Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

vechta 2006

 
Schrijver puk
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 15 mei 2006 21:00 
wie , wat , waar en waneer? kunnen er al afspraken gemaakt worden en of plaatsen van bijeenkomen om samen door te rijden!!
een gebrande belg die weer staat te tintelen om naar treffens te gaan
alles wat je zelf doet doe je meestal beter

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 15 mei 2006 22:08 
Hallo Puk, al uit de rolstoel en aan het revalideren? Ik zie, dat je er wel enorm veel zin in hebt. Ben je ook met Pinksteren in Vlaanderen? Vechta komt daarna hoor !!!

Groetjes en sterkte met alles wat er nog te wachten staat.
van Henk.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver terry

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 15 mei 2006 23:57 
ikke.
Het is alweer een tijdje geleden dat we nog eens in Vechta geweest zijn, en nu voor de speciale editie mogen we niet ontbreken.
Ikke kom dus van de oost vlaanderens en moet toch wel ergens aan het topje van ons landje doorsteken. Spreken we dan af tijdens de pinksterrit bij Alain.

Terry

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 16 mei 2006 00:51 
Ik vertrek vrijdag avond (na mijn werk +-18uur) van richting gennep naar vechta via de A2/3 en de A1 richting hamburg. en dan zie ik wel wie ik tegen kom Ook vanwege het late tijdstip van mijn vertrek
cosmar ( die al uitkijkt naar zijn dan 2e vakantie)
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver lainke
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 16 mei 2006 22:18 
Ik misschien ook, we kunnen afspreken met de pinksterrit

alain

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 vechta 2006

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 1 [ Jesse ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven