Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

9 april 2006 - CX onderdelenbeurs

 
 
Pagina  Pagina 4 van 4:  « Vorige  1  2  3  4

Schrijver edward
Gast 
#46 | Geplaatst: 7 april 2006 08:35 
Ik zit niet in de organisatie, maar ik reageer toch maar even.

Deze club kun je het beste omschrijven als een soort vriendenclub. Als je een CX (of aanverwant, zoals een GL) hebt, hoor je er al bij. Sterker nog, ook als je er geen hebt, maar wel affiniteit met deze fietsen, ben je welkom. Dus zonder contributie en zonder ingewikkelde formulieren.

Als je je betrokkenheid wilt uitdragen kan dat op twee manieren. Je kan je als CX-liefhebber simpel aanmelden op deze site. En je kan hooguit, als je dat leuk vindt, donateur worden (zie elders op deze site).

Ook op de onderdelenbeurs ben je dus zonder enige verplichting gewoonweg van harte welkom!

Tot zondag!
Edward (die verwacht dat onze voorzitter hier nog een schepje bovenop doet)

Schrijver puk
Forum Lid 
#47 | Geplaatst: 7 april 2006 10:33 
puk en pukinnetje, zullen ook van de partij zijn , al wordt er gejeest met de auto( om de rolstoel te bergen )enkel voor de gezelligheid , tot zondag
( puk die er ook wel eens uit wil )
alles wat je zelf doet doe je meestal beter

Schrijver terry

Forum Lid 
#48 | Geplaatst: 7 april 2006 12:02 
We zullen u dan voorbijsteken op de autostrade met uw rolstoel.
Minimum snelheid hoeft wel 70 te zijn Rene.

Tot ginder

Terry

Schrijver terry

Forum Lid 
#49 | Geplaatst: 7 april 2006 21:01 
Wat zijn we druk bezig met alles te sorteren vanavond en morgen.
We hebben de afdeling elektra met oa. koplampen,knipperlichten,CDi,relais,..
Afdeling ijzerwaren waar oa. balanspot,uitlaatbochten,remdelen,
benzinetanks,schokdempers,...
De afdeling inrichting omvat o.a. zadel,sissybar,zijkapjes,sturen,...
En dan de afdeling graag meenemen die
ook goed vertegenwoordigd is.


Voor ieder wat wils
Tot zondag

Terry

Schrijver udent

Forum Lid 
#50 | Geplaatst: 7 april 2006 21:41 
Wat een reacties, ik denk dat het druk gaat worden.Maar er is plaats genoeg, morgen ruim ik een groot deel van de showroom leeg. we kunnnen gewoon allen binnen,ook eventuele aanhangers, kofferbakken en bij mooi weer hebben we een brede pad ook buiten ter beschikking.
Mocht het toch gaan regenen, dan gooi ik nog een loods open , en daar kan iedereen in parkeren. Zo blijven de motoren dan mooi droog en kunnen met name Floris, maar ook iedereen brommers kieken.Leuk dat er ook kinderen meekomen, plaats zat. Wel wil ik de ouders vragen , de kinderen een beetje in de gaten te houden, we hebben overal machines staan, en het zou niet leuk zijn als er ene vanaf dondert.De koffiebar is gratis. Ik zou geen goeie mederwerker van mijn baas zijn, als ik niet toch wat commercieel zou zijn: dus op de balie
speciaal voor de Cx beurs remreiniger, kettingspray( voor de vreemdganger)WD40 in de prachtig werkende vernieuwde spuitbus met zwenkmond, ja dan heb je nog eens wat, en als laatse de accu druppellader is ook speciaal voor de CX club, in de aanbieding met 10 % korting.Zelf heb ik ook nog wat onderdelen, oa een spatbord , nog zeer mooi voor een CX500a-b.Een paar nog goede banden oa, de inmiddels beroemde bridgestone batlax 45 achterband , nog 50% waarom te koop? Daar hoort nog een verhaaltje bij.
Ik wens iedereen een geweldig leuke en plezierige beurs, tot zondag, Met vriendelijke groeten , Theo.
theo cx ds

Schrijver Floris
Forum Lid 
#51 | Geplaatst: 8 april 2006 07:43 
Oproep aan allen: neem voldoende kleingeld / wisselgeld mee.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver Arno Luierweert
Gast 
#52 | Geplaatst: 8 april 2006 12:18 
Ja mijn vrouw en de kinderen en max,
en mijn Honda Turbo 500cc

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#53 | Geplaatst: 8 april 2006 21:47 
Ja ik denk dat ik er ook naar toe ga. Voor mij is van belang om te zien hoe deze dag gaat verlopen. Nu heb ik het nog niet goed op de rid staan(aanhanger nog niet klaar en de onderdelen nog niet goed staan), maar als het er goed uit ziet zo'n dag ben ik genegen om volgend jaar eens met veel onderdelen to komen.
Met vriendelijke groet Marco Becker.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Pagina  Pagina 4 van 4:  « Vorige  1  2  3  4 
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 9 april 2006 - CX onderdelenbeurs

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven