? (Of vanaf Utrecht of weet-ik-waar?) Knabbel en Babbel willen graag mee, maar dan moet ik wel weten waar ik aan toe ben.

BTW, is er iemand van de cx-ers die wil gaan en knabbel of babbel achterop wil hebben? Met helm op valt het geluid dat er uit komt wel mee.

groetjes,
Gea

Schrijver coenox

Voorzitter 
#12 | Geplaatst: 22 jan. 2006 19:21 
Hoi Wouter,

Met heel veel spijt moet ik melden dat ik het niet ga redden dit jaar. Heeft te maken met andere (motorvakantie)plannen en bijbehorende budgettering.

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 28 jan. 2006 00:30 | Aangepast door: Roelof 
Schijnbaar heb ik een vooruitziende blik. Queen Beatrix (dit maal de echte!) heeft vandaag laten weten dat mijn aanwezigheid elders wordt verlangd tijdens dit treffen. Ik baal hier enorm van, maar kan er niets aan doen.
Het wordt een prachtig treffen, zie deze link.
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#14 | Geplaatst: 8 feb. 2006 22:20 
Beste allen,

omdat plaatsen beperkt zijn en wij tickets willen reserveren voor diegen die definitief willen komen kan een ieder die dit evenement wilt bezoeken graag contact met mij opnemen?

Let op: De locatie is veranderd maar is in dezelfde omgeving. Roelof heeft reeds bovenstaand de link toegevoegd met de laatste info.

Bedankt!

Wouter
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 National CX-GL MCC Rally 2006 Devon

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven