Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Herinnering koffieklets voor a.s zondag

 
Schrijver gompie

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 20 feb. 2006 00:20 | Aangepast door: gompie 
Mocht je het vorige bericht nog niet gelezen hebben, a.s. zondag 26/2 is er een gezellige CX-KOFFIEKLETS in Alkmaar, bij Dirk thuis.

Het adres is:
Pistoletstraat 2, 1827JX Alkmaar, wijk Daalmeer.

Klik hier voor de juiste route:
http://www.goudengids.nl/BusinessCard.asp?wat=koerier&waar=alkmaar &ccode=0&ui=1&seed=5556&P=0&GB=&B=400928&o rigin=ResultPage&Referer=YP&x=112533&l=1&rn=13&CA= &showbmap=1#plattegrond pfff...!

In geval van nood kan je bellen: 06 - 22 32 31 78

Als je zin hebt om te komen kan je hieronder ff mailen, dan reken ik op je (met oog op soep en broodjes...)

En schrijf het telefoonnummer op, gegarandeerd dat je fout rijdt!

Je bent van harte welkom!

Wie is Gompie?

Ik ben Gompie.

zie ook:
http://www.hondacx500.nl/phpdata/forum/index.php?action=vthread&fo rum=3&topic=3827
Rookworst zonder R is ook worst!

Schrijver Frans
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 22 feb. 2006 09:41 
Mensen geef even aan of je van plan bent om te komen, Dirk kan er dan rekening mee houden. (Ook wanneer je eerder hebt aangegeven te komen en alsnog verhinderd bent.)

Een gezellige koffieklets toegewenst!
Frans

Schrijver MAST

Moderator 
#3 | Geplaatst: 22 feb. 2006 12:56 | Aangepast door: MAST 
hallo, ik kan helaas niet komen, maar geef voor degene die wel gaan hier nog even iets meer route-informatie.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Boeroe
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 24 feb. 2006 18:39 
Hallo Dirk,

Ik ben ook van de party.
Kom vanuit D-H met de auto.
Tot Zondag

Eric

Schrijver startweer
Gast 
#5 | Geplaatst: 24 feb. 2006 18:46 
Hoi Dirk,

Ik had me er erg op verheugd, maar het lukt me niet om te komen :(
Heel veel plezier met elkaar, en tot een volgend treffen.

Gea

Schrijver coenox

Voorzitter 
#6 | Geplaatst: 25 feb. 2006 13:04 
Hoi Dirk,

Door persoonlijke omstandigheden en daarbij nog een voorhoofdsholte-ontsteking ben ik even off line en off topic geweest. Maar ben er weer net op tijd. Dus we komen morgen, Lieke en ik, zo rond de middag denk ik.

Tot morgen

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Monique
Gast 
#7 | Geplaatst: 26 feb. 2006 19:55 
Hee Dirk en Sivia,

We willen jullie hartelijk bedanken voor jullie gastvrijheid bij de koffieklets! De soep met brood was heerlijk!! Jammer dat wij al weer zo vroeg weg moesten voor Ron z'n werk....
Het was gezellig!!
Bedankt!!

Groetjes van Ron en Monique (die het niet kon laten om ff een beetje herrie te maken toen ze wegreed...sssst)

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Herinnering koffieklets voor a.s zondag

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven