Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Tulpen/ hyacintenrit

 
Schrijver startweer
Gast 
#1 | Geplaatst: 22 april 2006 22:17 
Laurens, enorm bedankt voor het in elkaar zetten van deze prachtige rit!! Dat we weinig tulpen hebben gezien ligt niet aan jou. Wel zagen (en roken) we veel hyacinten. De tocht was prachtig! Een stuk met zicht op de waddenzee, een prachtige bochtige dijk, ik heb enorm genoten. Mede reizigers, hartelijk dank. Het was een leuk gezelschap om in te verkeren.

Gea (blij.)

Schrijver Floris
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 22 april 2006 23:14 
21 motoren, een prima opkomst en een rit die zeer de moeite waard was. Laurens, bedankt en hopelijk rijden we 'm volgend jaar opnieuw.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver Anoniem
Gast 
#3 | Geplaatst: 22 april 2006 23:36 
Ja, volgend jaar weer.
Leuke ontspannen tocht, leuke groep mensen. Wel een beetje koud 's morgens maar bij het zien van de gekleurde velden werd ik toch een beetje warm van binnen maar dat kan ook komen omdat ik vreemd ging.
Laurens nogmaals bedankt, de Dragstar is eventueel te koop.
Wat foto's heb ik naar Frans gezonden.
Groeten Sieds die dacht dat hij mooi weer kon voorspellen.
http://www.winningmagazine.nl/artikels/weerlinks.asp?Id=18 om zelf eens in het weer te kijken

Schrijver Boeroe
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 23 april 2006 09:20 
Wij sluiten ons ook aan bij de anderen. Het is een gezellige dag geweest.Hopen het volgend jaar weer mee te kunnen maken.Met ons bedoel ik mijn broer en ikke.Voor hem de eerste keer en hij heeft er echt van genoten. Ook de andere heer wordt bedankt.
Misschien komen we mekaar nog eens tegen in Den Helder

GRoetjes,
Eric en Glenn

Schrijver coenox

Voorzitter 
#5 | Geplaatst: 23 april 2006 14:54 
Ik moet bekennen, ik had een beetje de pest in toen we aankwamen. Te koud (had naar het weerbericht gekeken ipv het weer en dus een verkeerde jas aan), te lang gezocht naar een benzinestation, verkeerde route en bijna te laat. Allemaal wel eigen schuld overigens. Maar gelukkig werd mijn stemming al snel beter. Prachtige weggetjes en leuk gezelschap. En die hyacinten roken heerlijk, daarvoor moet je echt op de motor zitten. Gisteren zijn we tevreden naar huis gereden. Laurens, bedankt ! Ook namens Michael, Lieke, Robin, Stephanie en Kaithlyn.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver EHO
Gast 
#6 | Geplaatst: 23 april 2006 16:26 
Zeer gezellige tocht en er is verantwoord gereden. Het blijft mooi, zo'n lang motor lint door het landschap.
laurens, je hebt ons een mooi stuk Noord-Holland laten zien, met veel afwisseling.
Ik bewaar de route aanwijzingen. Rijd ik hem later nog eens met een zonnetje. Volgend jaar mag het voor mij rond deze tijd nog een keer. Maar dan andersom. Kijk je totaal anders tegen het landschap aan.
En dan beginnen we ook bij een ander restaurant (en eindigen ook).
Maar het was genieten. De hele dag.
bedankt.

Erik

Schrijver folgert
Gast 
#7 | Geplaatst: 23 april 2006 22:13 
hallo laurens.leuke route we hebben ons prima vermaakt, volgend jaar komen we zeker weer. zijn er mensen die foto,s hebben gemaakt graag zou ik er een paar willen ontvangen, had namelijk mijn toestel vergeten.
groeten Folgert en jurjen

Schrijver lswarte
Gast 
#8 | Geplaatst: 24 april 2006 09:24 
Hallo allemaal,

Bij dezen wil ik alle deelnemers aan de Tulpenrit (volgend jaar ‘Hyachintenrit’?) allemaal hartelijk danken voor het gezelschap. Dankzij jullie werd het toch nog warm en ging het zonnetje schijnen!

Het was de eerste keer dat ik zoiets organiseerde. Ik had gehoopt op een opkomst van 10, en met het koude, regenachtige weer zou ik niet verbaasd zijn geweest over een lagere opkomst. Toen ik bij de Zingende Wielen kwam en ik zag die enorme rij motorfietsen staan schrok ik best wel een beetje. Dat had ik niet verwacht. Hoe moet dit, hoe moet dat, als dat maar goed komt!

Maar zoals altijd komt alles uiteindelijk goed. Zo ook dit. Goed gereden, mooie route, veel hyacinten, weinig tulpen en veel lol. Erik, Sietse, Folgert, Jurjen, André, Coen, Michael, Lieke, Robin, Stephanie, Kaithlyn, Floris, Ron, Monique, Nick en iedere andere deelnemer: bedankt!

Laurens.

Schrijver edward
Gast 
#9 | Geplaatst: 24 april 2006 10:28 
Laurens, gefeliciteerd met je geslaagde initiatief!! Helaas kon ik niet van de partij zijn, volgende keer beter...

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Tulpen/ hyacintenrit

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven